PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE POŻYTKU PUBLICZNEGO Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Stanowisko: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE POŻYTKU PUBLICZNEGO
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: • współpraca przy wdrażaniu Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2014-2020• współpraca przy przygotowaniu dokumentacji konkursowej zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i owolontariacie• prace koncepcyjne i przygotowywanie analiz, raportów z zakresu wdrażanych programów• wstępne opiniowanie wniosków dotyczących zmian w projektach• współpraca z organizacjami pozarządowymi• zapoznanie się z funkcjonalnością Generatora ofert i sprawozdań
Data publikacji: 2015-09-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWOGRODZKA 1/3/5, 00-513 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• współpraca przy wdrażaniu Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2014-2020• współpraca przy przygotowaniu dokumentacji konkursowej zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i owolontariacie• prace koncepcyjne i przygotowywanie analiz, raportów z zakresu wdrażanych programów• wstępne opiniowanie wniosków dotyczących zmian w projektach• współpraca z organizacjami pozarządowymi• zapoznanie się z funkcjonalnością Generatora ofert i sprawozdań
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE POŻYTKU PUBLICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera: MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wskazany termin realizacji praktyki oraz liczba godzin pracy w tygodniu to jedynie propozycje. Istnieje możliwość dostosowania ich do preferencji praktykanta/wymogów uczelni.
Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Adres pracodawcy:
NOWOGRODZKA 1/3/5, 00-513 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: NOWOGRODZKA
Numer budynku pracodawcy: 1/3/5
Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej- poznanie problematyki funkcjonowania sektora organizacji pozarządowych- umiejętność redagowania pism, zestawień, notatek służbowych- umiejętność analizowania danych i informacji- poznanie zasad i procedur Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2014-2020- umiejętność posługiwania się generatorem ofert FIO
Data dodania oferty pracy: 09.09.2015
Oferta pracy ważna do: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Naprawa i serwis opon samochodów osobowych i busów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. OłtaszyńskaSala F
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
•pomoc w: kserowaniu i drukowaniu dokumentów dla pracowników oraz klientów Urzędu, drukowaniu wniosków paszportowych oraz dowodów wpłat, wykonywaniu projektów graficznych (np. zaproszeń, dyplomów, prezentacji), drukowaniu obwieszczeń, plakatów, ulotek, kalendarzy, wizytówek, zaproszeń, kartek okolicznościowych,• pomoc w: wykonywaniu zdjęć biometrycznych, zakupie usług poligraficznych,•wsparcie bieżących zadań biurowych Oddziału ds. Poligrafii
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z: obsługą transportową Urzędu, obsługą telefoniczną Urzędu, likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego, pomoc przy przygotowaniu do inwentaryzacji składników majątku Urzędu, udział w sprawach zw. z dokonywaniem zakupów towarów i usług. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2018-08-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zapoznanie się ze strukturą WWK OHP, regulaminem pracyarchiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjnąanaliza dokumentacji projektowejkserowanie dokumentów
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W POZNANIU - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Praktykant w Wydziale Badań Gospodarki Społecznej w Departamencie Badań Społecznych i Warunków Życia odpowiedzialny będzie za:- wsparcie w opracowywaniu metodologii, wyników badań i publikacji statystycznych dotyczących trzeciego sektora, wolontariatu i spółdzielczości- pomoc przy realizacji bieżących zadań administracyjnych Wydziału
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie pokrowców meblowych ze skóry i tkanin na maszynach szwalniczych JUKI i ADLER DURKOPP.
DES MEBLE SP. Z O. O. SP. K. - 2018-02-14 - Myślina (opolskie)
1) Pomoc przy uporządkowaniu składników majątku w placówce zagranicznej2) Prace administracyjne
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie notatek.2) Śledzenie mediów pod kątem obecności informacji o Polsce.3) Pomoc w bieżącej pracy Referatu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
-Zadania wojewody w obszarze przygotowań obronnych państwa, zapoznanie się z przepisami prawa i podstawowymi dokumentami z obszaru przygotowań obronnych państwa.-Zapoznanie się z organizacją systemu szkolenia obronnego, sporządzanie analiz sposobu przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń obronnych (na podstawie AIOS).-Zapoznanie się z problematyką planowania operacyjnego ( podstawy prawne, cele, zasady prowadzenia).-Wsparcie pracy oddziału w realizacji bieżących zadań.
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
sprzedaż i przygotowywanie posilków
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lębork (pomorskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Montowanie dodatkowych elementów na gotowych wyrobach, pakowanie wyrobów oraz przygotowanie do wysłania.
PPHU "Almet" Jarosław Łyko - 2018-01-26 - Częstochowa (śląskie)
- zapoznanie się z procedurami dotyczącymi funkcjonowania departamentu iministerstwa, - poszukiwanie informacji i danych, - analiza dokumentów i materiałów,- pomoc w przygotowaniu korespondencji i dokumentów, - inne zadania zlecone przezopiekuna.
MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - 2015-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy i zasadami obiegu dokumentów.2. Zapoznanie się z przepisami regulującymi zakres zadań i uprawnień Inspekcji Ochrony Środowiska.3. Zapoznanie się z zasadami przeprowadzania kontroli oraz stosowania działań pokontrolnych.4. Pomoc przy dokonywaniu oceny wyników badań i pomiarów przesyłanych przez zakłady.5. Redagowanie pism urzędowych.6. Pomoc przy wprowadzaniu informacji do systemów i baz danych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE - 2015-11-02 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-12-05 - Zabrze (śląskie)
1. Szkolenie bhp i ppoż.2. Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania instytucji.3. Zapoznanie z obowiązującymi i stosowanymi przepisami w księgowości jednostki budżetowej.4. Zapoznanie z zasadami sprawdzania dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.5. Wypisywanie asygnat i przygotowywanie dokumentów finansowo - księgowych do zapłaty.6. Segregowanie i kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych do przechowywania zbiorów.7. Zapoznanie z procedurą archiwizacji oraz przygotowywaniem
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie z obowiązującymi w Urzędzie aktami prawnymi, zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obowiązującymi w komórce, zapoznanie z przepisami prawa regulującymi rachunkowość państwowych jednostek budżetowych oraz z przyjętymi w Urzędzie zasadami (polityką) rachunkowości i zakładowym planem kont, poznanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych, pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, poznanie i rozliczanie wpłat dochodów budżetowych na rachunek MF.
URZĄD STATYSTYCZNY W OLSZTYNIE - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym RZGW w Krakowie, specyfiką działania RZGW - zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż. oraz regulaminem pracy,- zapoznanie się z regulacjami prawnymi dot. gospodarki wodnej, kodeksu postępowania administracyjnego- uczestniczenie w pracach dot. przygotowywania decyzji administracyjnych,- wykonywanie prac biurowych; sporządzanie projektów pism, dokumentów, obsługa urządzeń biurowych,- prace kancelaryjne oraz archiwizacyjne
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W KRAKOWIE - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z obsługą klientów Obwodowego Urzędu Miar w Olsztynie w zakresie kontrolimetrologicznej przyrządów pomiarowych (legalizacji, wzorcowania, sprawdzenia) z dziedziny:- masy np. wagi nieautomatyczne, wzorce masy,- termodynamiki np. instalacje pomiarowe do cieczy innych niż woda, zbiorniki pomiarowe, wodomierze,- prędkości np. taksometry elektroniczne,- poddziedziny długości np. suwmiarki i przymiary.
Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku – Oliwie - 2016-08-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pojazdem dostawczym,rozworzenie artykułów metalowych
ZAKŁAD BLACHASKO -LAKIERNICZY - 2017-11-10 - Ozorków (łódzkie)
Szycie wyrobów tekstylnych.
Centrum Techniki MCK9999 - 2017-04-27 - Poczernin (mazowieckie)
Montaż konstrukcji stalowych.
Centrum Konstrukcji Halowych Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
Magna Era Spółka z o.o. - 2015-11-27 - Cieszyn (śląskie)
nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów sprzedaży, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kontakt z firmami chińskimi na terenie kraju, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
Pomoc przy opisywaniu teczek z zakresu ulg i umorzeń (spisy zawartości akt, metryki spraw)
ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe na terenie miasta i gminy
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Krynica-Zdrój (małopolskie)