PRAKTYKANT W BAZIE OZNAKOWANIA NAWIGACYJNEGO Szczecin oferta pracy Urząd Morski w Szczecinie

Stanowisko: PRAKTYKANT W BAZIE OZNAKOWANIA NAWIGACYJNEGO
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Morski w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Światowida 16c, 71-727 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W BAZIE OZNAKOWANIA NAWIGACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Data zakończenia pracy: 08.09.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
świadectwo przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa (obejmujące 4 szkolenia)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: książeczka żeglarska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: morskie świadectwo zdrowia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta praktyki przeznaczona dla studenta Akademii Morskiej, Wydział Nawigacyjny, kierunek: Nawigacja lub Transport. Ubezpieczenie od NNW koniecznie musi obejmować także wypadki na jednostkach pływających i w portach. Praktykant koniecznie musi zaopatrzyć się w odzież ochronną i obuwie ochronne.
Nazwa pracodawcy: Urząd Morski w Szczecinie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Adres strony pracodawcy: http://www.ums.gov.pl
Ulica pracodawcy: Plac Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie praktycznego doświadczenia przy realizacji zadań określonych w programie praktyk. Nabycie umiejętności porozumiewania się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz nabycie kompetencji społecznych z zakresu współdziałania i pracy w grupie.
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Radom (mazowieckie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu,- zapoznanie się z zasobami informacyjnymi statystyki publicznej oraz formami i zasadami ich udostępniania,- pomoc przy obsłudze informacyjnej klientów Urzędu, w tym wyszukiwanie danych statystycznych, tworzenie zestawień tabelarycznych, redagowanie pism,- pomoc przy opracowywaniu publikacji statystycznych, w tym tworzenie tablic i opisów analitycznych,- wsparcie w archiwizacji dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków dla pensjonariuszy DPS
Dom Pomocy Społecznej w Starachowicach - 2019-01-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, Ppoż i regulaminem pracy, z instrukcjami w zakresie GMP/GHP, z instrukcją obsługi kasy fiskalnej, rejestrowanie sprzedaż na kasie fiskalnej z wydrukiem paragonu, przygotowywanie zapotrzebowań na brakujace towary, zamawianie towarów, przyjmowanie dostaw towaru, przygotowywanie towarów do sprzedaży, bezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łuków (lubelskie)
BIEŻĄCE PRWADZENIE SEKRETARIATU, WSPARCIE FIRMY W DZIAŁANIACH ZWIĄZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW ORAZ KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE PISM ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM I NIEMIECKIM, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SZKOLEŃ (KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH), WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI FIRMY, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW FIRMY, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PREFEROWANE KIERUNKI BHP LUB POKREWNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, SPRAWNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH I KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZADZANIA I REDAGOWANIA PISM, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWNIU ZADAŃ, DOSKONAŁA ORGANIZACJA PRACY, PODZIELNOŚĆ UWAGI, DOBRA PAMIEĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, MIŁA APARYCJA, KOMUNIKATYWNOŚĆ I WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE MIN. B2;MIEJSCE PRACY: MIERZYN;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-05 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
prace związane z wykonywaniem dociepleń budynków mieszkalnych
KOBBUD-KOBOS TOMASZ - 2018-04-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa szlifierki ręcznej, pomoc przy różnych pracach, obsługa maszyny kamieniarskiej
JADMAR II KAMIENIARSTWO - 2016-04-15 - Markowizna (podkarpackie)
1. zapoznanie się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym Izby Skarbowej2. zapoznanie się z obiegiem dokumentów i ich ewidencją w komórce organizacyjnej3. kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów4. wykonywanie czynnościzwiązanych z obsługą sekretiariatu, m.in. obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, obsługa faksu, skanera
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-01 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w wykonywaniu prac związanych z szacowaniem szkód wyrządzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne w gospodarstwach rolnych; Udział w opracowywaniu wniosków do ministra o przekazanie dodatkowych środków rezerw celowych budżetu państwa; Pomoc przy opracowaniu zbiorczego sprawozdania rzeczowo-finansowego oraz zbiorczego rozliczenia dotacji przekazanych gminom na postępowanie w sprawie zwrotu podatku akcyzowego producentom rolnym; Wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2017-05-05 - Białystok (podlaskie)
•Ewidencja rozpraw przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym;•Analiza akt spraw i pomoc w redagowaniu odpowiedzi na skargi do wojewódzkich sądów administracyjnych;•Możliwość udziału w rozprawach przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym;•Bieżące wsparcie w zadaniach i projektach realizowanych przez Wydział Postępowań Sądowych.
GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2018-02-02 - Zabrze (śląskie)
Obsługa maszyn do produkcji wyrobów drewnianych
WALDHAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Czarna (podkarpackie)
praca w budownictwie, prace od podstaw p o wykończenia
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Szycie tapicerki, obicia,I zmiana : 7-15 pn-ptWynagrodzenie 3000 zł netto
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HEBALD - 2019-06-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie przyrządów pomiarowych w celu określenia ich parametrów metrologicznych sporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności metrologicznych w celu udokumentowania podjętej decyzji dokonywanie wpisów w rejestrze w celu ewidencjonowania wykonywanych czynności
Okręgowy Urząd Miar w Krakowie - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
montaż automatyki bramowej
Anna Kwiatkowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OLIGOTECH" - 2017-10-30 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
kierowca mechanik
Pośrednictwo Handlowe Artur Pierzynowski - 2018-09-28 - Cempkowo (mazowieckie)
Prowadzenie procesu szpachlowania i szlifowania płyt wiórowych, obsługowanie urządzeń do nasycenia papieru żywicami termoutwardzania przy wytwarzaniu filmów dekoracyjnych do laminowania, kontrolowanie jakości płyt po lakierowaniu, laminowaniu i formatyzowaniu
TTKAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Węgierce (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z podstawą prawną działalności sadu, planem działaności - misją i celami, poznanie struktury jednostki, zapoznanie się z przepisami, regulaminami obowiązującymi w sądzie.2. Poznanie zasad przygotowania pism, decyzji, uczestnictwo w rozprawach i posiedzeniach.3. Obserwacja pracy sędziego, analiza metod pracy w sądzie.4. Analiza akt postępowania materiału dowodowego zgromadzonego w sprawie.5. Zapoznanie się z pracą sekretariatu wydziału.
SĄD REJONOWY W BRZESKU - 2015-12-10 - Brzesko (małopolskie)
DORĘCZANIE KORESPONDENCJI I PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH DOT. WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE , POZYTYWNA ENERGIA I OTWARTOŚĆ NA PRACE Z LUDŹMI, SUMIENNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO NAUKI (NIE WYMAGANE DOŚWIADCZENIE), DOBRA SPRAWNOŚĆ FIZYCZNE I BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, PRAWO JAZDY KAT.B ORAZ WŁASNY SAMOCHÓD.WYNAGRODZENIE CAŁY ETAT - 2500ZŁ BRUTTO + 223 ZŁ+67 ZŁ + UMOWA NA SAMOCHÓDMIEJSCE PRACY: SZCZECIN- BAT. CHŁOPSKICH 79.KONTAKT TELEFONICZNY : 91 4401450, 725230596, 887855683, 91 4401319, 91 4401487, CV NA EMAIL : REKRUTACJA.SZCZECIN (at) POCZTA-POLSKA.PL
POCZTA POLSKA SA - 2019-03-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów infolinii, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie ich w systemie.
Everest Finanse S.A. - 2017-09-29 - Śrem (wielkopolskie)
Pomoc przy obłsudze maszyn stolarskich, przygotowanie towaru do transportu, kontrola jakości elementów.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krzywoustego Kontakt z pracodawcą: 605544335
INTAR Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2020-02-04 - Zabrze (śląskie)
przygotowanie produktów i półproduktów, prace magazynowe i porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Chojnice (pomorskie)
sprzątanie sanitariatówsprzątanie toaletczyszczenie hali
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-06 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, funkcjonowaniem i zasadami działalności Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ze szczególnym uwzględnieniem Pomorskiego Ośrodka Badań Regionalnych, zapoznanie z dostępnymi źródłami danych statystycznych, zapoznanie z zasadami analizy statystycznej, przygotowanie prezentacji na temat: Społeczeństwo informacyjne w województwie pomorskim.
URZĄD STATYSTYCZNY W GDAŃSKU - 2016-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
- zakładanie teczek dla nowo ubezpieczonych,- kompletowanie dokumentów dotyczących ubezpieczenia,- przygotowywanie pism urzędowych,- zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
KRUS OR BYDGOSZCZ - 2016-03-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2. Zapoznanie z zasadami i procedurami stosowanymi w Wydziale. 3. Uczestniczenie i wsparcie w realizacji bieżących zadań w Wydziale. 4. Zapoznanie się z zasadami ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego dla osób wykonujących przejściowo pracę na terenie państw UE/EOG i Szwajcarii, w oparciu o przepisy prawa wspólnotowego.
ODDZIAŁ ZUS W SŁUPSKU - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
murowanie z kamienia naturalnego w tym z granitu i wapienia, układanie granitu, tynkowanie i boniowanie elewacji, prace termoizolacyjne budynków
Z.P.U.H. ISOMEG Mariusz Gajek - 2019-05-23 - Siewierz (śląskie)
- Udział w ocenach oddziaływania na środowisko. Inwentaryzacja przyrodnicza. Wykonywanie raportów. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie związane z ochroną środowiska. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-165-251) w godzinach: 7:00-16:00.
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)