PRAKTYKANT W ARCHIWUM W SOSNOWCU Sosnowiec oferta pracy KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH
Stanowisko: PRAKTYKANT W ARCHIWUM W SOSNOWCU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Wspomaganie prowadzenia archiwum zakładowego w szczególności w zakresie:-przejmowania od pracowników dokumentacji spraw zakończonych oraz dokumentacji przebiegu nauczaniazlikwidowanych szkół,-porządkowania przechowywanej dokumentacji,-udostępniania przechowywanej dokumentacji,-brakowania dokumentacji niearchiwalnej,-przygotowywania materiałów archiwalnych w celu przekazania do Archiwum Państwowego.
Data publikacji: 2015-08-06
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRZYWA 2, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wspomaganie prowadzenia archiwum zakładowego w szczególności w zakresie:-przejmowania od pracowników dokumentacji spraw zakończonych oraz dokumentacji przebiegu nauczaniazlikwidowanych szkół,-porządkowania przechowywanej dokumentacji,-udostępniania przechowywanej dokumentacji,-brakowania dokumentacji niearchiwalnej,-przygotowywania materiałów archiwalnych w celu przekazania do Archiwum Państwowego.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W ARCHIWUM W SOSNOWCU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
preferowany kierunek studiów: historia ( specjalność archiwalna i zarządzanie dokumentacją )
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność współpracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wskazany okres rozpoczęcia i zakończenia praktyki jest jedynie terminem proponowanym, w którymmożliwe jest przyjęcie praktykanta. Istnieje możliwość dostosowania go do preferencjipraktykanta/wymogów uczelni.
Nazwa pracodawcy: KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Kuratorium Oświaty w Katowicach
Adres pracodawcy:
JAGIELLOŃSKA 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.KURATORIUM.KATOWICE.PLSTRONA: 1/
Ulica pracodawcy: JAGIELLOŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Kuratorium Oświaty w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- uzyskanie wiedzy z zakresu zarządzania dokumentacją w jednostce,- zaznajomienie się z instrukcją archiwalną,obowiązującymi drukami,- nabycie umiejętności z zakresu organizowania archiwum i prac archiwalnych,- nabycie umiejętności postępowania z dokumentacją,- umiejętność użytkowania nowoczesnego sprzętu biurowego.
Data dodania oferty pracy: 06.08.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1) Wsparcie Referatu Polityczno-Ekonomicznego i Konsularnego2) Sporządzanie notatek z bieżących wydarzeń i spotkań3) Wykonywanie tłumaczeń4) Wykonywanie analiz
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus GSM - infolinia przychodząca Doradztwo i pomoc w wyborze produktów/usług dopasowanych do potrzebklienta
Work Service S.A. - 2017-12-20 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy sądu: - w wydziale karnym I i II instancji- w wydziale cywilnym I i II instancji- w wydziale pracy i ubezpieczeń społecznych- w wydziale penitencjarnym- w wydziale cywilnym rodzinnym
SĄD OKRĘGOWY W KRAKOWIE - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn rolniczych, wykonywabie prac polowych i uprawa
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Rzeczna (warmińsko-mazurskie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z podstawą prawną działalności Sądu, planem działalności - misją i celami.2. Poznanie struktury jednostki, zapoznanie się z przepisami, regulaminami obowiązującymi w Sądzie.3. Protokołowanie na posiedzeniach.4. Pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału.5. Pomoc w przygotowaniu akt do zdania do archiwum.
SĄD REJONOWY POZNAŃ - STARE MIASTO W POZNANIU - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych
Centrum Medyczne Karpacz S. A. - 2017-10-04 - Karpacz (dolnośląskie)
Wykonywanie napraw samochodowych.
PHU VIOLA - 2016-10-19 - Malbork (pomorskie)
wsparcie w opracowywaniu metodologii, wyników badań i publikacji statystycznych dotyczących trzeciego sektora, wolontariatu i spółdzielczości, pomoc przy realizacji bieżących zadań administracyjnych wydziału
Główny Urząd Statystyczny - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe. Mile widziana obsługa innych obrabiarek, także CNC. Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
W-TECH WENGERSKI ROMAN - 2016-05-18 - Radlin (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż, strukturą organizacyjną, regulaminem organizacyjnym, instrukcją kancelaryjną, zadaniami w komórce. Uczestnictwo w pracach zleconych tj. obsługa komputera i sprzętów biurowych, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów, rozdzielanie, kompletowanie dokumentów.
IZBA CELNA W BIAŁEJ PODLASKIEJ - 2016-03-04 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa biura, kontakty z klientami, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta,Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-23 - Żarki (śląskie)
1. Wprowadzanie dokumentów do systemu,2. Przygotowywanie wezwań do brakujących deklaracji podatkowych i zeznań podatkowych,3. Przygotowywanie wezwań do czynności sprawdzających,4. Archiwizowanie dokumentów, 5. Obsługa poczty wychodzącej z Referatu, 6. Weryfikacja obowiązków podatkowych,7. Przesyłanie dokumentów według właściwości.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań produkcyjnych, metodyczny nadzór nad jakością, kontrola bieżących kosztów produkcji, kierowanie zespołem pracowników
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2. Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w Dziale Opracowań Regionalnych;3. Współudział w przygotowaniu opracowań statystycznych;4. Udział w pozyskaniu baz danych;5. Inne prace związane z opracowaniem publikcji (m.in. przygotowanie komentarza analitycznego, tłumaczenie na j.angielski).
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Głogów (dolnośląskie)
1.zakładanie obwolut spraw archiwalnych. 2. porządkowanie dokumentacji archiwalnej. 3. zszywanie dokumentacji archiwalnej.
SĄD REJONOWY W ŁASKU - 2015-12-11 - Łask (łódzkie)
1) Pomoc w kwestiach dot. analizy polityki państw akredytacji oraz programów pomocy rozwojowej.2) Pomoc w kwestiach ekonomicznych (analizy, kontakt z firmami, pomoc w imprezach promocyjnych).
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Słupca (wielkopolskie)
Prace elekryczne w oczyszczali ścieków.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Kotuniu - 2016-04-05 - Kotuń (mazowieckie)
1.Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacja i strukturą Sądu. 2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatu sądowego/oddziału. 3.Praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji. 4. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki. 5. Archiwizacja dokumentacji znajdującej się we właściwości wydziału/oddziału. 6. Uczestnictwo w rozprawach sądowych. 7. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Sądzie
Sąd Rejonowy w Głogowie - 2016-12-20 - Głogów (dolnośląskie)
WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA / FIRMA ZAPEWNIA NIEZBĘDNE SZKOLENIA1.sprawdzanie dzialania oraz funkcjonalnosci pojedynczych komponentow 2.sprawdzanie planow kontrolnych oraz rysunkow technicznych3.odpowiednie oznakowanie wadliwych komponetow wraz z opisem usterki4.wydawanie dyspozycji pracownikom5 przeprowadzanie pomiarow (standardowymi srodkami oraz do tego przeznaczonymi urzadzeniami)6.dokumentowanie wynikow pomiarowych,protokol tygodniowy,zestawienie odpowiedniej statystyki7.szybka reakcja w przekazywaniu wynikow8.wysortowanie blednych detali zgodnie z ustaleniami/specyfikacja pracodawcy9.czuwanie oraz natychmiastowe zglaszanie zauwazonych nieprawidlowosci10.Praca w znalezieniu przyczyny usterki oraz znalezienie jej rozwiazania11.kontakt/komunikacja z klientem lub odpowiednim dzialem wraz z przeprowadzeniem prac korygujacych u klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Września (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do produkcji żywności. Obsługa terminala wagowego. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
instalacja okablowania oraz urządzeń telekomunikacyjnychusuwanie usterek i awariiświadczenie innych usług w siedzibie klienta związanych z profilem firmy
POLINEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)
- Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów. Sprzątanie domów prywatnych. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00 + soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracach porządkowych, czystościowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 788-805-805) w godzinach: 8:00-18:00.
JANIK ADRIAN SMART SERVICE - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
dokumenty przsyłać drogą e-mail:sylwia.ceglarek (at) brigo.se
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. Karpicko - 2015-12-04 - Karpicko (wielkopolskie)
1) przygotowywanie informacji dotyczących sytuacji ekonomicznej, politycznej, kulturalnej Argentyny, Urugwaju, Paragwaju,2) analizowanie przekazów medialnych dotyczących Polski w Argentynie,3) tłumaczenia dokumentów z zakresu dyplomacji,4) pomoc przy konferencjach/spotkaniach organizowanych przez Ambasadę.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
1) Zapoznanie się ze strukturą oraz funkcjonowaniem biura właściwego ds. informatyki w resorcie Spraw Zagranicznych2) Wsparcie Wydziału Eksploatacji Infrastruktury Teleinformatycznej Użytkowników3) Udział w pracach Biura Informatyki i Telekomunikacji m.in. prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, pomoc w pracach biurowych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)