PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W DŻAKARCIE Warszawa oferta pracy MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Stanowisko: PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W DŻAKARCIE

Wynagrodzenie: nieodpłatny

Zakres obowiązków: 1) Wsparcie Referatu Polityczno-Ekonomicznego i Konsularnego2) Sporządzanie notatek z bieżących wydarzeń i spotkań3) Wykonywanie tłumaczeń4) Wykonywanie analiz

Data publikacji: 2015-10-28

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Wsparcie Referatu Polityczno-Ekonomicznego i Konsularnego2) Sporządzanie notatek z bieżących wydarzeń i spotkań3) Wykonywanie tłumaczeń4) Wykonywanie analiz

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W AMBASADZIE RP W DŻAKARCIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: bez zawodu

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016

Data zakończenia pracy: 29.04.2016

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pożądana znajomość jęz. indonezyjskiego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, prawo, studia dalekowschodnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Należy bezpośrednio skontaktować się z placówką:Ambasada RP w DżakarcieJl. Rasuna Said Kav X Blok IV/3, 12950 Dżakarta, IndonezjaTel.: +62 21 2525948 Faks: +62 21 2525958 dzakarta.amb.sekretariat (at) msz.gov.pl http://www.dzakarta.msz.gov.pl/pl/2) Praktyka dotyczy studentów co najmniej III roku studiów3) Dokumenty dostępne na stronie: http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/praca_i_kariera/praktyki/formularze_dokumenty/

Nazwa pracodawcy: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Adres pracodawcy:
AL. SZUCHA 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• inny: UCZELNIA POWINNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WYBRANĄ PLACÓWKĄ ZAGRANICZNĄ

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.DZAKARTA.MSZ.GOV.PL/PL/

Ulica pracodawcy: AL. SZUCHA

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

Data dodania oferty pracy: 28.10.2015

Oferta pracy ważna do: 17.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2015

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Sanok (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY (1080J) - od 3 000 PLN

Praca przy oczyszczaniu lodowiska.
Remondis Otwock sp zo o - 2016-12-08 - Otwock (mazowieckie)

PRAKTYKANT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - 2016-11-25 - Poznań (wielkopolskie)

MONTER NAWIERZCHNI KOLEJOWEJ - od 2 000 PLN

- Wymiana torów, podkładów, rozbiórka i układanie nawierzchni kolejowej. praca w delegacji na terenie całego kraju.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice lub zgodnie z poleceniem wyjazdu służbowego na terenie kraju.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku przy rozbiórce i układaniu nawierzchni kolejowej. Przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)

KOLPORTER ULOTEK. - od 2 000 PLN

Roznoszenie ulotek w centrum Warszawy.
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 200 PLN

Murowanie i tynkowanie ścian.Roboty ogólnobudowlane
BOGDAN BRYCKI DEKARSTWO , CIESIELSTWO , USŁUGI BUDOWLANE - 2016-04-05 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

DEKARZ - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Raszyn (mazowieckie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE BADAŃ ANKIETOWYCH - nieodpłatny

UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU BADAŃ ANKIETOWYCH
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2018-01-24 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami z Algierii, analiza rynku pod kątem możliwości sprzedaży, realizowanie budżetu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)

PRAKTYKANT/-KA W DEPARTAMENCIE APLIKACJI AUTORSKICH - nieodpłatny

1) Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu.2) Poznanie zasad posługiwania sie dokumentami elektronicznymi w administracji.3) Poznanie przepisów regulujących świadczenie usług zaufania.4) Pomoc w opracowywaniu projektów dostosowania systemów IT ZUS do zmienionych przepisów EU.
CENTRALA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2015-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

SZPACHLARZ - od 2 500 PLN

szpachlowanie ścian, sprzątanie miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wołomin (mazowieckie)

BRYGADZISTA - od 1 850 PLN

Nadzór nad pracownikami , praca w komorze śrutowniczej
Krop Expert Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Płock (mazowieckie)

PRAKTYKANT W KONSULACIE GENERALNYM RP W TORONTO - nieodpłatny

1) Wsparcie Referatu ds. Współpracy z Polonią2) Pomoc w organizacji wydarzeń 3) Prowadzenie mediów społecznościowych i strony WWW4) Redagowanie informacji
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-17 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - 2 100 - 2 300 PLN

Przygotowywanie pizzy i potraw
Alwo s.c. - 2017-05-16 - Gdańsk (pomorskie)

PRAKTYKANT W SEKCJI INTERWENCJI OT LUBLIN - nieodpłatny

- poznanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ich zastosowanie w praktyce,- zapoznanie się z mechanizmami WPR i krajowymi obsługiwanymi przez Sekcję,- wprowadzanie danych do systemu informatycznego ARR,- obsługa dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami, w tym m.in. wypełnianie metryk,- archiwizacja dokumentacji.
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łasin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- obsługa klientów- obsługa programu "Subiekt"- wystawianie faktur i paragonów- układanie i metkowanie towarów- realizacja zamówień- obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - 2 000 - 2 400 PLN

Praca na stanowisku fizjoterapeuty.
Pielęgniarska Opieka Domowa "PIEL-MED.PLUS" B.P.J. Stelmachowicz Spółka Jawna - 2017-04-11 - Chełm (lubelskie)

PRAKTYKA W INSPEKTORACIE NADZORU I MONITOROWANIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU - nieodpłatny

1. Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań IRM, stosowaniu instrukcji działania, wdrażanie zdobytej wiedzy teoretycznej w zakresie problematyki morskiej.2. Zapoznanie z działaniem systemów minitorowania ruchu statków i przekazywania informacji.3. Asysta w procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu statków i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-03-11 - Gdynia (pomorskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 400 PLN

Rejestratorka medyczna
Affidea Sp. z o. o. - 2018-03-20 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

produkcja mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

FAKTURZYSTKA - POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

Oferta stażu. Fakturowanie, obsługa korespondencji, szykowanie dokumentacji do biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Stare Łepki (mazowieckie)

OPERATOR MASZYNY ELEKTRONICZNEJ-KROJCZEJ - 997,4 PLN

przeszkolenie w zakresie BHP i P.POŻ., nauka układania materiałów, nauka zużycia materiałów, nauka kompletowania elementów, nauka rysunku, przygotowanie rysunku, lagowanie materiału, waty, rozkładanie elementów, nauka krojenia materiałów, skóry, obsługa maszyny elektronicznej - krojczej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

PRAKTYKANT W ODDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - nieodpłatny

-zapoznanie się z: Planem Zarządzania Kryzysowego Województwa Śląskiego, procedurą wspierania JST w procesie usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej,-zapoznanie się z procesem uzgadniania rejonowych planów działania przedsiębiorcy telekomunikacyjnego /operatora pocztowego w sytuacji szczególnych zagrożeń, zapoznanie się z działalnością Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, -wsparcie w realizacji bieżących zadań (tworzenie korespond., zestawień,archiwizacja dok.)
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Radzyń Podlaski.- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego);- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Radzyn Podlaski;- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania;- pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami;- raportowanie sprzedaży;- dbanie o dobre kontakty z klientami;- praca w programie pakietu Office (Word, Excel);- tworzenie ofert i zamówień kontrahentów;- dbanie o dobry wizerunek firmy;Informacje dodatkowe:- możliwość rozwoju i podnboszenia kwalifikacji;- wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki;- z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

PRAKTYKA STUDENCKA W SĄDZIE REJONOWYM W ZABRZU-SEKCJA INFORMATYCZNA - nieodpłatny

- opieka na d sprzętem komputerowym,- instalacja i aktualizacjia oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL,Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

sprzedaż kwiatów, roślin, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

przygotowywanie posiłków w restauracji, organizacja pracy na kuchni, tworzenie karty menu
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dobiesz (mazowieckie)


Wybierz powiat