PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY KONSUMENTÓW Koszalin oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE
Stanowisko: PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY KONSUMENTÓW
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: -poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANDERSA 34, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY KONSUMENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
-preferowany kierunek studiów: prawo, administracja
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Adres pracodawcy:
WAŁY CHROBREGO 4, 70-502 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.WIIH.POMORZEZACHODNIE.PL
Ulica pracodawcy: WAŁY CHROBREGO
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
-praktyczna znajomość zasad działania mediacji,-poznanie specyfiki pracy urzędu.
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Spedycja
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Koło (wielkopolskie)
montaż mebli
"CORTES" PIOTR MAZURKIEWICZ - 2017-08-29 - Kobyłka (mazowieckie)
1) opracowywanie materiałów informacyjnych dotyczących polityki energetycznej, klimatycznej, finansowej oraz sytuacji gospodarczej Niemiec i krajów związkowych;2) uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach związanych tematycznie z zakresem działalności Wydziału Ekonomicznego.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną uczelni, przyjmowanie korespondencji, rejestracja i przekazywanie ich, wykonywanie prac kancelaryjno - archiwistycznych oraz projektów pism wychodzących, obsługa telefonu i skrzynki e-mail Dziekanatu, obsługa urządzeń biurowych, bieżące wsparcie pracy jednostki, obsługa spraw studenckich.
UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE - 2015-09-22 - Lublin (lubelskie)
Obsługa finansowo-księgowa, sprawozdawczość, znajomość programów zwiazanych z ksiegowaniem , znajomość programów zwiazanych z naliczaniem wynagrodzeń,znajomość programów ZUS-Płatnik, rozliczenia z urzędem skarbowym.
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
1. Ustalanie własciciela wpływającej do ZUS korespondencji.2. Rejestracja korespondencji we właściwej aplikacji.3. Obsługa zaświadczeń lekarskich w aplikacji A6.4. Obsługa urzędomatu.
ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU - 2016-01-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Drezdenko (lubuskie)
1. Sporządzanie dokumentów i prowadzenie rejestrów wynikających z zadań komórki.2. Kancelaryjna obsługa korespondencji, z wykorzystaniem systemów informatycznych, w tym archiwizowanie dokumentów.3. Obsługa klienta zewnętrznego. 4. Analiza dokumentów pod względem ich poprawności formalnej.
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-02-05 - Tarnów (małopolskie)
Praktykant w Wydziale Statystyki Turystyki i Sportu w Departamencie Badań Społecznych i Warunków Życia odpowiedzialny będzie za:- współpracę przy opracowywaniu publikacji „Turystyka w 2015 r.” i notatki sygnalnej obejmującej informacje nt. turystyki w krajach UE- współpracę przy opracowywaniu założeń logicznych do badania realizowanego za pomocą metody CAPI z zakresu sportu i rekreacji ruchowej
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kasjer - sprzedawca w branży spożywczej.
Firma Handlowa Marek Miłek - 2016-03-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa systemów CRM, Praca ze sprzętem informatycznym i telekomunikacyjnym
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO Polska S.A. - 2017-11-24 - Kępno (wielkopolskie)
BIURO OBSŁUGI KLIENTA W AUTORYZOWANYM SERWISIE FIATA - PRZYJMOWANIE I ROZLICZANIE NAPRAW.WIEDZA TECHNICZNA NA TEMET NAPRAW I OBSŁUGI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
"MDF AUTO" MARIUSZ ŁĄCZ - 2017-08-11 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pomoc przy malowaniu zbiorników stalowych
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-07-28 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I TELEFONU, OBSŁUGA BIUROWA, ROZMOWY Z KONTRAHENTAMI Z DZIEDZINY PRZEMYSŁU ENERGII ODNAWIALNEJ , ZNAJOMOŚĆ BRANŻY I POZYSKIANIE ZLECEŃWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚC RYNKU PRZEMYSŁU TURBIN WIATROWYCH SIEMENS, VESTAS, ENERCON, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W BIURZE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO , MILE WIDZIANE PRWO JAZDY KAT B
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kalkulacja imprez, pomoc w pozyskiwaniu nowych odbiorców kateringu, przygotowywanie ofert na imprezy, działanie marketingowe w tym zapoznanie się z obsługą strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Górki Wielkie (śląskie)
-Wykonywanie usług związanych z transportem i pochówkiem zmarłych;-Noszenie, ustawianie i umieszczania trumny (urny) w grobie;-Wykonywanie prac związanych z usługą pogrzebową.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prace elektryczne, montaże, podpinanie maszyn
P.P.U.H. INVEST - ENERGY - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
Ochrona mienia znajdującego się na terenie zakładu pracy
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Przyborki (wielkopolskie)
Współudział w realizacji badań ankietowych: - wysyłka listów do respondentów, -rejestracja ankiet - kontrola materiałów dostarczonych przez ankieterów.
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)
1) Przygotowywanie notatek.2) Śledzenie mediów pod kątem obecności informacji o Polsce.3) Pomoc w bieżącej pracy Referatu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta DIWSP pow. 30 r.ż. z kandydatem wskazanym przez pracodawcęNaprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)
produkcja gałęzi choinkowych, oplatanie wyprodukowanych gałęzi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Koziegłowy (śląskie)
- poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki urzędu, - zapoznanie się z podstawowymi zasadami archiwizacji dokumentów i ich praktyczne zastosowanie,- zapoznanie się z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej,- stosowanie narzędzi informatycznych potrzebnych do elektronicznej rejestracji pism,
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W RYBNIKU - 2016-06-02 - Rybnik (śląskie)
mycie pielęgnacja pojazdó: dbanie o lakier, konserwacja elementów plastikowych, gumowych, uzupełnianie płynów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zgierz (łódzkie)
- zapoznanie się z aktami będącymi podstawą prawną funkcjonowania krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki narodowej REGON, - zapoznanie się z rejestracją w Centralnym Rejestrze REGON (CRR) wniosków o wpis, zmianę i likwidację podmiotów gospodarki narodowej REGON,- pomoc w archiwizacji dokumentów,- współudział w obsłudze podmiotów gospodarki narodowej, które zgłosiły się osobiście do Urzędu Statystycznego.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZUS- zapoznanie z obiegiem dokumentacji w ZUS- zapoznanie z obsługą korespondencji- archiwizacja dokumentacji- zapoznanie z narzędziami informatycznymi wspierającymi pracę w Zakładzie- zapoznanie z zasadami podlegania ubezpieczeniom społecznym oraz ustalania składek na ubezpieczenia społeczne
Oddział ZUS w Biłgoraju - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
Obróbka kamienia. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Zakład Kamieniarski s.c. Zbigniew i Mariusz Gondko - 2018-01-22 - Andrychów (małopolskie)
Ochrona i dozór mostu zwodzonego w Przegalinie.
AJG Securita Ochrona Sp.z.o.o - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
1) wyszukiwanie informacji niezbędnych do realizacji bieżących zadań Wydziału Administracyjno-Finansowego,2) wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów placówki przy realizacji zleceń,3) kontakty i prowadzenie korespondencji z firmami polskimi i włoskimi,4) uaktualnianie baz danych,5) prace biurowe.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)