PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS OCHRONY KONSUMENTÓW Koszalin oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Stanowisko: PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS OCHRONY KONSUMENTÓW
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: -poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andersa 34, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS OCHRONY KONSUMENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
-preferowany kierunek studiów: prawo, administracja
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Adres strony pracodawcy: http://www.wiih.pomorzezachodnie.pl
Ulica pracodawcy: Wały Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
-praktyczna znajomość zasad mediacji,-poznanie specyfiki pracy urzędu.
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
przygotowywanie, montaż i demontaż szalunków, ścian, słupów, schodów, belek i stropów
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lesznowola (mazowieckie)
1 Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną MSWiA, regulaminem wewnętrznym Biuro Kadr Szkolenia i Organizacji oraz specyfiką pracyw administracji publicznej. 2 Prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy, szkoleń z dziedziny bhp. 3 Kompletowanie dokumentów w zakresie pracy ZdsBiHP. oraz analiza i sporządzanie wniosków o refundacje za okulary do pracy przy monitorze ekranowym. 4 Udział w organizowaniu szkoleń wstępnych z dziedziny bhp. 5 Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej spraw bhp.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w wykonywaniu czynności administracyjnych związanych z realizacją zadań Wydziału:- pomoc w przygotowywaniu zestawień statystycznych oraz analiz zebranych danych,- pomoc w realizacji zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji do archiwizacji, w szczególności związanej ze zgłoszeniami wypoczynku dzieci i młodzieży.
KURATORIUM OŚWIATY W WARSZAWIE - 2015-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami, przygotowanie ofert zakupowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Karwiniec (dolnośląskie)
- kompletowanie dokumentacji dotyczących wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe,- przygotowywanie pism urzędowych,- zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,- przygotowywanie akt świadczeniobiorców kierowanych do opracowania merytorycznego,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
KRUS OR BYDGOSZCZ - 2016-03-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie elementow stalowych zgodnie z dokumentacja techniczna z uzyciem narzedzi recznych i maszyn takich jak: szlifierka, katowa, szlifierka do plaszczyzn, prasa; praca w Redzikowie, kontakt z pracodawca od 7-15
Tritec Production Sp z o.o. - 2017-05-17 - Redzikowo (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZUS- zapoznanie z obiegiem dokumentacji w ZUS- zapoznanie z obsługą korespondencji- archiwizacja dokumentacji- zapoznanie z narzędziami informatycznymi wspierającymi pracę w Zakładzie- zapoznanie z zasadami przyznawania i obsługi świadczeń z ubezpieczeń społecznych
Oddział ZUS w Biłgoraju - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Radom (mazowieckie)
1. ZAPOZNANIE Z REGULACJAMI PRAWNYMI, ORGANIZACJĄ I STRUKTURĄ URZĘDU. 2. ZAPOZNANIE SIĘ Z BADANIAMI REALIZOWANYMI W STATYSTYCE KRÓTKOOKRESOWEJ. 3. WSPÓŁUDZIAŁ W REALIZACJI BADAŃ W ZAKRESIE STATYSTYKI KRÓTKOOKRESOWEJ. 4. ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJONOWANIEM KRAJOWYCH REJESTRÓW REGON ORAZ TERYT. 5. INNE PRACE BIUROWE.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-09 - Konin (wielkopolskie)
umiejętność brukowania, opryski, cięcie drzew i krzewów, praca w godzinach 8.00 do 16.00 dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kołobrzegu w wieku powyżej 29 roku życia znajdującymi się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy
Zielony Ogród Jacek Sroka - 2017-01-17 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
pracownik fizyczny przy produkcji warzyw oraz na magazynie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
- wykonywanie czynności w zakresie obsługi kancelaryjnej urzędu z wykorzystaniem programu do obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów eSOD- przygotowywanie materiałów pomocniczych (pisma, zestawienia zbiorcze) z wykorzystaniem programów komputerowych pakietu MS Office)
KURATORIUM OŚWIATY W POZNANIU - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
-sporządzanie ofert- pozyskiwanie nowych klientów-obsługa klientów w terenie-doradztwo w zakresie oferowanych produktów
MAXIMUS Przemysław Rynk - 2016-04-01 - Stara Niedziałka (mazowieckie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, bezpośredni kontakt, obsługa klienta w butiku odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Płock (mazowieckie)
- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- profesjonalna sprzedaż produktów banku,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych,- obsługa kasowa.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-04-06 - Oświęcim (małopolskie)
1. wykonywanie zarządzeń z art. 130 k.p.c. - wezwanie do usunięcia braków formalnych pisma procesowego 2. wprowadzanie danych do systemów informatycznych wydziału 3. rozpisywanie posiedzeń: wysyłanie wezwań, zawiadomień 4. protokołowanie na rozprawach5. wysyłanie odpisów orzeczeń
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-10 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów, ich przechowywaniem i reponatą, zakładanie akt płatników składek, wysyłani9e dowodów wpłaty na opłacanie składek ubezpieczeniowych, redagowanie pism wychodzących z Placówki, podział i rejestracja poczty wpływającej, wpisywanie poczty do kontrolek
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bochnia (małopolskie)
Opieka psychologiczna nad wychowankami.
Dom Dziecka w Brodnicy - 2018-09-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy montażu nowych instalacji elektrycznych na obiektach budowlanych oraz pomocy przy naprawach instalacji elektrycznych na budowach realizowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pakowanie, zabezpieczanie i przygor=towywanie towaru do transportu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radomsko (łódzkie)
Zgodny ze st.
ZAKŁAD BRUKARSTWO-BUDOWLANY JANINA KRZYŻAŃSKA - 2016-02-08 - Wierzchowice (dolnośląskie)
- wykonywanie czynności w zakresie obsługi kancelaryjnej urzędu z wykorzystaniem programu do obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów eSOD- przygotowywanie materiałów pomocniczych (pisma, zestawienia zbiorcze) z wykorzystaniem programów komputerowych pakietu MS Office)
KURATORIUM OŚWIATY W POZNANIU - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie powierzchni biurowych i socjalnych
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie biur, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, mycie okien.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy, od pn. do pt. w godz.: 6.00-14.00
JLS SP. Z O.O. - 2018-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pakowanie, wykładanie konserw
Wielkopolska Wytwórnia Żywności PROFI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2016-12-07 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu oraz zadaniami Działu OBII.2. Prowadzenie czynności sprawdzających dotyczących podatku od towarów i usług i korekt nadpłat i zwrotów podatków od osób fizycznych i prawnych.3. Przygotowanie danych do sprawozdań, analiz i statystyk w zakresie właściwości rzeczowej działu.4. Archiwizacja dokumentów.5. Obsługa dokumentów przychodzących do działu.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-zapoznanie się z funkcjonowaniem administracji publicznej, w szczególności z przyjmowaniem i rozpatrywaniem skarg i wniosków wpływających do Wydziału Skarg i Wniosków; - udział w przygotowywaniu projektów pism w sprawach skarg i wniosków;- archiwizacja dokumentów;- przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum MSWiA, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych akt oraz uczestnictwo w bieżącej pracach Wydziału.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)