PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS OCHRONY ŚRODOWISKA MORSKIEGO Świnoujście oferta pracy Urząd Morski w Szczecinie
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS OCHRONY ŚRODOWISKA MORSKIEGO
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej, 4)Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji, 6) Pomoc przy archiwizacjidokumentów, 7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Data publikacji: 2018-07-12
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Morski w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybrzeże Władysława IV 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej, 4)Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji, 6) Pomoc przy archiwizacjidokumentów, 7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS OCHRONY ŚRODOWISKA MORSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Data zakończenia pracy: 21.09.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktykant musi posiadać odzież i obuwie ochronne oraz rozszerzony pakiet NNW o wypadki na jednostkach pływających i w porcie. Oferta praktyki przeznaczona jest dla studentów Akademii Morskiej, Wydział Nawigacyjny kierunek: Inżynieria Ruchu Morskiego
Nazwa pracodawcy: Urząd Morski w Szczecinie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Plac Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie praktycznego doświadczenia przy realizacji zadań określonych w programie praktyk. Nabycie umiejętnościporozumiewania się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz nabycie kompetencji społecznych zzakresu współdziałania i pracy w grupie.
Data dodania oferty pracy: 12.07.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych, kierowca lawety
BEST-CAR MOTO Daniel Pawlik - 2016-10-14 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie uproszczonej księgowości
BIURO PODATKOWE "KONSULTANT" ANETA KOCZUREK-WRÓBEL - 2017-05-26 - Chrzanów (małopolskie)
sprzątanie osiedli mieszkaniowych
"SOTER" SP. Z O.O. W KOLBUSZOWEJ - 2016-11-18 - Łańcut (podkarpackie)
Nauka jazdy kat. "B"
O.S.K. "Delta" Daniel Grochal - 2016-08-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- współpraca z operatorem pocztowym,- przygotowywanie akt do archiwizacji,- praca w archiwum zakładowym,- ewidencjonowanie wniosków z zakresu zamówień publicznych, o udostępnienie informacji publicznej,- przygotowywanie zestawień statystycznych,
KRUS OR CZĘSTOCHOWA - 2015-10-12 - Częstochowa (śląskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Usuwanie uszkodzeń eksploatacyjnych i powypadkowych nadwozi samochodowych. Zgrzewanie, lutowanie, spawanie, nitowanie i klejenie blach i profili. Montowanie i demontowanie elementów nadwozi samochodowych
ZEP-MOT Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Płock (mazowieckie)
praca zazwyczaj w godz. 11.00-21.00, bywają imprezy okolicznościowe w godzinach nocnych
PHU CRISTAL JAKUB KLOREK - 2018-02-27 - Ostromecko (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie surowca do produkcji kebabu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Duszniki (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności organizacyjnych i technicznych, w tym czynności z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej.Opracowywanie projektów dokumentacji związanej z nabywaniem towarów i usług w ramach działalności Biura Dyrektora.Opracowywanie projektów: zarządzeń Dyrektora KSSiP, udzielanych pełnomocnictw oraz stanowisk prawnych dotyczących działalności KSSiP.Przygotowywanie projektów sprawozdań z działalności KSSiP.Dystrybucja wydawanych przez KSSiP publikacji.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 20-10-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-10-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy
INTER GROUP - 2018-06-22 - Malbork (pomorskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu, struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2. Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w Dziale Opracowań Analitycznych;3. Zapoznanie ze źródłami i zasadami udostępniania danych;4. Współpraca przy opracowaniu tablic do publikacji;5. Uczestnictwo w opracowaniu danych na potrzeby wewnętrzne analiz statystycznych i innych pracach.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
1) wsparcie prac Działu Opieki Konsularnej Referatu do Spraw Prawnych i Opieki Konsularnej,2) zapoznanie się z obowiązującymi w urzędzie procedurami oraz czynnościami wspomagającymi codzienną pracę,3) przygotowanie pism w języku polskim i języku angielskim,4) wyszukiwanie informacji,5) redagowanie pism prawnych i odpowiedzi na standardowe zapytania,6) przygotowywanie oficjalnej korespondencji.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2016-10-21 - Poznań (wielkopolskie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - 2016-11-25 - Poznań (wielkopolskie)
mycie samochodów osobowych i ciężarowych
EMERS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Węgrów (mazowieckie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Bolęcin (małopolskie)
obsługa maszyn typu overlock, stebnówka, kapówka-szycie odzieży damskiej lekkiej; godz. pracy 7-15; praca w systemie akordowym, wynagrodzenie min. 2000 zł brutto+akord
Interstyl Monika Reichert - 2017-08-22 - Słupsk (pomorskie)
terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji zgodnie z wymogami, komunikowanie się wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skkuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prpowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
archiwizacja dokumentówwprowadzanie zeznań podatkowych do systemu POLTAXwysyłka korespondencji
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2016-02-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; wykształcenie średnie, obsługa programu magazynowego, prawo jazdy kat. B (niekaralność), doświadczenie mile widziane, książeczka sanitarno-epidemiologiczna; sprzedaż, zamawianie towaru w kantynie,prowadzenie prawidłowej ewidencji sprzedających towarów;
PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE SETAR W SIEDLCACH - 2016-03-15 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż wyrobów piekarniczych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Wiejskie" Jacek Bratek - 2016-11-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa giętarki, maszyny do produkcji strzemion Focus 8HS, Superflex 32-40, uprawnienia na suwnice, doświadczenie w pracy na zbrojarni
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Żyrardów (mazowieckie)
1. Zapoznanie sie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, kpa, ustawy o służbie cywilnej.2. Przygotowywanie projektów pism dot. postępowań administracyjnych w sprawach warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych.3. Przygotowywanie pism dot. oceny zgodności z prawem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów gmin.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Zapoznanie się z funkcjonowaniem Oddziału oraz specyfiką pracy informatyka i administratora sieci. Zaznajomienie się z głównymi systemami, rozwiązaniami technologicznymi oraz urządzeniami wykorzystywanymi w Sądzie. Przygotowywanie sprzętu niezbędnego do organizacji szkoleń, konferencji. Udział w czynnościach konserwacyjno-serwisowych oraz w pracach inwentaryzacyjnych i magazynowych. Inne prace zlecone przez Kierownika Oddziału.
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy sortowaniu pieczywa cukierniczego wafli.Pomoc przy foliowaniu i klejeniu kartonów.Zapoznanie się z obsługą automatów pakujących. Zapoznanie sie z obsługą maszyn oblewających. Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Głogówek (opolskie)