PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI WYDZIAŁU URZĘDU Gdynia oferta pracy KURATORIUM OŚWIATY W GDAŃSKU
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI WYDZIAŁU URZĘDU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - Prowadzenie korespondencji,-Pisanie i redagowanie pism,-Rejestrowanie pism zgodnie z rzeczowym wykazem akt,-Prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału,-Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem sekretariatu Wydziału oraz jego obsługa.
Data publikacji: 2015-12-09
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: KURATORIUM OŚWIATY W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEGIONÓW 130, 81-472 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie korespondencji,-Pisanie i redagowanie pism,-Rejestrowanie pism zgodnie z rzeczowym wykazem akt,-Prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału,-Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem sekretariatu Wydziału oraz jego obsługa.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI WYDZIAŁU URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2015
Data zakończenia pracy: 31.01.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Nazwa pracodawcy: KURATORIUM OŚWIATY W GDAŃSKU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Kuratorium Oświaty w Gdańsku
Adres pracodawcy:
WAŁY JAGIELLOŃSKIE 24, 80-853 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.KURATORIUM.GDA.PL
Ulica pracodawcy: WAŁY JAGIELLOŃSKIE
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Kuratorium Oświaty w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
umiejętność samodzielnego prowadzenia sekretariatu
Data dodania oferty pracy: 09.12.2015
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1) przygotowywanie korespondencji urzędowej,2) sporządzanie zaświadczeń,3) sporządzanie tłumaczeń aktów stanu cywilnego,4) wsparcie prac Wydziału Konsularnego.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura, odpowiedzialność za sprzedaż oraz zakup hurtowy towarów
OLI MONOPOLI-1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Górki (pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami z zakresu: Ordynacja podatkowa, Ustawa o zasadach ewidencji identyfikacji podatników i płatników; 2. zakładanie i opisywanie teczek rejestracyjnych podatników; 3. wpinanie do teczek dokumentów rejestracyjnych (zgłoszenia, pisma, oświadczenia, wnioski, notatki, zwrotne potwierdzenia odbioru korespondencji; 4. układanie teczek rejestracyjnych zgodnie z zasadami określonymi w wytycznych; 5. porządkowanie zbioru akt rejestracyjnych; 6. podstawowe czynności biurowe.
Izba Skarbowa w Olsztynie - 2016-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa tokarki skrawającej, obróbka elementów metalowych, posługiwanie się dokumentacją techniczną .
KUFIETA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-23 - Czyżowice (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu: projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie, projektów odpowiedzi na skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
EPSN WORKFORCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
prace pomocnicze przy montazu i serwisie urzadzeń stacji kontroli pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"INTER-AUTO-TECHNIKA"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Mława (mazowieckie)
zapoznanie się z zas. funkcjonowania i specyfiką zadań realizowanych przez Urząd,analiza planów ruchu w zakresie prawidłowego sporządzenia wymaganych załączników mapowych,analiza wniosków dot. opiniowania studium uwarunkowań i kier. zagospod. przestrzennego gmin, uzgodnieniamiejsc planów zagosp. przestrzennego, dec. o war. zabudowy w zakresie zagosp. terenów górn.udział w kontroli zakładów górn. oraz wizji miejsc nieleg. eksploatacji, sporządzanie dokum. geodezyjnejsporządzanie proj. pism
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KIELCACH - 2015-12-03 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Segregacja i przygotowywanie dokumentów do archiwizowania. 2. opisywanie dokumentów płatności. 3. Przygotowywanie pism do wysyłki.
IZBA SKARBOWA W OLSZTYNIE - 2015-07-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad zwierzętami (karmienie, wykonywanie prostych zabiegów zootechnicznych), sprzątanie, mycie i dezynfekcja pomieszczeń chlewni
AGRO-SOKOŁÓW Piecki - 2016-03-31 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Sortowanie i układanie materiałów hutniczych, stalowych. Ważenie i pomoc w wydawaniu materiałów, pomoc przy załadunkach i rozładunkach. Podczepianie na haki materiałów stalowych. Wypełnianie dokumentacji towarowej oraz kontakt z klientami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENTURION Wojciech Kuźnik - 2018-06-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej, 4)Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji, 6) Pomoc przy archiwizacjidokumentów, 7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera, 8) Zapoznanie się z dokumentacją dochodzeń wypadkówmorskich i pracą służby Dyżurnej Kapitanatu
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-zapoznanie się ze struktura i organizacja pracy,-zapoznanie się z pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,-praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2015-12-07 - Zabrze (śląskie)
-cykliczne patrolowanie terenu obiektu-prowadzenie dokumentacji służbowej
kontakt przez OHP - 2017-12-07 - Parczew (lubelskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ocena stanu i przygotowanie podłoża ścian budynków istniejących i nowych. Demontowanie i montowanie elementów odwadniających. Montowanie izolacji termicznych. Nakładanie zaprawy klejowej i wtapianie siatki zbrojącej po stronie zewnętrznej. Wykonanie zaprawy gruntującej pod tynk. Nakładanie tynku. Wykonywanie remontów, konserwacji i napraw elementów ociepleń budynków. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony ppoż, ergonomii, ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bytów (pomorskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu; 2. Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w Dziale Opracowań Analitycznych;3. Zapoznanie ze źródłami i zasadami udostępniania danych;4. Współpraca przy opracowaniu tablic do publikcji;5. Uczestnictwo w opracowaniu danych na potrzeby wewnętrznych analiz statystycznych i innych pracach.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z zakresem prac wykonywanych w wydziale.Poznanie zasad archiwizacji dokumentów.Uczestniczenie w zleconych pracach związanych z bieżącą działalnością wydziału:sprawdzanie pod względem formalnym dokumentów księgowych, w tym związanych z realizacją wydatków finansowanych ze środków europejskich tj. faktury, noty księgowe, analiza procesowania realizacji wydatków w zakresie projektów unijnych tj. wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zapisów
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości. Praca w godz. 7-15, 15-23 w Sianożętach (praca bez godzin nocnych), również w weekendy.
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-12-01 - Zabrze (śląskie)
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług,- doręczenie przesyłek, przekazów pocztowych,- prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-05-24 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym: przyjmowanie dokumentów do systemu elektronicznego; przygotowywanie dokumentów do wysłania; adresowanie korespondencji, tworzenie list wysyłkowych.
LUBELSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ W LUBLINIE - 2016-04-12 - Lublin (lubelskie)
pomoc księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obrabiarek skrawających
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.DRZEW."JACK DREW" STANISŁAW KRYGER - 2016-06-15 - Rybokarty (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem PWK OHP oraz dokumentacją wychowawczą Hufca Pracy. 3. Organizowanie i obserwacja różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej. 4. Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki.5. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej. 6. Czynne uczestnictwo w życiu placówki oraz organizacji działań współpracy lokalnej.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-11-10 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców Wietnamczyków, prowadzenie negocjacji z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- poznanie struktury organizacyjnej Oddziału- zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale Ubezpieczeń i Składek 1- uczestniczenie i wsparcie realizacji bieżących działań Wydziału tj. zakładanie akt, przekazywanie dokumentów do akt, - obsługa urządzeń biurowych
I ODDZIAŁ ZUS W ŁODZI - 2015-10-23 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek. Przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów. Układanie płytek szkliwionych przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach płaskich. Wykonywanie cokolików z płytek terakotowych. Układanie pojedynczych płytek terakotowych lub mozaiki szklanej we wzory. Mocowanie do ścian wieszaków, mydelniczek i półeczek ceramicznych. - Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski według zleceń.- Pracodawca zapewnia transport do miejsca pracy (z siedziby firmy w Rudzie Śląskiej) oraz powrót z miejsca pracy do siedziby firmy (Ruda Śląska). W przypadku pracy powyżej 100 kilometrów od siedziby w Rudzie Ślaskiej pracodawca zapewnia zakwaterowanie.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto + premie. Praca na umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku glazurnika. Wymagana praktyczne umiejętności związane z układaniem glazury. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 696-858-961, 790-899-018) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 1 Maja 339, 41-710 Ruda Śląska) lub e-mail: d.manterys (at) puhsolver.pl
Paweł Widera PUH SOLVER - 2018-07-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)