PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI BIUROWEJ Trzebnica oferta pracy IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1.Wprowadzanie danych do systemu Poltax.2. Sporządzanie raportów.3. Przetwarzanie dokumentów wymiarowych w systemie Poltax.4. Weryfikacja deklaracji i informacji.5.Archiwizowanie dokumentów.6. Przygotowywanie paczek z deklaracjami, zeznaniami.
Data publikacji: 2015-07-24
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRUSICKA 2, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Wprowadzanie danych do systemu Poltax.2. Sporządzanie raportów.3. Przetwarzanie dokumentów wymiarowych w systemie Poltax.4. Weryfikacja deklaracji i informacji.5.Archiwizowanie dokumentów.6. Przygotowywanie paczek z deklaracjami, zeznaniami.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. OBSŁUGI BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2015
Data zakończenia pracy: 29.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Izba Skarbowa we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 24,26, 53-333 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH
Numer budynku pracodawcy: 24,26
Oferta zgłoszona przez: Izba Skarbowa we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zapoznanie się z organizacją pracy i ogólnych zasad obiegu dokumentów w urzędzie. Pozyskanie umiejętności praktycznych wymaganych od pracownika administarcyjnego w zakresie obsługi dokumentów. Poznanie zasad przetwarzania, gromadzenia i archiwizowania.
Data dodania oferty pracy: 24.07.2015
Oferta pracy ważna do: 28.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1.Zapoznanie się: z przepisami bhp, zasadami ochrony danych osobowych oraz innych informacji prawnie chronionych, ze strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz z trybem pracy i zakresem działania poszczególnych Wydziałów/Biura.2.Współudział w: wydawaniu zaświadczeń, kserokopii i odpisów na podstawie dokumentacji archiwalnej, włączaniu dokumentacji do zasobu archiwalnego i jej brakowanie.
PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE - 2015-09-04 - Przemyśl (podkarpackie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-11-03 - Zabrze (śląskie)
-udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych -ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,-udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,-prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Porządkowanie terenów zieleni, nadzór, kierowanie i kontrola pracy pracowników z Ukrainy, obsługa nowoczesnego sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Goliany (mazowieckie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA,- PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-04-20 - Brzozów (podkarpackie)
Murowanie techniką: na klej, na wycisk, na docisk z kielnią, cięcie cegły za pomocą piły JUMBO 651, przygotowywanie zaprawy murarskiej za pomocą agregatu PET RITMO XL. Umowa zlecenia na okres 3 lat, 30 h tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy Słupsk, ul. św. Klary z Asyżu + montaż u klienta; godz. pracy 8-16; wstępnie kontakt telefoniczy z pracodawcą; wynagrodzenie 2200 zł brutto - do uzgodnienia; okres próbny 3 miesiące, następnie um. na czas określony
Mariusz Walczak MEBLOMART - 2018-05-10 - Słupsk (pomorskie)
ZAPOZNANIE SIE Z ZASADAMI I SPECYFIKĄ PRACY W ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ. POZNANIE ZASAD UDZIELANIA INFORMACJI O SPOSOBIE ZAŁATWIENIA SPRAWY KLIENTOM ZGŁASZAJĄCYM SIĘ DO URZĘDU.ZAPOZNANIE SIĘ ZE STANDARDAMI OBSŁUGI KLIENTA.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 6) Obsługa urządzeń biurowych.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-06-30 - Trzebież (zachodniopomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem; dwie zmiany (7-15, 14-22); wysokość wynagrodzenia brutto 2000zł 3000 zł; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-17);
Zakład Ślusarsko-Lakierniczy w Kobylnicy - 2016-03-03 - Kobylnica (pomorskie)
1) uczestnictwo w obradach, spotkaniach koordynacyjnych, negocjacjach, spotkaniach typu side-events dotyczących problematyki: humanitarnej, rozbrojeniowej, praw człowieka, handlu i rozwoju, MOP, agencji wyspecjalizowanych, ochrony zdrowia, ochrony środowiska;2) sporządzanie notatek z przebiegu ww. spotkań;3) prace o charakterze administracyjnym.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z zadaniami/ z zakresem działalności komórki organizacyjnej, obowiązującymi procedurami działania. Zapoznanie się i obsługa programu geodezyjnego ArcGIS
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-03-06 - Gdynia (pomorskie)
-Pomoc w sprawdzaniu planów pracy i kart kontroli czasu pracy-Uzupełnianie nr książek ewidencji zużycia materiałów-Aktualiz. spisu środków.-Aktualiz. ewidencji zaświadczeń lekarskich i sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne.-Wykreślanie z kartotek sortów mundurowych.-Pomoc w przygotowywaniu likwidacji przedmiotów nietrwałych. -Sporządzanie ewidencji kwitariuszy opłat za śluzowania.-Sporządzanie wykazów kwartalnych i wydawanie środków BHP-Wydawanie materiałów i odzieży roboczej
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - 2016-06-04 - Krapkowice (opolskie)
Koordynowanie i prowadzenie zajęć w PWD w Woli Dalszej; sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi uczestniczącymi w zajęciach PWD; organizowanie i niesienie pomocy w nauce; organizowanie i prowadzenie zabaw, zajęć rozwijających kompetencje obywatelskie i społeczne, a także świadomość i ekspresję kulturalną; organizowanie zajęć z udziałem rodziców i zachęcanie ich do aktywnego udziału w bieżącym życiu PWD; informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach; zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w czasie zajęć; dbanie o powierzony sprzęt i mienie; prowadzenie obowiązującej dokumentacji, w tym przygotowanie sprawozdań i zestawień z działalności PWD; organizowanie i koordynowanie pracą wolontariuszy.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2017-03-10 - Wola Dalsza (podkarpackie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu,- pomoc przy prowadzeniu ewidencji pozostałych środków trwałych,- pomoc przy prowadzeniu rejestru faktur przekazywanych do Wydziału Ekonomicznego,- pomoc przy przygotowywaniu wniosków dotyczących realizacji dostaw i usług do 30.000 euro,- wsparcie w archiwizacji dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Mapowanie potencjalnych zastosowań dla robotów współpracujących. Przygotowywanie analiz inansowych dla ich wdrożenia. Planowanie projektów. Współpraca z użytkownikami platform wizualnych służacych do monitorowania produkcji i specyfikowanie nowych wymagań funkcjonalnych. Tworzenie specyfikacji technicznych dla projektów digitalizacji przy współpracy z Kierownikiem Projektu, loT from Manufacturing w zakresie cyfrowej transformacji naszych fabryk poprzez wdrożenie rozwiązań maastry 4.0/101. Projektowanie, tworzenie i zarządzanie stronami share point w intranecie Danfossa. Praca w grupie skoncentrowania na Industry 4.0, loT, drukowanie 3D, systemach wizualnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
konfekcjonowanie kosmetyków , czyszczenie wkładów , oklejanie pudełek , wklejanie wkładów pudrów i cieni do powiek , pakowanie w opakowania pojedyńcze i zbiorcze.
"ENSO" Sebastian Ciołek - 2016-06-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- Wykonywanie usług fryzjerskich damsko-męskich.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 09:00-17:00 + soboty w godzinach: 08:00-13:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe. 5 lat doświadczenia zawodowego. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (504-503-769) celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
STUDIO EMILIA FRYZJERSTWO-KOSMETYKA KATARZYNA HYŻY - 2017-08-31 - Katowice (śląskie)
- pomoc pielęgniarce,- dbałość o utrzymanie higieny osobistej pacjentów, a w szczególności wykonywanie codziennej toalety chorych oraz ich kąpiel wg grafiku kąpieli, zmiana bielizny pościelowej i osobistej oraz dbanie o porządek otoczenia chorego- utrzymanie w należytej czystości i porządku pokoi pacjentów, innych pomieszczeń i przedmiotów znajdujących się na oddziale z zastosowaniem do sprzątania środków dezynfekcyjnych zgodnie z ich stężeniem i przeznaczeniem
NZOZ "Pasternik" Maluty Sp.j. - 2017-08-21 - Modlniczka (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-05 - Radlin (śląskie)
Przygotowanie elementów konstrukcji balustrad i ogrodzeń do montażu; montowanie konstrukcji z elementów prefabrykowanych za pomocą nitowania, skręcania; wykonywanie obmiaru konstrukcji; montowanie szyb zespolonych jako elementów balustrad zgodnie z technologią; skręcanie, nitowanie, kotwienie, spawanie; przygotowywanie elementów do montażu konstrukcji aluminiowych i stalowych.
INOX-PARTNER PAWEŁ OLEŚKIEWICZ - 2017-04-12 - Legnica (dolnośląskie)
Zapoznanie się ze statutem, regulaminem organizacyjnym i regulaminem pracy w WIOŚ.Zapoznanie się z przepisami bhp i ppoż. Zapoznanie się z zakresem działań w Wydziale Administracyjno-Technicznym. Zapoznanie sie z procesem udzielania zamówień publicznych. Zapoznanie się z pracą kancelaryjną i obsługą urządzeń biurowych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W SZCZECINIE - 2016-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyny do produkcji opakowań z papieru i tektury
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Niedrzwica Kościelna (lubelskie)
- koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji,- prowadzenie (gromadzenie, kompletowanie) dokumentacji związanej z refundacjami,- nadzór merytoryczny nad prawidłowym stosowaniem przepisów refundacyjnych, w zakresie zasad obiegu dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem: prawidłowości, terminowości i kompletności dokumentów,- stała współpraca i kontakt z pracodawcami i kadrą ŁWK OHP.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-12-02 - Sieradz (łódzkie)
prace dołowe na zakładach górniczych
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; zakres obowiązków: wymiana opon samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Omega Group Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PSSE w Grodzisku Mazowieckim, przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w Sekcji HŻŻiPU; zapoznanie z zasadami prowadzenia postępowania administracyjnego; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji bieżącej oraz do archiwum zakładowego; pomoc przy sprawozdawczości; prace kancelaryjno - biurowe oraz inne.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GRODZISKU MAZOWIECKIM - 2016-05-16 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- zapoznanie z zasadami funkcjonowania MSiT oraz zadaniami Biura Dyrektora Generalnego,- zapoznanie z regulacjami wewnętrznymi w zakresie kadr i zarządzania zasobami ludzkimi (zzl),- zapoznanie ze specyfiką zadań w zakresie kadr i zzl w obszarze służby cywilnej na podstawie ustawy o służbie cywilnej,- zapoznanie z zasadami działania służby cywilnej,- wsparcie organizacyjno-administracyjne procesów kadrowych w urzędzie oraz procesów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI - 2015-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym RZGW w Krakowie, specyfiką działania RZGW - zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż. oraz regulaminem pracy,- zapoznanie się z regulacjami prawnymi dot. gospodarki wodnej, kodeksu postępowania administracyjnego- uczestniczenie w pracach dot. przygotowywania decyzji administracyjnych,- wykonywanie prac biurowych; sporządzanie projektów pism, dokumentów, obsługa urządzeń biurowych,- prace kancelaryjne oraz archiwizacyjne
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W KRAKOWIE - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)