PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ Olkusz oferta pracy IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. POMOC W SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI I PROWADZENIU REJESTRÓW W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ KOMÓRKI EGZEKUCJI.2. POMOC W KANCELARYJNEJ OBSŁUDZE KORESPONDENCJI Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU INFORMATYCZNEGO.3. KOMPLETOWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTACJI DOT. POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH.
Data publikacji: 2016-06-15
Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)
Pracodawca: IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUDOWLANYCH 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. POMOC W SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI I PROWADZENIU REJESTRÓW W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ KOMÓRKI EGZEKUCJI.2. POMOC W KANCELARYJNEJ OBSŁUDZE KORESPONDENCJI Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU INFORMATYCZNEGO.3. KOMPLETOWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTACJI DOT. POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olkusz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTEROWYCH APLIKACJI BIUROWYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CZAS TRWANIA PRAKTYKI MOŻE BYĆ DOSTOSOWANY DO WYMAGAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU STUDIÓW .TERMIN ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA PRAKTYKI MOŻE BYĆ DOSTOSOWANY DO PREFERENCJI PRAKTYKANTA.
Nazwa pracodawcy: IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Izba Skarbowa w Krakowie
Adres pracodawcy:
WIŚLNA 7, 31-007 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.IS.KRAKOW.PL
Ulica pracodawcy: WIŚLNA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Izba Skarbowa w Krakowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
1. ZDOBYCIE WIEDZY Z ZAKRESU FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE URZĘDU SKARBOWEGO W OLKUSZU.2. ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI OBIEGU DOKUMENTÓW W JEDNOSTCE.3. NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY NA POWIERZONYM STANOWISKU.4. NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI REDAGOWANIA PISM, PROWADZENIA DOKUMENTACJI ORAZ ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW.5. PODNIESIENIE KOMPETENCJI KOMUNIKACYJNYCH.
Data dodania oferty pracy: 15.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
- poznanie struktury organizacyjnej Podlaskiej WK OHP, zasad i specyfiki pracy w państwowej jednostce organizacyjnej,- pomoc w pośrednictwie pracy lub doradztwie zawodowym, bieżące monitorowanie rynku pracy,- prowadzenie stałej współpracy z pracodawcami zatrudniającymi pracowników i przedstawianie pozyskanych ofert pracy osobom poszukującym zatrudnienia tymczasowego lub stałego, - aktywny udział w zadaniach placówki oraz działaniach ukierunkowanych na doradztwo zawodowe.
PODLASKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-01-05 - Białystok (podlaskie)
Poznanie struktury organizacyjnej Oddziału ZUS w Krakowie, zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale Ubezpieczeń i Składek, prace pomocnicze przy rozpatrywaniu spraw, zakładanie akt, przekazywanie dokumentacji do akt.
ODDZIAŁ ZUS W KRAKOWIE - 2015-10-02 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołomin (mazowieckie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu,- zapoznanie się z zasobami informacyjnymi statystyki publicznej oraz formami i zasadami ich udostępniania,- pomoc przy obsłudze informacyjnej klientów Urzędu, w tym wyszukiwanie danych statystycznych, tworzenie zestawień tabelarycznych, redagowanie pism,- pomoc przy opracowywaniu publikacji statystycznych, w tym tworzenie tablic i opisów analitycznych,- wsparcie w archiwizacji dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego oraz mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz mediacyjnego,-archiwizacje dokumentów.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie - 2017-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1) tłumaczenia i streszczenia artykułów z prasy irlandzkiej,2) tłumaczenia pisemne raportów rządowych oraz innych dokumentów,3) współudział w przygotowaniu opracowań,4) wyszukiwanie informacji (Internet) i pomoc w przygotowaniu odpowiedzi na zapytania MSZ oraz innych resortów,5) uczestnictwo w seminariach i konferencjach w różnych instytucjach (Parlament, Instytut Spraw Międzynarodowych i Europejskich, itp.),6) udział w bieżącej współpracy Ambasady z instytucjami irlandzkimi.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-07-21 - Zabrze (śląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)
obsługa klienta w sklepie
SMACZEK U ANI ANNA ORZECHOWSKA - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)
Praktykant w Wydziale Koordynacji Badań i Analiz w Departamencie Handlu i Usług odpowiedzialny będzie za:- współpracę w zakresie przygotowywania zbiorczych odpowiedzi i opinii będących w kompetencji departamentu - współpracę z wydziałami w zakresie zaspokajania potrzeb użytkowników informacji statystycznych
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
1) współpraca w przygotowaniu projektów programowych,2) udział w wybranych wydarzeniach programowych Instytutu,3) pomoc w obsłudze administracyjnej,4) praktyka w bibliotece i mediatece Instytutu.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie z zasadami BHP i PPOŻ w miejscu pracy;- zapoznanie z obowiązującymi w Urzędzie aktami prawnymi;- zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obowiązującymi w komórce organizacyjnej;- zapoznanie ze środowiskiem informacyjnym organizacji i jej strukturą informatyczną;- obsługa techniczna oprogramowania systemowego i narzędziowego;- zapoznanie z systemami komunikacyjnymi w statystyce, informatycznymi technikami zbierania, przetwarzania i udostępniania danych statystycznych
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa i konserwacja wózków widłowych oraz innych urządzeń mechanicznych i pojazdów
ANDREAS ANDRZEJ REMISZEWSKI - 2017-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Jarosław (podkarpackie)
- zapoznanie się z pracą departamentu badań klinicznych i rejestracją badań klinicznych,- zapoznanie się z systemem pharmakovigilance dla badanych produktów leczniczych,- weryfikacja Raportów z Działań Niepożądanych Badanych Produktów Leczniczych,- weryfikacja Raportów Okresowych składanych w trakcie prowadzenia badań klinicznych,- archiwizacja dokumentacji z badań klinicznych.
URZĄD REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca na kuchni
Usługi Gastronomiczne i Hotelarskie Wojciech Mękarski - 2018-06-20 - Bobolin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sątopy-Samulewo (warmińsko-mazurskie)
Transport gazów, załadunek, rozładunek
KAMILOS Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Ułęż (lubelskie)
1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądu. 2. wprowadzanie danych do systemu informatycznego wydziału. 3. rozpisywanie posiedzeń: wysyłanie i podkładanie korespondencji. 4. zakładanie obwolut na akta. 5. przygotowywanie akt spraw zakończonych do przekazania do Archiwum.
SĄD REJONOWY W ŁASKU - 2015-12-11 - Łask (łódzkie)
montaż podzespołów meblowych
FHU BONDAREW ADAM BONDAREW - 2016-04-08 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1) Wsparcie Wydziału Rolnictwa i Rybactwa2) Zapoznanie się z funkcjonowaniem Rady, KE i PE oraz prawodawstwem w obszarach:- Wspólna Polityka Rolna;- Wspólna Polityka Rybacka;- Sprawy weterynaryjne, fitosanitarne, bezpieczeństwo żywności.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa domów od podstaw, wykończenie pomieszczeń
LICHOSYT ROBERT FIRMA BUDOWLANA - 2017-04-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wykonywanie i kładzenie instalacji elektrycznych w karetkach, podłączanie do instalacji odbiorników wg specyfikacji
EINHORN Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
1. poznanie struktury Urzędu, zasad i specyfiki pracy, w tym poznanie obowiązujacych przepisów2. odbiór i przyjmowanie korespondencji3. segregowanie korespondencji4. prowadzenie dziennika kokrespondencji5. udział w wykonywaniu zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KROŚNIE - 2016-06-27 - Krosno (podkarpackie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-09-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wolbrom (małopolskie)
Sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem PWK OHP. 3. Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną jednostki budżetowej i archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją. 4. Zapoznanie się z dokumentacją szkoleniową ROSZM - praca z dokumentacją.5. Analiza i diagnoza lokalnego rynku pracy w zakresie zapotrzebowania na szkolenia. 6. Doraźne działania wspierające pracę kierownika ROSZM.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-24 - Tczew (pomorskie)