PRAKTYKANT NA STANOWISKU DO SPRAW REFUNDACJI Sieradz oferta pracy ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DO SPRAW REFUNDACJI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji,- prowadzenie (gromadzenie, kompletowanie) dokumentacji związanej z refundacjami, - nadzór merytoryczny nad prawidłowym stosowaniem przepisów refundacyjnych, w zakresie zasad obiegu dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem: prawidłowości, terminowości i kompletności dokumentów,- stała współpraca i kontakt z pracodawcami i kadrą ŁWK OHP.
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Pracodawca: ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LOKAJSKIEGO 1, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji,- prowadzenie (gromadzenie, kompletowanie) dokumentacji związanej z refundacjami, - nadzór merytoryczny nad prawidłowym stosowaniem przepisów refundacyjnych, w zakresie zasad obiegu dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem: prawidłowości, terminowości i kompletności dokumentów,- stała współpraca i kontakt z pracodawcami i kadrą ŁWK OHP.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DO SPRAW REFUNDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieradz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, dobra organizacja pracy.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kierunek studiów adekwatny do stanowiska praktyk
Nazwa pracodawcy:
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
POMORSKA 41, 90-203 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: POMORSKA
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez:
Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- zaznajomienie się z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zarządzeniami dotyczącymi zakresu pracy (akty prawne i przepisy związane z kształceniem ogólnym i zawodowym uczestników OHP, przepisy regulujące zasady i tryb refundowania pracodawcom kosztów poniesionych w trakcie przygotowania zawodowego młodocianych itp.)
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
-wprowadzanie danych do aplikacji programu” Analiza Kart Statystycznych”, tworzenie sprawozdań i analiz w zakresie hospitalizacji w publicznych i niepublicznych zakładach stacjonarnej opieki zdrowotnej,-opracowanie pod względem tabelarycznym i graficznym danych– praca z programem Excel, OpenOffice,-wykonywanie zbiorczych i indywidualnych raportów kontrolnych, dokonanie wstępnej kontroli dokumentacji pod względem formalnym i metodologicznym w celu sprawdzenia kompletności danych
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-18 - Katowice (śląskie)
1) Sporządzanie notatek i materiałów informacyjnych 2) Opracowywanie komunikatów na stronę internetową 3) Udział w spotkaniach koordynacyjnych UE4) Bieżąca pomoc podczas uroczystości organizowanych w Ambasadzie5) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Finlandii6) Pomoc w realizacji przedsięwzięć z zakresu dyplomacji publicznej oraz wydarzeń kulturalnych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja wolnego czasu, pomoc przy posiłkach, spacery, ćwiczenia umysłowe, pomoc przy utrzymaniu higieny
TommySound Production Maria Stępień - 2016-06-24 - Dęblin (lubelskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 6) Obsługa komputera.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kotłowni gzaowej, maszyn chłodniczych
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1) uczestnictwo w obradach, spotkaniach koordynacyjnych, negocjacjach, spotkaniach typu side-events dotyczących problematyki: humanitarnej, rozbrojeniowej, praw człowieka, handlu i rozwoju, MOP, agencji wyspecjalizowanych, ochrony zdrowia, ochrony środowiska;2) sporządzanie notatek z przebiegu ww. spotkań;3) prace o charakterze administracyjnym.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OHP oraz wytycznymi do realizacji projektów. 3. Obsługa biurowa, praca z dokumentacją i wdrożenie się w etapy realizacji projektów 4. Analiza wniosków i rozliczanie projektów EFS.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2017-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI,- POMOC PRZY SELEKCJI DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)
wg stan
Zbigniew Pogudz "HURT- DETAL" - 2016-09-19 - Józefów (lubelskie)
Zadania: -zapewnienie prawidłowości załadunków i rozładunków, prawidłowość ustawienia, opakowania i oznakowania palet w magazynie,- codzienna obsługa techniczna wózka widłowego,- kontrola stanów magazynowych, - przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z dokumentami,- staranność, sumienność, dbanie o porządek w magazynie,Praca w godz.7.00-15.00; Kontakt z pracodawcą osobisty, tel. i e-mail w godz.7.00-15.00.
JS FABRYKA PRZEKŁADNI SP.ZO.O. SP.K - 2016-12-22 - Bierkowo (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem, praca w Grudziądzu (Kaufland)
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-25 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
nadzór m.in.dokumentacją, produkcją, powierzonym mieniem , operator sprzętu
Bioenergy Farm Stanowice Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Stanowice (lubuskie)
Zapoznanie się z zakresem działania Oddziału Zdrowia Publicznego, w tym m.in. z zadaniami dot. specjalizacji lekarzy, konsultantów medycznych, regulaminem wojewódzkiej komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych, uczestnictwo w czynnościach dotyczących komisji (przygotowywanie pism procesowych, zapoznanie się z zasadami sporządzania zestawień kosztów postępowania przed komisją itp.), pomoc w archiwizacji dokumentów po zdanym państwowym egzaminie specjalizacyjnym.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-21 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w przygotowywaniu: projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie, projektów odpowiedzi na skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencji kierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie powłok lakierniczych pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Sztum (pomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Haczów (podkarpackie)
obsługa urządzen biurowych, obsługa programów płacowych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Ciechanów (mazowieckie)
praca na produkcji
BK-EKO S.C.BANACH BEATA,BANACH KATARZYNA - 2016-04-25 - Wielichowo (wielkopolskie)
jw.
"FAMILY POLAND TOUR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac kancelaryjno-archiwistycznych oraz tworzenie projektów pism wychodzących ze zespołu.
ZAKŁAD EMERYTALNO - RENTOWY MSW - 2015-10-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Montaż instalacji elektrycznych, usuwanie uchybień powstałych podczas wykonywanej pracy, dbałość o stan techniczny wyposażenia na stanowisku pracy, praca w zespole. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - techniczne (pożądane), min. zasadnicze zawodowe, umiejętność czytania i posługiwania się schematami elektrycznymi, gotowość do uczenia się, gotowość do pracy w systemie zmianowym, solidność i odpowiedzialność. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres: rekrutacja (at) zoeller.pl
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Rekowo Górne (pomorskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,- przygotowanie dokumentów do archiwizacji
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
- zakładanie teczek dla nowo ubezpieczonych,- zapoznanie się z procedurą obsługi interesantów,- przygotowanie korespondencji do wysyłki,- rejestrowanie korespondencji dot. podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,- uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek,- opracowywanie wyciągów bankowych,- podejmowanie działań mających na celu dochodzenie należności,- przygotowywanie projektów pism - przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji
KRUS OR ŁÓDŹ - 2015-10-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2016-10-21 - Poznań (wielkopolskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE REALIZACJI DOCHODÓW W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA,- PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-03-18 - Brzozów (podkarpackie)
prace ślusarskie, spawanie, montaż balustrad
PRYMET Bogusław Pryba - 2016-06-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
edukacja wczesnoszkolna w klasach I-III szkoły podst.,
Szkoła Podstawowa Nr 15 - 2015-12-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Wspomaganie realizacji badań naukowych realizowanych przez zespoły naukowo-dydaktyczne, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy władzami Uniwersytetu lub wydziału a nauczycielami akademickimi, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów między nauczycielami akademickimi a jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu, udzielanie wsparcia organizacyjno-technicznego w zakresie sporządzania planów obciążeń dydaktycznych oraz organizacji sesji egzaminacyjnych. - Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym (min. 1 rok), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, wysoka kultura osobista, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe: samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)