PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH Zamość oferta pracy Oddział ZUS w Biłgoraju
Stanowisko: PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - poznanie struktury organizacyjnej ZUS- zapoznanie z obiegiem dokumentacji w ZUS- zapoznanie z obsługą korespondencji- archiwizacja dokumentacji- zapoznanie z narzędziami informatycznymi wspierającymi pracę w Zakładzie- zapoznanie z zasadami przyznawania i obsługi świadczeń z ubezpieczeń społecznych
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Oddział ZUS w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kiepury 2, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- poznanie struktury organizacyjnej ZUS- zapoznanie z obiegiem dokumentacji w ZUS- zapoznanie z obsługą korespondencji- archiwizacja dokumentacji- zapoznanie z narzędziami informatycznymi wspierającymi pracę w Zakładzie- zapoznanie z zasadami przyznawania i obsługi świadczeń z ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
preferowany kierunek/specjalizacja studiów: administracja, ekonomia, organizacja i zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: finanse i rachunkowość, prawo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, umiejętność współpracy z innymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność szybkiego przyswajania informacji
Nazwa pracodawcy: Oddział ZUS w Biłgoraju
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Oddział ZUS w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Adres strony pracodawcy: https://www.zus.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Oddział ZUS w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- poznanie struktury organizacyjnej Zakładu- nabycie wiedzy w zakresie procesów i procedur stosowanych w komórce organizacyjnej- umiejętność organizowania pracy własnej- umiejętność pracy w zespole
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 24.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu oraz zadaniami działu OBI.2. Analiza i przetwarzanie deklaracji podatkowych.3. Ocena prawidłowości zadeklarowanych podstaw opodatkowania w zakresie podatków dochodowych.4. Bieżąca obsługa klienta zewnętrznego w zakresie podatku dochodowego.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż maszyn rolniczych i pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez OHP - 2018-03-02 - Lichtajny (warmińsko-mazurskie)
Bieżące utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, mycie podłóg,odkurzanie itp. prace porządkowe.
ABC Service Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Jarosław, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania., pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmysystematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiszkolenia, pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera - praca w edytorze tekstu i arkusz ( branża automatyka, hydraulika, pneumatyka).KONTAKT z pracodawcą : praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Jarosław (podkarpackie)
- zapoznanie się z procedurami dotyczącymi funkcjonowania departamentu iministerstwa, - poszukiwanie informacji i danych, - analiza dokumentów i materiałów,- wsparcie w przygotowaniu korespondencji i dokumentów.
MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - 2015-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
1) uzupełnianie elektronicznego katalogu, 2) wyszukiwanie elektronicznych wersji publikacji wydanych przez instytucje europejskie, 3) pomoc w bieżącej pracy Biblioteki Europejskiej.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "NATURA" s.c. - 2017-04-05 - Bachorze (pomorskie)
Przeprowadzanie bieżących napraw, przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ochocice (łódzkie)
Zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż., regulaminem pracy. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PSSE, zadaniami poszczególnych komórek organizacyjnych oraz zakresem obowiązków pracowników merytorycznych inspekcji sanitarnej. Zapoznanie się z przepisami prawnymi: ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej wraz z aktami wykonawczymi, kodeksem postępowania administracyjnego oraz aktami normatywnych w zakresie działalności merytorycznej Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Busku-Zdroju - 2017-01-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
•pomoc w: kserowaniu i drukowaniu dokumentów dla pracowników oraz klientów Urzędu, drukowaniu wniosków paszportowych oraz dowodów wpłat, wykonywaniu projektów graficznych (np. zaproszeń, dyplomów, prezentacji), drukowaniu obwieszczeń, plakatów, ulotek, kalendarzy, wizytówek, zaproszeń, kartek okolicznościowych,• pomoc w: wykonywaniu zdjęć biometrycznych, zakupie usług poligraficznych,•wsparcie bieżących zadań biurowych Oddziału ds. Poligrafii
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)
Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatu sądowego.Poznanie zasad przygotowania pism, decyzji.Sporządzanie wezwań i zawiadomień,przygotowywanie pism na zarządzenie sędziego oraz projektów innych pism.Wysyłanie i podłączanie korespondencji do akt.Doręczanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych w sądzie.Rejestracja spraw w programie komputerowym.Przygotowywanie akt sądowych i dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego.Uczestnicz. w rozprawach i posiedzeniach.
SĄD OKRĘGOWY W ELBLĄGU - 2016-02-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- profesjonalna obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z zadaniami realizowanymi w Wydziale Realizacji Dochodów w zakresie postępowań egzekucyjnych prowadzonych wobec dłużników Zakładu.Kompletowanie akt postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Wydział.Prowadzenie korespondencji między Wydziałem a komórkami Oddziału w zakresie niezbędnym do prowadzenia postępowań egzekucyjnych
I ODDZIAŁ ZUS W POZNANIU - 2015-12-15 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Remontowo-budowlany KANIA - 2016-05-19 - Tychy (śląskie)
geodezyjne pomiary terenowe i opracowywania kameralne na terenie miasta Poznania i okolic
CONNEXUS GEODEZJA Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu: projektów pism i rozstrzygnięć w postępowaniach prowadzonych w Departamencie, projektów odpowiedzi na skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego. W ramach obsługi biurowej: przyjmowanie korespondencjikierowanej do Departamentu, przedkładanie korespondencji do dekretacji lub podpisu, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, odsyłanie akt spraw, archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Stylizacja paznokci, henna, regulacja, zabiegi na twarz np. oczyszczanie manualne,, mikrodermabrazja, zabiegi liftingujące nawilżające, pedicure, zabiegi woskiem
City Spa Wellness Joanna Kotecka - 2017-05-26 - Częstochowa (śląskie)
1) Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu.2) Poznanie zasad posługiwania się dokumentami elektronicznymi w administracji.3) Poznanie przepisów regulujących świadczenie usług zaufania.4) Pomoc w opracowywaniu projektów dostosowania systemów IT ZUS do zmienionych przepisów EU.
CENTRALA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-03-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie pracy kierowcy autobusu wraz z bieżącą obsługą
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2018-06-14 - Zabrze (śląskie)
nadzór nad rozbudową hali, praca na terenie Śląska
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2018-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
- Prowadzenie kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji miejskiej na liniach obsługiwanych przez przewoźników w zakresie zlecanym przez ZTM w Lublinie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami- Prawidłowe wypełnianie i wystawianie dokumentów związanych z prowadzeniem kontroli biletów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami- Pobieranie opłaty lub wystawianie wezwań do zapłaty w przypadku gdy pasażer spowodował zatrzymanie lub zmianę trasy środka transportowego bez uzasadnionej przyczyny- Informowanie pasażerów o obowiązującej taryfie biletowej, uprawnieniach do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów, zmianach w obsłudze komunikacji np. objazdy, wydarzenia- Wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej: badanie napełnienia pojazdów oraz punktualności kursowania, udział w przeprowadzaniu ankiet wśród pasażerów, raportowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń systemu informacji pasażerskiej, kasowników, biletomatów, stanu technicznego pojazdów oraz infrastruktury przystankowejWszystkie wymagania i szczegóły dotyczące sposobu składania dokumentów znajdują się na stronie http://www.ztm.lublin.eu/ w zakładce BIP( https://bip2.lublin.eu/bip/ztm/index.php?t=200&id=71171 )
ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
Praktykant w Departamencie Studiów Makroekonomiczych i Finansów odpowiedzialny będzie za:- wspomaganie prac nad publikacjami Departamentu oraz prac bieżących
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie odpadów komunalnych w Dobrzejowie
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2015-12-30 - Dobrzejów (dolnośląskie)
konserwacja wind
ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI DŹWIGOWEJ ZDZISŁAW RYTKOWSKI - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
1) Sporządzanie notatek informacyjnych oraz pism urzędowych 2) Przeglądanie portugalskojęzycznych lub anglojęzycznych czasopism i wyszukiwanie informacji ekonomiczno-politycznych nt. Brazylii3) Tłumaczenie robocze z języka portugalskiego lub angielskiego na język polski i odwrotnie4) Pomoc w organizacji obchodów świąt narodowych lub innych przyjęć w Ambasadzie5) Uczęszczanie na przyjęcia organizowane w Korpusie dyplomatycznym6) Pomoc w bieżący pracach poszczególnych referatów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
- poznanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ich zastosowanie w praktyce - zapoznanie z zasadami funkcjonowania działań w zakresie uznawania grup i organizacji - weryfikacja i aktualizacja rejestrów uznanych grup i organizacji - segregacja dokumentacji wg ustalonych zasad, sporządzanie Metryk spraw i Spisów akt spraw
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Khalinovsky Group Sp. z O.O. - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)