PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH Gdynia oferta pracy Urząd Morski w Gdyni
Stanowisko: PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Zapoznanie się ze struktura organizacyjną i charakterem pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni. Przygotowywanie pism, zestawień do sprawozdań i statystyk oraz wsparcie w działaniach związanych z obiegiem dokumentów pracowniczych. Wspomaganie procesu dokumentowania czasu pracy pracowników w ramach weryfikacji absencji pracowników w systemie elektronicznej ewidencji absencji. Pomoc przy przygotowywaniu oraz przekazywaniu akt spraw wydziału do archiwum akt jawnych.
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Morski w Gdyni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze struktura organizacyjną i charakterem pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni. Przygotowywanie pism, zestawień do sprawozdań i statystyk oraz wsparcie w działaniach związanych z obiegiem dokumentów pracowniczych. Wspomaganie procesu dokumentowania czasu pracy pracowników w ramach weryfikacji absencji pracowników w systemie elektronicznej ewidencji absencji. Pomoc przy przygotowywaniu oraz przekazywaniu akt spraw wydziału do archiwum akt jawnych.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|25
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Studenci kierunków o profilu humanistycznym, ekonomicznym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Rzetelność, dokładność oraz dobra organizacja pracy,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność współpracy, komunikacji społecznej oraz pozytywne podejście,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność rozwiązywania problemów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach stresowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: Urząd Morski w Gdyni
danePracodawcy_nip: 5860014932
danePracodawcy_regon: 000145000
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Gdyni
Adres pracodawcy:
Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Adres strony pracodawcy: https://www.umgdy.gov.pl/
Ulica pracodawcy: Chrzanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|000000
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|435
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?065b87d37d401ae4676137bbccc3bd32
Podobne oferty pracy
pomoc przy prowadzeniu i organizacji pracy w biurzeobsługa klientówodbieranie telefonów i korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprządzanie koncepcji technicznych na podstawie specyfikacji produktu,- przygotowanie dokumentacji 3D/2D i nadzór nad procesem jej wdroważania,- odpowiedzialność za dobór właściwych materiałów,- testowanie nowych oraz instniejących produktów,- ustalenie z klientami firmy szczegółów konstrukcyjnych,- analiza i ocena konstrukcji pod wzgledem kosztów jej wytworzenia i funkcjonalności,- wspołpraca z innymi działami firmy pracującymi nad danym produktem.
STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. - 2019-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie proszkowe detali. Praca trzyzmianowa w godz.: 06:00-14:00-22:00-06:00, na okres próbny 3 m-ce z możliwoscią przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym:696521435.
ART-MET Stanisław Karbowiak, Sławomir Karbowiak S. C. - 2019-04-29 - Andrychów (małopolskie)
- Remont dachu, papy termozgrzewalne. Praca w Katowicach i miastach ościennych.- Wynagrodzenie: 16,56 zł/brutto/godzinę (13,00 zł netto/godzinę). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:0. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Wymagane doświadczenie w zawodzie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (788-538-816) w godzinach: 08:00-16:00.
Radosław Grela Firma Handlowo Usługowa UNDERGROUND - 2017-09-04 - Katowice (śląskie)
opjhyuy
Szkoła Podstawowa Nr 2. Zakopane - 2019-03-07 - Zakopane (małopolskie)
Udział w bezpośredniej obsłudze przedsiębiorców w zakresie wydawania zezwoleń; Przygotowywanie projektów pism; Pomoc w archiwizacji dokumentów;Bieżące wsparcie w zadaniach i projektach realizowanych przez Wydział Zezwoleń.
GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gniezno (wielkopolskie)
OBSŁUGA MAGAZYNU ORAZ ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skierniewice (łódzkie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
transport węgla
Węglo Smyk sp. z o.o. - 2016-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Pilotaż pojazdu z ładunkiem ponadnormatywnym na terenie Niemiec
PANAS TRANSPORT PRZEMYSŁAW PANAS - 2019-06-03 - Sitaniec (lubelskie)
zapoznanie z przepisami BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie dostaw towarów, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedaży, bezpośrednie obsługa klienta
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Celińska-Jakubowicz Mariola - 2019-09-17 - Celiny (lubelskie)
Przewożenie materiałów na aktualnie prowadzone budowy. przygotowanie samochodu do jazdy, ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadowaniem ładunku, zabezpieczenie przewożonego ładunku przed uszkodzeniem, zanieczyszczeniem i zaginięciem. Konserwacja i drobne naprawy pojazdu powstałe podczas jazdy. sprawdzenie zapięcia burt skrzyni ładunkowej, prowadzenie dokumentacji jazdy , zgłaszanie zauważonych usterek. utrzymanie pojazdu w należytej czystości
Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL" - 2019-06-26 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Jasionów (podkarpackie)
- poznanie struktury organizacyjnej urzędu oraz specyfiki pracy poszczególnych wydziałów,- zapoznanie z obowiązującymi przepisami regulującymi działalność WITD,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- przygotowywanie dokumentów do windykacji.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu - 2016-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
Kucharz/ka
BAR"ANA" Adam Pajor - 2017-10-18 - Jordanów (małopolskie)
Wsparcie Departamentu Funduszy Ekologicznych w zakresie pracy sekretariatu, w tym:• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • prowadzenie rejestrów, • aktualizowanie baz danych, • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zaproszenia.
MINISTERSTWO ŚRODOWISKA - 2015-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Grójec (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towaru,kontrola jakościowa i ilościowa dostaw, kompletacja elementów do produkcji, rozładunek i załadunek towaru, obsługa systemu komputerowego, pakowanie i przygotowywanie wysyłek
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Prabuty (pomorskie)
##zakres##
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W POZNANIU - 2015-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w pizzerii
PIZZERIA BOSS Mariusz Janicki - 2016-09-05 - Łowicz (łódzkie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn szewskich, zamiana i naprawa wszysttkich elementów obuwia
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
-
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Wysokiński Grzegorz - 2020-01-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Montaż mebli kuchennych.
P.P.H.U. M&K MEBLE Maciej Magoń - 2016-12-19 - Kraczkowa (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z aktami prawnymi z zakresu działania oddziału w szczególności z ustawą o pomocy społecznej.2. Sporządzanie projektów pism, opinii, sprawozdań.3. Wysyłanie korespondencji.4. Archiwizowanie dokumentacji.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
Praca na magazynie, obsługa klienta, wydawanie towaru, załadunek , rozładunek, kierowanie pojazdem.
"KOTAR-BIS" I.SUCHOCKA, T.MAKAL SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-20 - Białystok (podlaskie)
- przedłużanie umów stałym klientom firmy- obsługa infolinii wychodzącej (gotowa baza klientów)- utrzymanie najwyższej jakości obslugi klienta- praca zmianowa (9:00-21:00)
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w organizowaniu wystaw, obsługa ruchu turystycznego, realizacja działań promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Siemiątkowo (mazowieckie)