PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI Dębica oferta pracy Oddział ZUS w Jaśle
Stanowisko: PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE OKK,- POMOC PRZY SELEKCJI DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.
Data publikacji: 2017-02-20
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: Oddział ZUS w Jaśle
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIŁSUDZKIEGO 15, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE OKK,- POMOC PRZY SELEKCJI DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
- PREFEROWANY KIERUNEK STUDIÓW (SOCJOLOGIA, ZARZĄDZANIE, EKONOMIA, ADMINISTRACJA),
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: - UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: - UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z INNYMI
Nazwa pracodawcy: Oddział ZUS w Jaśle
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Oddział ZUS w Jaśle
Adres pracodawcy:
RYNEK 18/B, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Oddział ZUS w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
Data dodania oferty pracy: 20.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
- ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ PRAWO WODNE- ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJAMI HYDROGEOLOGICZNYMI DLA GZWP- ANALIZA WNIOSKÓW O USTANOWIENIE STREFY OCHRONNEJ UJĘCIA WODY- PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW ROZPORZĄDZEŃ USTANAWIAJĄCYCH STREFY OCHRONNE UJĘĆ WÓD - OPINIOWANIE, W ZAKRESIE OCHRONY WÓD, MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSP. PRZESTRZ., PROJEKTÓW STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIER. ZAGOSP. GMIN- PRACE ZWIĄZANE Z WDRAŻANIEM RAMOWEJ DYREKTYWY WODNEJ- WYKONYWANIE MAP W arcGIS- PRACA W EDYTORZE AKTÓW PRAWNYCH - LEGISLATOR
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż, strukturą organizacyjną, regulaminem organizacyjnym, instrukcją kancelaryjną, zadaniami w komórce. Uczestnictwo w pracach zleconych tj. obsługa komputera i sprzętów biurowych, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów, rozdzielanie, kompletowanie dokumentów.
IZBA CELNA W BIAŁEJ PODLASKIEJ - 2016-03-04 - Chełm (lubelskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, funkcjonowaniem i zasadami działalności Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności, zapoznanie z organizacją Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności oraz badania modułowego, przygotowanie prezentacji na temat badania modułowego BAEL: Nietypowe formy zatrudnienia i praca nierejestrowana.
URZĄD STATYSTYCZNY W GDAŃSKU - 2016-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta.Wykształcenie min. średnie, dobra dykcja, umiejętność obsługi komputera, sumienność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie-mile widziana.
BIKOTECH Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Miejsce pracy: Łódź oraz wg zleceń - teren całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi, organizowanie gier i zabaw, opracowywanie plannu pracy grupy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym, Regulaminem pracy oraz przepisami z zakresu bhp i p.poż.,- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wydziałowej,- porządkowanie dokumentacji wydziałowej, - uzupełnianie rejestrów prowadzonych przez Wydział,- obsługa urządzeń biurowych,
KRUS OR OLSZTYN - 2015-10-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz z dokumentacją wytwarzaną w Wydziale,3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Oddziału ds. Cudzoziemców,4. Prace kancelaryjno-biurowe oraz pomocnicze, w tym obsługa sprzętu biurowego,5. Sporządzanie metryk spraw,6. Przygotowywanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
•zapoznanie się z tematyką dotyczącą przedsiębiorstw w upadłości, wyszukiwanie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym podmiotów z woj. śląskiego, w stosunku do których została ogłoszona upadłość, sporządzanie listy tych podmiotów oraz pism do Wydziałów Urzędu z informacją o upadłości podmiotów i konieczności zgłoszenia wierzytelności, zapoznanie się z ustawami: o przedsiębiorstwach państwowych, o gospodarce finansowej przedsiębiorstw państwowych,•wsparcie bieżących zadań biurowych Oddziału
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
murowanie ścian i konstrukcji budowlanych; praca w delegacjach; praca w wymiarze 68-154 godz./miesięcznie
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Opole (opolskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, funkcjonowaniem i zasadami działalności Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Statystyki Edukacji i Kapitału Ludzkiego, monitorowanie prowadzonych prac metodologicznych poprzez zapoznanie się z zeszytami metodologicznymi GUS, przygotowanie prezentacji nt. "Edukacja w Polsce na tle wybranych krajów europejskich".
URZĄD STATYSTYCZNY W GDAŃSKU - 2017-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
1) Zapoznanie się z regulaminem oraz specyfiką Departamentu2) Pomoc w redagowaniu i przygotowywaniu korespondencji dyplomatycznej oraz urzędowej z zakresu kompetencji Departamentu3) Zapoznanie się z zakresem przywilejów i immunitetów dyplomatycznych i konsularnych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie montażu instalacji sanitarnych, naprawy, montowanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWO-PROJEKTOWE X-PRO Paweł Jagodzik - 2017-11-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZUS- zapoznanie z obiegiem dokumentacji w ZUS- zapoznanie z obsługą korespondencji- archiwizacja dokumentacji- zapoznanie z narzędziami informatycznymi wspierającymi pracę w Zakładzie- zapoznanie z zasadami podlegania ubezpieczeniom społecznym oraz ustalania składek na ubezpieczenia społeczne
Oddział ZUS w Biłgoraju - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
produkcja łożysk
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
sprzedaż art. spożywcych oraz mięsa i wędlin, układanie towarów na półkach, obsługa klienta, zaopatrzenie sklep w towary
P.H.U. JANDEX Eleonora Słowińska-Gronert - 2016-08-26 - Błaszki (łódzkie)
prace budowlane
Przemysław Lubaszewski - Firma Handlowo-Usługowa "Buba" - 2018-04-23 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy produkcji części do sprzętu RTV w Biskupicach Podgórnych.
"Transline Group" Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rejestracja, kontrola pod względem logicznym i merytorycznym sprawozdań statystycznych wpływających od podmiotów gospodarczych, monitowanie jednostek sprawozdawczych w celu poprawy kompletności i jakości badań, zapoznanie się z funkcjonowaniem rejestru REGON i TERYT, doskonalenie umiejętności pracy w zespole
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-25 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kwilcz (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów metalowych: śrub, narzędzi, odzieży roboczej, gospodarka magazynowa,(załadunek), fakturowanie, bezpośredni kontekt z klientem
Firma Handlowo-Usługowa "Twoje Biuro"Anna Cal - 2017-03-06 - Pieszyce (dolnośląskie)
1. Udział w kontrolach prowadzonych przez Dział Inspekcji2. Poznanie zasad analizy dokumentów przedkładanych przez zakłady, w tym wyników pomiarów i badań3. Udział w przygotowywaniu pism urzędowych i decyzji administracyjnych
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku - 2018-04-19 - Suwałki (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji,- prowadzenie (gromadzenie, kompletowanie) dokumentacji związanej z refundacjami,- nadzór merytoryczny nad prawidłowym stosowaniem przepisów refundacyjnych, w zakresie zasad obiegu dokumentacji, ze szczególnym uwzględnieniem: prawidłowości, terminowości i kompletności dokumentów,- stała współpraca i kontakt z pracodawcami i kadrą ŁWK OHP.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-03-09 - Sieradz (łódzkie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu,- zapoznanie się z zakresem zadań Oddziału Technicznego,- udział w szacowaniu robót elektrycznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich,- udział w procesie nadzorowania robót elektrycznych.
ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH - 2016-04-20 - Kielce (świętokrzyskie)
sprawdzanie przyrządów pomiarowych w celu określenia ich parametrów metrologicznychsporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności metrologicznych w celu udokumentowania podjętej decyzji dokonywanie wpisów w rejestrze w celu ewidencjonowania wykonywanych czynności
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W KRAKOWIE - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)