PRACOWNIKA SEKRETARIATU W CENTRUM KSZTAŁCENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM COLLEGIUM MEDICUM UMK (NR 0030) Bydgoszcz oferta pracy UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
Stanowisko: PRACOWNIKA SEKRETARIATU W CENTRUM KSZTAŁCENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM COLLEGIUM MEDICUM UMK (NR 0030)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: PRACOWNIKA SEKRETARIATU w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim Collegium Medicum UMK(umowa na zastępstwo)Do obowiązków pracownika należeć będzie w szczególności:: - wykonywanie tłumaczeń związanych z procedurą ukończenia studiów,- udział w zagranicznych targach edukacyjnych,- promocja studiów anglojęzycznych.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACOWNIKA SEKRETARIATU w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim Collegium Medicum UMK(umowa na zastępstwo)Do obowiązków pracownika należeć będzie w szczególności:: - wykonywanie tłumaczeń związanych z procedurą ukończenia studiów,- udział w zagranicznych targach edukacyjnych,- promocja studiów anglojęzycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PRACOWNIKA SEKRETARIATU W CENTRUM KSZTAŁCENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM COLLEGIUM MEDICUM UMK (NR 0030)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie wyższe (filologia angielska lub lingwistyka stosowana z językiem angielskim),- biegła znajomość obsługi komputera, zwłaszcza mediów społecznościowych i urządzeń biurowych,- doświadczenie w wykonywaniu tłumaczeń (język polski / język angielski),- komunikatywność, kreatywność, terminowość.Dodatkowym atutem będzie:- doświadczenie w pracy w środowisku akademickim,- znajomość programów graficznych.
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 13, 85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pisemne oferty na stanowisko pracownika sekretariatu należy składać w terminie do dnia 27.01.2020r. w sekretariacie Zastępcy Kanclerza ds. CM w Bydgoszczy przy ulicy Jagiellońskiej 15, II piętro, pokój nr 56 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat (at) cm.umk.plInformujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).Załącznik nr 2 Wzór komunikatu udzielanego przez Administratora Danych Osobowych.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydaci do pracy Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK). 2. Pana/Pani uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach: 1) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO obowiązek prawny: a) Wynikających z Kodeksu Pracy przez okres prowadzonej rekrutacji. 2) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes ADO: a) Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk przez okres obowiązywania umowy, b) Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej wieczyście. c) W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail przez okres trwania rekrutacji. 3) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda osoby, której dane dotyczą: a) W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach. 3. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o: 1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, 2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 3) sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora. 4. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. 5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych. 8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem. 9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. 10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi (at) umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD. Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko pracownika sekretariatu. ___________ (data i podpis)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d5a1c33fa83ccc33355dd9ca045d871
Podobne oferty pracy
obsługa maszyny do wypełniania poduszek
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
Praca socjalna, wsparcie rodzin zastępczych.Praca w siedzibie oraz teren powiatu wrocławskiego.Kontakt z pracodawcą - e-mail: pcpr (at) pcpr.wroclaw.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2019-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w restauracji sieciowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
- przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu- wysyłanie potwierdzeń zamówień
AFPRO FILTERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-01 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wykrywanie oraz usuwanie bieżących usterek i awarii maszyn wykorzystywanych w procesie produkcji kosmetyków; konserwacja i regulacja maszyn; bieżąca kontrola pracy i stanu technicznego maszyn w czasie produkcji; rozwiązywanie problemów na liniach produkcyjnych we współpracy z Inżynierami z działu i pracownikami produkcji; raportowanie do Kierownika Utrzymania Ruchu
IDES CONSULTANTS Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Ciechanów (mazowieckie)
Wystawianie faktur i not korygujących, kontrola obiegu dokumentów, podejmowanie działań marketingowych na rzecz firmy, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, kontakt z klientem, promocja firmy.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-08-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Ochrona obiektów handlowych
UMBRELLA HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRACE BIUROWE, WYSTAWIANIE I SPRAWDZANIE FAKTUR, PROWADZENIE DOKUMENTACJI FIRMOWEJ, POMOC KSIĘGOWEJ W PROWADZENIE DOKUMENTACJI ITP.
TRANS CAR NIWA JACEK - 2020-02-04 - Zawierzbie (podkarpackie)
Pracownik produkcyjnyMiejsce pracy: Nowy Sącz, wydziały produkcyjneZadania:-obsługa niezbędnych maszyn i urządzeń produkcyjnych-postępowanie zgodne z obowiązującymi instrukcjami stanowiskowymi-przestrzeganie zasad BHP-dbanie o porządek na stanowisku pracyWymagania:-mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji-dyspozycyjność do pracy zmianowej-dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków-gotowość do wykonywania pracy stojącej oraz manualnejPracodawca oferuje:-umowę o pracę w dużej sądeckiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym-wynagrodzenie zasadnicze + premia-wsparcie w pierwszych miesiącach pracy-dofinansowanie do sportu i rekreacji-imprezy integracyjne-bony i karnety podarunkowe w okresach świątecznych-dostęp do biletów na mecze piłki nożnej Reprezentacji PolskiInformujemy, że zorganizowane zostanie spotkanie informacyjne z pracodawcą, które odbędzie się 26.04.2018 o godzinie 9:00 w Sądeckim Urzędzie Pracy w sali 213. Na spotkaniu zaprezentowana zostanie oferta pracy, informacja o firmie oraz sposób aplikowania.
FAKRO PP Spółka z o.o. - 2018-04-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, podpisywanie umów z agencjami pośrednictwa pracy, wypełnianie dokumentacji w języku rosyjskim, ukraińskim lub angielskim
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Turek (wielkopolskie)
przewozy krajowe i międzynarodowe
PERFEKT No 1 s.c. J.Boroń, T.Boroń, T.Boroń - 2019-12-11 - Przasnysz (mazowieckie)
Proste prace porządkowe i konserwacyjne. Praca w Zwonowicach oraz wyjazdowa do Krakowa.Wymagania:zaangażowanie, dokładność, chęci do pracy wyjazdowej, sumienność.Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
CLASSEN FLOOR SYSTEMS - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-03 - Zwonowice (śląskie)
workowanie mat sypkich, utrzymywanie porządku na placu, prace konserwacyjne
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wykonywanie czynności pomocniczych przy murowaniu, tynkowaniu, zbrojeniach, rozbiórce, dostaw materiałów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Radom (mazowieckie)
pracownik wylęgarni drobiu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Ryszewek (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn pralniczych (wynagrodzenie 2100zł + 300zł premii)
Bardusch Polska Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
POLMET RECYKLING SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie wszystkich prac związanych z przygotowaniem produktów, dbanie o właściwe zaopatrzenie podległego stanowiska, właściwe wykorzystanie dostępnych urządzeń - po uprzednim przeszkoleniu, dopilnowanie włączania i wyłączania wszystkich urządzeń o właściwej porze zgodnie z harmonogramem, przestrzeganie zasady FIFO, współpraca z kolegami w celu prawidłowego funkcjonowania restauracji, przychodzenie do pracy odpowiednio wcześnie, by zgodnie z ustalonym grafikiem być gotowym do pracy w ubraniu roboczym, stosowanie standardów operacyjnych Brandu zgodnie z otrzymanymi materiałami szkoleniowymi, stosowanie zasady " sprzątaj po sobie", bycie odpowiedzialnym za powierzone mienie na stanowisku pracy, utrzymanie higieny osobistej na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami i zasadami Brandu, uczestnictwo w tworzeniu przyjaznej atmosfery pracy, odzwierciedlającej kulturę i Naczelne wartości AmRest, wykonywanie prac porządkowych na stanowisku pracy, a w szczególności wykonywanie prac na polecenie pracodawcy na terenie restauracji i przed restauracją, wykonywanie wszystkich poleceń przełożonego związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych z możliwością delegowania do innych zadań zgodnie z potrzebami zakładu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace magazynowe,pilnowanie obiektu oraz pracowników
UMBRELLA Security Sp.zo.o - 2017-03-14 - Teresin (mazowieckie)
przyjmowanie przesyłek, kontakt z dostawcami, kurierami, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Chorzów (śląskie)
uczestnictwo w przeglądach wiosennych zasobów mieszkaniowych,sporządzanie i wywieszanie w tablicach ogłoszen na klatkach schodowych,spisów lokatowów.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zambrów (podlaskie)
Skuwanie płytek, porządkowanie terenu budowy, drobne prace malarskie. Praca z wiertarką udarową. Na początek umowa zlecenie, następnie umowa na czas określony. Praca od 7:00 lub 8:00, 12 zł netto/h (około 14-15 zł brutto/h). Praca na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą tel. 509 828 123.
ŁUCJA KAMIŃSKA PARTNER PLUS - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie i wysyłanie deklaracji do Zusu, mobilna obsługa klientów, kompletowanie akt osobowychmiejsce wykonywania pracy ul. Gdanska 90 m. LU1-2, 90-508 Łódź +teren województwa łódzkiego
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Łódź (łódzkie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Strzałków (łódzkie)
Obsługa kadrowa firmy, przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, rozliczenia ZUS, PFRON, GUS.
EVRES FINANCE sp. z o.o. - 2017-05-26 - Łódź (łódzkie)
Wykładanie towaru, obsługa klienta
ARO sp. z o.o. Iława - 2017-05-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca przy linii produkcyjnej, wykonywanie typowych zadań i czynności uzasadnionych ze względu na typ pracy na oferowanym stanowisku, tj: obsługa prostych maszyn, pakowanie, taśmowanie, ściąganie nadlewek z uszczelek. Praca stojąca polegająca na załadunku gumą pras hydraulicznych. Praca w ramach umowy - zlecenie, 40 godz./tyg, proponowane wynagrodzenie: 17 zł brutto/godz.
HR TEAM Sp. z o.o. - 2020-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa następujących urządzeń: linii galwanicznych oraz suszarki linii Dutraco.Strawianie wieszaków zgodnie z przyjętymi zasadami na stanowisku pracy.Utrzymywanie parametrów procesów zgodnie z technologią.Wykonywanie codziennych konserwacji technicznych i technologicznych zgodnie z kartami konserwacji.Wykonywanie zleceń zgodnie z zasadami wynikającymi z instrukcji zakładowych.Pomiar metalizacji w wykonanych zleceniach.Posprzątanie stanowiska pracy i maszyn na koniec swej zmiany.
TECHNO-SERVICE S.A. - 2020-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń i linii technologicznych w dziale produkcji
ILAS POLONIA S.A. - 2018-03-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Zapewnianiem jakości produkowanych wyrobów,organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót,ocenianie jakości materiałów i jakości wykonanej pracy,dbanie o stan techniczny maszyn.zdolności manualne, zmysł estetyczny, cierpliwość, dokładność.
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Gościcino (pomorskie)