PRACOWNIK SOCJALNY Spytkowice oferta pracy Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Spytkowice
Stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Do zada艅 pracownika socjalnego nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) praca socjalna,2) przeprowadzanie wywiad贸w 艣rodowiskowych w艂asnych i na zlecenie innych organ贸w,3) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, kt贸re powoduj膮 zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅,4) udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w zakresie rozwi膮zywania spraw 偶yciowych osobom, kt贸re dzi臋ki tej pomocy b臋d膮 zdolne samodzielnie rozwi膮zywa膰 problemy b臋d膮ce przyczyn膮 trudnej sytuacji 偶yciowej, skuteczne pos艂ugiwanie si臋 przepisami prawa w realizacji tych zada艅,5) pomoc w uzyskaniu dla os贸b b臋d膮cych w trudnej sytuacji 偶yciowej poradnictwa dotycz膮cego mo偶liwo艣ci rozwi膮zywania problem贸w i udzielania pomopcy przez w艂a艣ciwe instytucje pa艅stwowe, samorz膮dowe i organizacje pozarz膮dowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,6) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,7) pobudzanie spo艂ecznej aktywno艣ci i inspirowanie dzia艂a艅 samopomocowych w zaspokajaniu niezb臋dnych potrzeb 偶yciowych os贸b, rodzin, grup i 艣rodowisk spo艂ecznych,8) wsp贸艂praca i wsp贸艂dzia艂anie z innymi specjalistami w celu przeciwdzia艂ania i ograniczenia patologii i skutk贸w negatywnych zjawisk spo艂ecznych, 艂agodzenie skutk贸w ub贸stwa,9) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom maj膮cym trudn膮 sytuacj臋 偶yciow膮 oraz inspirowanie powo艂ania instytucji 艣wiadcz膮cych us艂ugi s艂u偶膮ce poprawie sytuacji takich os贸b i rodzin,10) wsp贸艂uczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu i wdra偶aniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych program贸w pomocy spo艂ecznej ukierunowanych na podniesienie jako艣ci 偶ycia,11) wsp贸艂praca z innymi specjalistami w ramach potrzeb wynikaj膮cych z pracy z klientem,12) przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych,13) praca w programie komputerowym POMOST oraz aplikacji CAS,14) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci, udzia艂 w tworzeniu statystyki i zapotrzebowania na finansowanie poszczeg贸lnych 艣wiadcze艅 z poomocy spo艂ecznej oraz programu do偶ywiania,15) realizacja zapis贸w ustawy o przeciwdzia艂aniu przemocy w rodzinie, prowadzenie procedury NK, udzia艂 w grupach roboczych i posiedzeniach Zespo艂u Interdyscyplinarnego.
Data publikacji: 2021-04-30
Lokalizacja: Spytkowice (ma艂opolskie)
Pracodawca: Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Spytkowice
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:34-745 Spytkowice 26, powiat: nowotarski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Do zada艅 pracownika socjalnego nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) praca socjalna,2) przeprowadzanie wywiad贸w 艣rodowiskowych w艂asnych i na zlecenie innych organ贸w,3) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, kt贸re powoduj膮 zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅,4) udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w zakresie rozwi膮zywania spraw 偶yciowych osobom, kt贸re dzi臋ki tej pomocy b臋d膮 zdolne samodzielnie rozwi膮zywa膰 problemy b臋d膮ce przyczyn膮 trudnej sytuacji 偶yciowej, skuteczne pos艂ugiwanie si臋 przepisami prawa w realizacji tych zada艅,5) pomoc w uzyskaniu dla os贸b b臋d膮cych w trudnej sytuacji 偶yciowej poradnictwa dotycz膮cego mo偶liwo艣ci rozwi膮zywania problem贸w i udzielania pomopcy przez w艂a艣ciwe instytucje pa艅stwowe, samorz膮dowe i organizacje pozarz膮dowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy,6) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,7) pobudzanie spo艂ecznej aktywno艣ci i inspirowanie dzia艂a艅 samopomocowych w zaspokajaniu niezb臋dnych potrzeb 偶yciowych os贸b, rodzin, grup i 艣rodowisk spo艂ecznych,8) wsp贸艂praca i wsp贸艂dzia艂anie z innymi specjalistami w celu przeciwdzia艂ania i ograniczenia patologii i skutk贸w negatywnych zjawisk spo艂ecznych, 艂agodzenie skutk贸w ub贸stwa,9) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom maj膮cym trudn膮 sytuacj臋 偶yciow膮 oraz inspirowanie powo艂ania instytucji 艣wiadcz膮cych us艂ugi s艂u偶膮ce poprawie sytuacji takich os贸b i rodzin,10) wsp贸艂uczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu i wdra偶aniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych program贸w pomocy spo艂ecznej ukierunowanych na podniesienie jako艣ci 偶ycia,11) wsp贸艂praca z innymi specjalistami w ramach potrzeb wynikaj膮cych z pracy z klientem,12) przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych,13) praca w programie komputerowym POMOST oraz aplikacji CAS,14) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci, udzia艂 w tworzeniu statystyki i zapotrzebowania na finansowanie poszczeg贸lnych 艣wiadcze艅 z poomocy spo艂ecznej oraz programu do偶ywiania,15) realizacja zapis贸w ustawy o przeciwdzia艂aniu przemocy w rodzinie, prowadzenie procedury NK, udzia艂 w grupach roboczych i posiedzeniach Zespo艂u Interdyscyplinarnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK SOCJALNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Spytkowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: nowotarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1211
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Spytkowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik socjalny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.05.2021
Data zako艅czenia pracy: 30.06.2022
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Poziom wykszta艂cenia:- uko艅czy艂a studia wy偶sze na kierunku praca socjalna lub- posiada dyplom uko艅czenia kolegium pracownik贸w s艂u偶b spo艂ecznych lub- w okresie pomi臋dzy 01.10.2008 roku a 31.12.2013 roku rozpocz臋艂a i zakonczy艂a studia wy偶sze o specjalno艣ci przygotowuj膮cej do zawodu pracownika socjalnego zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Pracy i polityki Spo艂ecznej z dnia 25.01.2008 roku- przed 01.01.2007 roku otrzyma艂a dyplom wy偶szej szko艂y zawodowej o specjalno艣ci praca socjalna bez wskazania na dyplomie nazwy kierunku studi贸w lub- przed 01.01.2008 roku po uko艅czeniu szko艂y policealnej otrzyma艂a dyplom potwierdzaj膮cy uzyskanie kwalifikacji w zawodzie pracownik socjalny lub- przed 01.01.2008 roku uko艅czy艂a lub kontynuowa艂a studia wy偶sze o specjalno艣ci praca socjalna na jednym z kierunk贸w: pedagogika, politologia, polityka spo艂eczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie lub- przed 01.05.2004 roku uko艅czy艂a studia wy偶sze licencjackie lub magisterskie na jednym z kierunk贸w: pedagogika, psychologia, politologia, nauki spo艂eczne, socjologia lub- przed 01.05.2004 roku rozpocz臋艂a studia wy偶sze licencjackie lub wy偶sze magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia, kt贸re uko艅czy艂a.Do艣wiadczenie zawodowe:mile widziane do艣wiadczenie w pracy w jednostkach pomocy spo艂ecznejUprawnienia:- kwalifikacje do pracy na stanowisku pracownika socjalnegoUmiej臋tno艣ci:- posiada stan zdrowia pozwalaj膮cy na realizowanie powierzonych w ramach umowy zada艅,- posiada dobr膮 znajomo艣膰 przepis贸w prawa z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zast臋pczej, pomocy spo艂ecznej, przeciwdzia艂ania przemocy w rodzinie, przeciwdzia艂ania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego,- znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i program贸w biurowych.
Nazwa pracodawcy: Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Spytkowice
danePracodawcy_nip: 7352178574
danePracodawcy_regon: 492901182
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
34-745 Spytkowice 26, powiat: nowotarski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowotarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1211
Gmina pracodawcy: Spytkowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Spytkowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0462982
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341205
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik socjalny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.05.2021
Oferta pracy wa偶na do: 31.07.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.05.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6977c0aab285cdfd92d5f98f3e8f9f1a
Podobne oferty pracy
Pomocnik stolarza-przygotowywanie materia艂u s艂u偶膮cego do wykonania poszczeg贸lnych element贸w schod贸w, monta偶 element贸w sk艂adowych schod贸w z konstrukcj膮 schod贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prace porz膮dkowe na terenie obiektu, drobne prace naprawcze, koszenie, grabienie, od艣nie偶anie, obs艂uga piec贸w.
IRMARK POLSKA Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp. k. - 2020-09-16 - Grab贸wiec (mazowieckie)
Merytoryczne za艂atwianie spraw w艂a艣ciwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, okre艣lonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczeg贸lnych,w zakresie nie zastrze偶onym do kompetencji innych os贸b. Wymagania niezb臋dne:a) Wykszta艂cenie 艣rednie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni sta偶 pracy,b) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣ciganez oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomo艣膰 ustaw: Kodeks post臋powania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepis贸w wykonawczych do tej ustawy,c) znajomo艣膰 rodzaju i zakresu spraw za艂atwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urz臋dowych,e) umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz organizacji pracy w艂asnej,f) dok艂adno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista,g) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c) 偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f) dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i) o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, drugie pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-06 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Merytoryczne za艂atwianie spraw w艂a艣ciwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, okre艣lonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczeg贸lnych,w zakresie nie zastrze偶onym do kompetencji innych os贸b. Wymagania niezb臋dne:a) Wykszta艂cenie 艣rednie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni sta偶 pracy,b) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣ciganez oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomo艣膰 ustaw: Kodeks post臋powania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepis贸w wykonawczych do tej ustawy,c) znajomo艣膰 rodzaju i zakresu spraw za艂atwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urz臋dowych,e) umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz organizacji pracy w艂asnej,f) dok艂adno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista,g) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c) 偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f) dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i) o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, drugie pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-06 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Nauczanie przyrody
Publiczna Szko艂a Podstawowa Fundacji "艢wiat Dzieci i Doros艂ych" w Goszczynie - 2019-01-10 - Goszczyna (dolno艣l膮skie)
- realizacja formalnych aspekt贸w kontakt贸w z klientem (zam贸wienia, umowy, rozliczenia);- utrzymywanie sta艂ego kontaktu z istniej膮cymi klientami;- nawi膮zywanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klient贸w)- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy.
MAK-CHEMIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Orneta (warmi艅sko-mazurskie)
- opieka nad choym w procesie leczenia i profilaktyki- rozpoznawanie i rozwi膮zywanie problem贸w opieku艅czych- czynno艣ci higieniczne i piel臋gnacyjne- pomoc pacjentom w zaspokajaniu potrzeb psychicznych i fizjologicznych
Szpital Dzieci臋cy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2019-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
TRANS 艁UPI艃SCY Sp贸艂ka Jawna - 2016-11-04 - 艁upianka Stara (podlaskie)
produkcja element贸w granitowych, obr贸bka r臋czna
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Roztoka (dolno艣l膮skie)
Merytoryczne za艂atwianie spraw w艂a艣ciwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, okre艣lonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczeg贸lnych,w zakresie nie zastrze偶onym do kompetencji innych os贸b. Wymagania niezb臋dne:a) Wykszta艂cenie 艣rednie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni sta偶 pracy,b) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣ciganez oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomo艣膰 ustaw: Kodeks post臋powania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepis贸w wykonawczych do tej ustawy,c) znajomo艣膰 rodzaju i zakresu spraw za艂atwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urz臋dowych,e) umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz organizacji pracy w艂asnej,f) dok艂adno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista,g) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c) 偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f) dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i) o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, drugie pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-06 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Merytoryczne za艂atwianie spraw w艂a艣ciwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, okre艣lonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczeg贸lnych,w zakresie nie zastrze偶onym do kompetencji innych os贸b. Wymagania niezb臋dne:a) Wykszta艂cenie 艣rednie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni sta偶 pracy,b) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣ciganez oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomo艣膰 ustaw: Kodeks post臋powania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepis贸w wykonawczych do tej ustawy,c) znajomo艣膰 rodzaju i zakresu spraw za艂atwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urz臋dowych,e) umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz organizacji pracy w艂asnej,f) dok艂adno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista,g) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c) 偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f) dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i) o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, drugie pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-06 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
Obs艂uga komputera, podpisywanie um贸w, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Mys艂owice (艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 telefon贸w kom贸rkowych i us艂ug telekomunikacyjnych w punkcie Plus GSM.
TRELEFONIKA Monika Trela - 2017-08-22 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
przyrz膮dzanie posi艂k贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - W臋gierska G贸rka (艣l膮skie)
Merytoryczne za艂atwianie spraw w艂a艣ciwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, okre艣lonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczeg贸lnych,w zakresie nie zastrze偶onym do kompetencji innych os贸b. Wymagania niezb臋dne:a) Wykszta艂cenie 艣rednie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni sta偶 pracy,b) stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣ciganez oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomo艣膰 ustaw: Kodeks post臋powania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepis贸w wykonawczych do tej ustawy,c) znajomo艣膰 rodzaju i zakresu spraw za艂atwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urz臋dowych,e) umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz organizacji pracy w艂asnej,f) dok艂adno艣膰, komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista,g) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c) 偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f) dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h) o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i) o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, drugie pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-06 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
produkcja element贸w granitowych, obr贸bka r臋czna
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Roztoka (dolno艣l膮skie)
produkcja element贸w granitowych, obr贸bka r臋czna
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Roztoka (dolno艣l膮skie)
-obs艂uga klienta w sklepie
ELEKTROSYSTEM INSTALACJE ELEKTRYCZNE JAROS艁AW MAS艁OWSKI - 2019-03-11 - Rz臋skowo (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie porz膮dku i czysto艣ci w pomieszczeniach budynk贸w u偶yteczno艣ci publicznej, teren贸w wok贸艂 tych budynk贸w. Piel臋gnacja trawnik贸w i rabat kwiatowych, drzew i krzew贸w, obs艂uga i konserwacja sprz臋tu technicznego, dozorowanie instalacji dostarczaj膮cych media. Wykonywanie prostych prac naprawczych wewn膮trz i na zewn膮trz budynk贸w. Prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP i p.po偶. i ochrony 艣rodowiska.
kontakt przez PUP - 2020-07-23 - Wi膮zownica (podkarpackie)
wg programu sta偶u, Fundusz unijny PO WER dla os贸b do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Sieradz (艂贸dzkie)
zakup materia艂贸w i wyrob贸w u dostawc贸w z Chin, wspomaganie pracy chi艅skich handlowc贸w, odpowiedzialno艣膰 za porz膮dek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Wykszta艂cenie: podstawowe/ zawodowe; min. rok do艣wiadczenia zawodowego; uprawnienia do kierowania w贸zkiem wid艂owym; kompletacja towaru; umowa o prac臋 tymczasow膮; miejsce pracy: Gliwice-Kleszcz贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gliwice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Bia艂ystok (podlaskie)
Prace porz膮dkowe na placu (sprz膮tanie, sezonowo od艣nie偶anie). Piel臋gnacja teren贸w zielonych (koszenie trawnik贸w, dbanie o stan krzew贸w). Pomoc w dostawach towaru. Drobne prace naprawcze, remontowe. Inne prace zlecone.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "MONA" WIES艁AW KUSIAK - 2021-06-16 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w budowlanych. Bezposrednia obs艂uga klienta, przygotowanie faktur, PZ, WZ, WM. Wyk艂adanie towaru na p贸艂ki, informowanie klient贸w o promocjach, pobieranie od klienta nalezno艣ci za sprzedawnay towar, przyjmowanie nale偶no艣ci za pomoc膮 karty p艂atniczej, odbieranie telefon贸w.
FIRMA HANDLOWO US艁UGOWA "REMGIPS ANITA BROCZEK I W艁ADYS艁AW KRAUS" SP脫艁KA JAWNA - 2019-12-05 - Jaworzno (艣l膮skie)
-opieka psychologiczno-pedagogiczna nad dzieckiem i wspieranie jego rozwoju psychomotorycznego oraz jego zdolno艣ci i zainteresowa艅,-wykazanie si臋 znajomo艣ci膮 metod i cel贸w w pracy wychowawczo-pedagogicznej z ma艂ym dzieckiem i umiej臋tno艣膰 zastosowania ich w zabawie z podopiecznymi,-planowanie i organizowanie zaj臋膰 dydaktyczno-wychowawczych w oparciu o wsp贸艂czesn膮 wiedz臋 pedagogiczno-psychologiczn膮,-metodyczne prowadzenie obserwacji i diagnoz psychologicznych maj膮cych na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci,-podejmowanie indywidualnej pracy z dzieckiem,-prowadzenie dokumentacji psychologicznej,-wsp贸艂praca z rodzicami/opiekunami prawnymi w zakresie wychowania i rozwoju dziecka,-organizowanie warsztat贸w i pogadanek dla rodzic贸w
Zesp贸艂 呕艂obk贸w Miejskich - 2018-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posi艂k贸w - 偶ywienie zbiorowe
kontakt przez PUP - 2020-03-31 - Ustka (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Budowa, przebudowy i naprawy sieci teletechnicznej, monta偶 szaf i studni kablowych, monta偶 maszt贸w do monitoringu, naprawy uszkodzonych linii i szaf kablowych. Praca na obszarze powait贸w wejherowskiego, puckiego oraz aglomeracji tr贸jmiejskiejPracodawca oferuje:- stabilne warunki zatrudnienia- ciekaw膮 prac臋 w m艂odym, ambitnym zespole- 艣wiadczenia z Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Pracowniczych- szans臋 rozwoju zawodowego- na okresie pr贸bnym pensja 2 200 z艂 netto
CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Wejherowo (pomorskie)