PRACOWNIK RECYKLINGU Sandomierz oferta pracy SANTA-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: PRACOWNIK RECYKLINGU
Wynagrodzenie: do 2 450 PLN
Zakres obowiązków: sortowanie surowców wtórnych
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: SANTA-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Holownicza 1, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sortowanie surowców wtórnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK RECYKLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sortowacz surowców wtórnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Data zakończenia pracy: 07.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Sortowacz surowców wtórnych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony
Nazwa pracodawcy:
SANTA-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Portowa 24, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą telefoniczny:(15) 644 90 70 lub składanie CV osobiście od poniedziałku do piątku na adres:27-600 Sandomierz, ul. Holownicza 1 w godz. 07.00-15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: gospodarka odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sortowacz surowców wtórnych
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfe07393466d19df97b772812ae2b401
Podobne oferty pracy
ochrona mienia zakładu
Cykoria SA - 2019-07-09 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż części samochodowych. Organizacja części, obsługa klienta osobista oraz obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Sieradz (łódzkie)
Projektowanie oraz planowanie instalacji i syst. elektr.
Szulc Jan Antoni Elektro Instal - 2018-08-22 - Rydułtowy (śląskie)
Demontaż pojazdów, holowanie, obsługa klienta. Wymagana znajomość części samochodowych i branży motoryzacyjnej.Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika pojazdów samochodowych min. 2 lata.
Mechanika Pojazdowa Blacharstwo Lakiernictwo M.Gańko W.Gańko s.c. - 2016-01-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obszar produkcji:praca przy grilu, frytkownicach, tosterach, uzupełnianie zapasu, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyńobszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
kontakt przez OHP - 2018-04-27 - Krosno (podkarpackie)
OCHRONA
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Polkowice (dolnośląskie)
1) dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2) uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3) bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4) uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5) sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych dotyczących dochodów,Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-04-09 - Potęgowo (pomorskie)
Pracownik biurowy - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).Zakres obowiązków: - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym, - segregowanie dokumentów,- przygotowanie korespondencji,- prowadzenie rozmów telefonicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentów
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne- handlowe. Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami i dostawcami , prowadzenie dokumentacji handlowej oraz księgowej w programie Small Business, prowadzenie biezących spraw biurowych oraz sortowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, umiejętnośc opisu oraz prezentacji produktów od strony technicznej, uzupełnianie i bieżąca aktualizacja danych produktów na stronie internetowej firmy.Praca jednosmianowa od 08:00-16:00, Wynagrodzenie 2100 zł brutto miesięcznie.Umiejętności i uprawnienia: Na wybranym stanowisku dobrze się sprawdzi osoba elokwentna, która łatwo nawiązuje kontakty oraz posiada umiejętnościbudowania dobrych relacji i negocjacji z Klientem. Powinna umieć sprawnie organizować swoja pracę i szybko przyswajać branżową wiedzę techniczną.Dodatkowe wymagania: wykształcenie średnie techniczne, zdolności komunikacyjne i negocjacyjne(telefon, korespondencja), duża swoboda wypowiedzii umiejętność podtrzymania kontaktu telefonicznego z klientem dobra organizacja pracy własnej, bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS OFFICE, oraz praca w środowisku internetu.Otwartośc, i umiejętność pracy w zespole. Sumienność odpowiedzialność.Nie wymagane doświadczenie zawodowe.Wymagane dokumenty: CV+ świadectwa szkolne i świadectwa pracy.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godzinach 14:00-15:00, przez email : irek.ciesla (at) amidex.pl, kontakt telefoniczny : 748653333
"AMIDEX" ALINA I IRENEUSZ CIEŚLA SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń galerii handlowej (pasaże, toalety, biura, pomieszczenia socjalne i techniczne, parking, teren zewnętrzny). Zakres obowiązków do ustalenia indywidualnie.
"BADFORD CONTINENTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych; pomoc w segregowaniu dokumentów kadrowych, księgowych; pomoc w obsłudze petentów, sporządzanie arkuszy tabelarycznych; pomoc w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Będzin (śląskie)
Wymagana komunikatywna znajomość j. angielskiego
Business Partner Przemysław KLIMKOWSKI - 2016-09-01 - Racibórz (śląskie)
obchód terenu i obiektu, obsługa szlabanu, monitoring (biura)
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
Praca na terenie budowy Elektrowni Opole w Brzeziu.
Solid Security Sp z o.o. - 2016-04-28 - Brzezie (opolskie)
wykonywanie prac remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Mężenin-Kolonia (mazowieckie)
PRACE PRZY PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELENI (GRABIENIE, SADZENIE).
"CZECHANOWICZ - EKOLOGIA I ZIELEŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; mile widziane doświadczenie w handlu; książeczka sanitarno-epidemiologiczna; zakres obowiązków: praca na hali sprzedaży, uzupełnianie towaru oferowanego do sprzedaży; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Lipowa
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Gliwice (śląskie)
zacieranie betonu, umiejętność jazdy zacieraczkami
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa parkingu
"CENTREX" Patryk Wdowicz i Wspólnik Sp. Jawna - 2017-03-31 - Malbork (pomorskie)
Wykonywanie prostych prac związanych z etapami budowy, utrzymywanie kontaktu z innymi pracownikami w jęz. hinduskim, posługiwanie się narzędziami.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Błonie (mazowieckie)
przygotowywanie napojów kawowych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego zgodnie z harmonogramem.
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2016-09-06 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie danych do komputera, prace biurowe, pomoc w rozładunku towaru
BUD-LEP Lepiarczyk s.j. - 2016-08-05 - Świętochłowice (śląskie)
Proste prace porządkowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "UNIPACO" S.A. - 2016-10-05 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1)obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi,2)przyjmowanie zgłoszeń na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i weryfikacja ich wykonania,3)przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń od właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie,4)pomoc w analizowaniu i weryfikacji dokonanych odbiorów odpadów komunalnych ze złożonymi deklaracjami,5)pobieranie korespondencji z kancelarii i sekretariatu,6)pomoc w zakładaniu akt właścicieli nieruchomości,7)współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składnia przez właścicieli deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizy tych deklaracji, 8)przygotowywanie danych do celów sprawozdawczości,9)współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,10)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy, 11)ochrona bazy danych w ewidencji opłaty, 12)przestrzeganie przepisów obowiązujących na stanowisku pracy,13)przestrzeganie przepisów dotyczących informacji niejawnych, 14)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2017-04-27 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie prac budowlanych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Kraków (małopolskie)