PRACOWNIK PORZĄDKOWY Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: PRACOWNIK PORZĄDKOWY
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: porządkowanie hali odlewni, czyszczenie maszyn
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: porządkowanie hali odlewni, czyszczenie maszyn
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca na dwie zmiany
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK PORZĄDKOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny: Zapraszamy do Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, piętro I, pokój 108 od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 w celu zarejestrowania się (wypełnienie ankiety poszukującego pracy) i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących pracodawcy.
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Agencja Pracy Tymczasowej
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy rozładunku oraz przy wykłądania towaru na półki.
Firma Handlowa - Lasota, Citko Spółka Jawna - 2018-02-07 - Bobrowniki (podlaskie)
przyjmowanie poczty, wysyłanie poczty, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie przelewów raportowanie procesów logistycznych, sprzedażowych, uzgadnianie stanów magazynowych
BIOMASA PARTNER SP. Z O.O. - 2016-07-13 - Konin (wielkopolskie)
Wg stanowiska. Praca w wymiarze 3/4 etatu. Więcej informacji pod numerem 660 567 125.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Rozładunek bydła, kierowanie bydła do uboju
Pini Beef Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Końskowola (lubelskie)
skanowanie i drukowanie dokumentów transportowych, obsługa komputera
POLBALT Sp. z o. o. - 2018-06-07 - Horbów-Kolonia (lubelskie)
Prace związane z usługami zagospodarowania i pielęgnacją terenów zieleni (obcinka drzew). Praca na terenie kraju. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwatereowanie.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Brzezna (małopolskie)
Brak danych
ATS LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-07-01 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Kompletowanie zamówień na palety, praca ze skanerem, inne prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
Malowanie klatek schodowych. Docieplanie budynków.
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Usługi i Handel Stefan Nowak - 2017-11-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Współpraca z psychologiem w zakresie prawidłowej realizacji ścieżki reintegracji społecznej uczestników projektu, rekrutacja uczestników do projektu na podstawie wywiadów środowiskowych przy współpracy z Ośrodkiem Pomocy społecznej w Nysie oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Nysie, przedstawianie kandydatom do uczestnictwa w projekcie form wsparcia i omówienie warunków uczestnictwa w projekcie, opracowanie Regulaminu Rekrutacji (RR); nadzór nad jego przestrzeganiem, sporządzenie listy uczestników i listy rezerwowej, opracowanie formularza zgłoszeniowego, deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz wzorów oświadczeń i innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją projektu w zakresie rekrutacji oraz reintegracji społeczno zawodowej uczestników, opracowanie diagnozy środowiskowej dla uczestników projektu (Diagnoza nr 1), opracowanie Indywidualnych Planów Zatrudnienia Socjalnego dla uczestników projektu, spotkanie w pierwszym miesiącu z uczestnikami projektu w celu szczegółowego omówienia każdego IPZS, ustalenie harmonogramu dyżurów specjalistów oraz nadzór nad jego realizacją, przeprowadzenie spotkań z uczestnikami projektu w przypadku wystąpienia problemów zagrażających realizacji projektu min. raz na kwartał lub doraźnie, sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wykonania obowiązków, inne zadania wynikające z prawidłowej i terminowej realizacji projektu, zgodnie z aktualna wersja wniosku oraz aktualnymi wytycznymi.
Centrum Integracji Społecznej w Nysie - 2016-08-08 - Nysa (opolskie)
ochrona obiektu.
PHU KAMAR Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
-PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ I REKRUTACJA UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU-ORGANIZACJA FORM WSPARCIA W PROJEKCIE: DORADZTWO, SZKOLENIA, STAŻE, POŚREDNICTWO PRACY, PRZYZNAWANIE DOTACJI-SPORZĄDZANIE UMÓW, FORMULARZY, ZESTAWIEŃ, DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ-OBSŁUGA ADMINISTARCYJNA I LOGISTYCZNA-KONTAKT Z UCZESTNIKAMI-MONITORING PROWADZONYCH DZIAŁLOŚCI GOSPODARCZYCH-NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA-PROWADZENIE BIURA PROJEKTU
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń linii produkcyjnej, inne czynności związane z działalnością zakładu zlecone przez przełożonego
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2017-06-30 - Leżachów (podkarpackie)
prace wykończeniowe w budownictwie na terenie Gminy Krzeszowice
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA GRZEGORZ KOCOT - 2017-06-27 - Filipowice (małopolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, doradztwo, wykładanie towaru, praca w Brico Marche
BENSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szprotawa (lubuskie)
ochrona obiektupraca w ystemie 12/24 godz.
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
EBE Dariusz Domański i S-ka - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości na zewnątrz obiektu, koszenie trawy, malowanie znaków poziomych, odśnieżanie.
ROKA ZPCh Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
produkcja ogrodzeń, załadunki.
PPHU MM Kita Małgorzata Jagodnik - 2018-01-31 - Jagodnik (dolnośląskie)
- Uzupełnianie danych w programie komputerowym, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych, uzupełnienie dokumentacji. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Na stanowisko mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
zapewnienie mieszkańcom DPS usług w zakresie potrzeb socjalno-bytowych
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2016-02-09 - Lisówki (wielkopolskie)
Pakowanie i kontrola jakości produktów, przygotowywanie i paletowanie produktów do wysyłek, prowadzenie magazynu
SIM KOŁO Iwona Sosnowska-Walczak - 2016-01-28 - Koło (wielkopolskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: 71-3892260 wew 22 lub e-mail : belmonte (at) yark.pl )
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2016-03-03 - Wołów (dolnośląskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera. Mile widziana licencja KNF. Aplikacje przesyłać e-mailem: rosa_ubezpieczenia (at) onet.pl
POŚREDNICTWO FINANSOWO - UBEZPIECZENIOWE KATARZYNA ROSA - 2016-06-15 - Jankowice (śląskie)
sortowanie i pakowanie kukurydzy
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace ziemne, murarskie
CONSTRUCTION PLUS Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Belgia (Belgia)
p0akowanie prodyktów na tasmie
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Racibórz (śląskie)