PRACOWNIK OCHRONY Chrzanów oferta pracy Adesso Sp. z o.o. Sp. Komandytowa/TXM S.A.
Stanowisko: PRACOWNIK OCHRONY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ochrona sklepu odzieżowego, kontrola mienia, nadzór lokalu
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: Adesso Sp. z o.o. Sp. Komandytowa/TXM S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzebińska 40, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ochrona sklepu odzieżowego, kontrola mienia, nadzór lokalu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK OCHRONY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik ochrony fizycznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2016
Data zakończenia pracy: 17.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: orzeczony stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Adesso Sp. z o.o. Sp. Komandytowa/TXM S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Krakowska 140a, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Andrychów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Andrychów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 140a
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż odzieży
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik ochrony fizycznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016
Data dodania oferty pracy: 18.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
zadania:wprowadzanie zamówień do systemuwprowadzanie dokumentów WZudział w koordynowaniu transportuprace magazynoweOferta stażowa realiuzowana dla osób bezrobotnych ze środków FP
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ruda Śląska (śląskie)
- obsługa sprzętu i odpowiedzialność za jego użytkowanie- wykonywanie zabiegów z zakresu autodetalingu- mycie i konserwacja pojazdó oraz pomieszczeń
Myjnia parowa "Eco Kropla" Renata Długoborska - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w obsłudze maszyn produkcyjnych, dokładanie materiału do maszyny, wstępna kontrola jakości produktu gotowego. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (mazowieckie)
- dokonywanie wymiany ładunków pocztowych,- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych,- sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 14-21 w Kołobrzegu.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-07-02 - Mieroszów (dolnośląskie)
prace biurowe w dziale kadr
KOBEX Export - Import Sp. J. - 2016-04-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
wykonywanie budynków, gładzi, układanie glazury, malowanie, murowanie, inne roboty wg. zleceń
HUMAŃSKA 8 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Pruszków (mazowieckie)
utrzymanie czystości wewnątrz obiektu; kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 13:00.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Pabianice (łódzkie)
Kierowca dowóz pracowników do wyznaczonego miejsca pracy oraz wykonywanie prac w charakterze pracownika ogólnobudowlanego.Możliwość przyuczenia do zawodu.
Ładne Wnętrze Sp. C. J. W. Lenda - 2016-03-30 - Twardogóra (dolnośląskie)
prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
KONSTRUKCJA Z PŁYTY GK, WYKŁADANIE PŁYTEK, MALOWANIE, GIPSOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opoczno (łódzkie)
profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów i usług, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2017-07-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
Kompleksowa ochrona obiektu handlowego - zapobieganie kradzieżom, ochrona mienia, nadzór.
SOLID SECURITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-14 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie, rejestarcija osób do zatrudnienia w firmie, pomoc księgowej, praca z dokumentami, obsługa klientów
WOLTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Lublin (lubelskie)
PRZYJMOWANIE DOSTAW, MONTAŻ MEBLI NA EKSPOZYCJĘ,WSPARCIE OKOLICZNYCH SKLEPÓW WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚC MONTAŻU MEBLI, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w magazynie opakowań tekturowych.
TARUS DARIUSZ KUREK - 2017-04-24 - Wysoczyn (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane. Miejsce pracy: woj.pomorskie.
KRZYSZTOF BIAŁK USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2016-08-26 - Sulęczyno (pomorskie)
prowadzenie pracy socjalnej, przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, zawieranie i realizacja kontraktów socjalnych, prowadzenie postępowania administracyjnego w załatwianych sprawach, dokonywanie analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych, współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa. Szczegółowe informacje dostępne na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie w zakładce ogłoszenia .
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2016-04-08 - Potęgowo (pomorskie)
Obsługa pralnic , maglowanie pościeli , składanie ręczników
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wagabunda I Sp. z o.o - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
prace związane z sortowaniem oraz produkcją artykułów
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Suchy Las (wielkopolskie)
pozyskiwanie kientów, uzupełnianie danych, call center, przygotowywanie ofert handlowych( Siedziba firmy -Mława, praca zdalna w miejscu zamieszkania)
EWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Byszkowo (zachodniopomorskie)
WYMAGANIA:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- BRAK LĘKU WYSOKOŚCI,- WYSOKA KULTURA OSOBISTA,- DOKŁADNOŚĆ, PRECYZJA, ESTETYKA WYKONYWANYCH PRAC,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- ZNAJOMOŚĆ METOD I TECHNIK STOSOWANYCH W PRACACH OGÓLNOBUDOWLANYCH IWYKOŃCZENIOWYCH,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W MONTOWANIU TAPET.OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- MONTAŻ WYDRUKÓW DEKORACYJNYCH,- OBSŁUGA I KORZYSTANIE Z NARZĘDZI MONTAŻOWYCH I POMIAROWYCH- MONTAŻ I DEMONTAŻ REKLAM,- OKLEJENIE POJAZDÓW,- PRZYGOTOWYWANIE KONSTRUKCJI POD NOŚNIKI REKLAMOWE,- ZGRZEWANIE I OCZKOWANIE BANERÓW.OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE.
GRUPA LP - 2018-02-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków fast-food w ośrodku wypoczynkowym Ostrowa
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Rożno-Parcele (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie recepcji noclegowej i basenowej Ośrodka Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego "MAGNUM BONUM", a także przygotowywanie i podawanie potraw oraz zbieranie naczyń ze stołówi ich mycie.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Krasnystaw (lubelskie)
Zgodnie z umową.
P.P.H "PIEKARNIA" TOMASZ WOŁOWIEC W ROPCZYCACH - 2016-09-05 - Ropczyce (podkarpackie)
mycie pojazdów ciężarowych, przygotowywanie do ekspozycji
SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-07 - Modlniczka (małopolskie)
praca na terenie Świdnicy, sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni, jadalni, toalet
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2016-03-18 - Świdnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)