PRACOWNIK OBSŁUGI PRALNI CHEMICZNEJ- 1/2 ETATU Lubin oferta pracy AGENCJA REKLAMOWA URBAŃSKI BRONISŁAW
Stanowisko: PRACOWNIK OBSŁUGI PRALNI CHEMICZNEJ- 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w pralni, pranie i prasowanie odzieży, możliwość pracy w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: AGENCJA REKLAMOWA URBAŃSKI BRONISŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gajowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w pralni, pranie i prasowanie odzieży, możliwość pracy w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK OBSŁUGI PRALNI CHEMICZNEJ- 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik pralni chemicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie, konieczna umiejętność prasowania, mile widziane energiczne emerytki
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REKLAMOWA URBAŃSKI BRONISŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Gajowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 17-18
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Gajowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik pralni chemicznej
Data dodania oferty pracy: 24.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz programie SAP, analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zaleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, monitorowanie zleceń, prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech.
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Opole (opolskie)
obsługa maszyn, załadunek, czynności pomocnicze na produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
ochrona mienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe CZA-TA NICIAK Sp.j. Piotrków Oddział Kutno - 2018-08-02 - Kutno (łódzkie)
Prace w przetwórstwie dżemów, marmolad, powideł.
ZPOM AGRO FRUCT Aneta Gazda - 2018-06-26 - Wiśniowa (podkarpackie)
Uszczelnianie szyb zespolonych oraz zarobienie naroży szyby
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Skierniewice (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług towarów handlowych, udzielanie inf. o świadczonych usługach. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowania usług. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office.
POCZTA POLSKA SA - 2016-11-08 - Ulanów (podkarpackie)
Praca przy wznoszeniu budynków kubaturowych, hale sportowe, szkoły, przedszkola, szpitale, prace przy budowie dróg z nawierzchni betonowej i asfaltowej.
Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak - 2018-02-26 - Lwówek (wielkopolskie)
obsługa maszyny introligatorskiej
EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w firmie transportowej
USŁUGI TRANSPORTOWE ROMAN DZIADURA - 2016-03-09 - Sosnowiec (łódzkie)
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym, - przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze,- przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu, - odbieranie potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia przez właściwych dysponentów oraz przekazywanie osobom zgłaszającym informacji o przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego,- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych, - współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 700,00 złPo zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym wynagrodzenie zasadnicze brutto wyniesie: 2 948,00 złWARUNKI PRACYWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Na stanowisku pracy obowiązuje równoważny zmianowy system czasu pracy, w którym dopuszczona jest praca w wymiarze do 12 godzin na dobę (również w porze nocnej), polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyStanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACYniezbędne:wykształcenie: minimum średnie,znajomość przepisów z zakresu powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego i zarządzania kryzysowego,znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, sprawne posługiwanie się sprzętem komputerowym i znajomość podstawowego oprogramowania,umiejętności: szybkiego podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, koncentracji, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole,odporność na stres,odpowiedzialność,komunikatywność,zdyscyplinowanie,zrównoważenie emocjonalne.Wymagania dodatkowe:znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytorskim (pogotowie ratunkowe, policja, straż pożarna, inne).WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIACV i list motywacyjny,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,kopia dowodu osobistego,oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez Kandydata/Kandydatkę. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.INNE DOKUMENTY- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: nabór stały MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWWydział Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoZachodniopomorski Urząd Wojewódzkiul. Wały Chrobrego 470-502 Szczecinz dopiskiem: OFERTA ZATRUDNIENIA operator numerów alarmowychlub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego pok. nr 126,tel. 91/ 430 3353.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie kanapek, sałatek, deserów, napojów zimnych i gorących, sprzedaż produktów. Obsłyga kasy fiskalnej, prace porządkowe w restauracji oraz na terenie zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łódź (łódzkie)
lepienie i gotowanie pierogów, doprawianie farszu do smaku
FUNDACJA NA RZECZ ZIEMI MILICKIEJ - 2018-05-04 - Milicz (dolnośląskie)
- Obsługa administracyjna biura, - Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na język ukraiński i odwrotnie.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy produkcji wyrobów cukierniczych
"URBAŃSCY" ZAKŁAD PRODUKCYJNY CIASTKARNIA PIEKARNIA URBAŃSKA - 2015-12-09 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
PRACE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, prace administracyjne oraz obsługa myjki.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa zlecenie 3 m-ce (na okres próbny)Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 8-16 lub 9-17 pn-pt
AUTOTECHN MARIOLA B PLINTA IGNACY - 2016-10-05 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klientów.Sprzedaż produktów używanych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Słupca (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Racibórz (śląskie)
prace przy produkcji opakowań ( wieś )
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Drezdenko (lubuskie)
przygotowywanie posiłków typu Fast Food, prace porządkowe na terenie restauracji, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Malbork (pomorskie)
przygotowywanie ofert w programie Word, kosztorysy w programie Excel, obsługa poczty e-mail, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych spółki,przygotowywanie dokumentów spółki na potrzeby zarządu spółki,bieżąca organizacja biura
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Częstochowa (śląskie)
1)realizowanie zadań wynikających z ustaw o pomocy społecznej i ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej , o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie ,2) współpraca z innymi specjalistami w ramach potrzeb wynikających z pracy z klientami.3) opracowywanie i koordynowanie realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych, programów i projektów w tym również tworzenie i wdrażanie projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych,4)sporządzanie sprawozdawczości ,5) kompleksowa obsługa zadania wynikającego z ustawy Karta Dużej Rodziny6) prowadzenie spraw z zakresu prac społecznie użytecznych,7) realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość - 2016-11-04 - Zamość (lubelskie)
Wykonywanie drobnych napraw sprzętu hotelowego.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Fabryka Okien ABAKUS z Choroszczy zatrudni kobiety i mężczyzn do pracy przy produkcji stolarki okiennej z PVC z doświadczeniem i bez doświadczenia. Oferujemy: - pracę w wiodącej firmie z branży stolarki okiennej, - stabilne warunki zatrudnienia. Osoby posiadające doświadczenie w branży produkcyjnej mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt osobisty wraz z CV do Zakładu Produkcyjnego w Choroszczy, ul. Mickiewicza 76.
ABAKUS OKNA S.A. - 2017-08-24 - Choroszcz (podlaskie)
Wykształcenie min. zawodowe; wymagane doświadczenie w pracy w firmie automotive; dobry wzrok; zdolności manualne; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; sprawdzanie drobnych elementów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Gliwice (śląskie)
wysalanie skór surowych, konfekcjonowanie ww., układanie na paletach
HOLLANDER HYAMS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Huta Janowska (łódzkie)
produkcja kanapek. Praca w godzinach 20.00-4.00. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zabrze (śląskie)