PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA POWER IV Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA POWER IV

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Znajomość obsługi komputera: program gastronomiczny, program office, obsługa kasy fiskalnej, obsługa ekspresu do kawy, obsługa klienta telefonicznie i bezpośrednio na sali.

Data publikacji: 2021-06-11

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Znajomość obsługi komputera: program gastronomiczny, program office, obsługa kasy fiskalnej, obsługa ekspresu do kawy, obsługa klienta telefonicznie i bezpośrednio na sali.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA POWER IV

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzedawca*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Możliwość przyuczenia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Książeczka sanepid

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: *bez wymaganego stażu pracy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7250000275

danePracodawcy_regon: 471374218

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Kilińskiego 102/102A, 90-012 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 102

danePracodawcy_nrLokalu: 102A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426

Data dodania oferty pracy: 14.06.2021

Oferta pracy ważna do: 30.07.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ae81941cd949b3627d37a44b0b7825f

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

Przyznawanie świadczeń zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej, praca socjalna.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00Szczegółowe informacje:http:/ /www.ops.lubomia.bip.info.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-12-10 - Lubomia (śląskie)

POMOC SPRZEDAWCY - od 2 100 PLN

Pomoc w obsłudze klientów sklepu, układanie towarów na półkach, metkowanie, prace porządkowe w miejscu pracy.Praca w Radawie.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wiązownica (podkarpackie)

OPIEKUN KLIENTA - od 14 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami indyjskim, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami z Indii, pomoc w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK SŁUŻBY BHP/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 4 000 PLN

Wykonywanie obowiązków BHP i sprawowanie nadzoru, przeprowadzanie szkoleń BHP iPPOŻ. Prowadzenie książek obiektów budowlnych, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie energii elektrycznej, prowadzenie ewidencji pzredmiotów nietrwałych - wyposażenie pracownika.Jedna zmiana 7-15, umowa na okres próbny 3 m-ce.Kontakt z pracodawcą: 71 31 11 100.
Małopolska Hodowla Roślin Sp. z o.o. - 2020-07-22 - Kobierzyce (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż, obsługa klienta
PHU ARJAN Joanna Żmuda - 2016-05-31 - Tychy (śląskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kolonia Krępa (łódzkie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 080 PLN

obsługa maszyn do produkcji materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów (mazowieckie)

MAGAZYNIER - do 2 500 PLN

załadunek szyb zespolonych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Radomsko (łódzkie)

SEKRETARKA - 2 500 - 3 000 PLN

1.Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy2.Prace administracyjno-biurowe , działania organizacyjne i logistyczne3. Wsparcie kierownictwa oraz kadry biura w pracach bieżących4. Organizacja spotkań wewnętrznych5. Kontakt z kilkunastoma oddziałami firmy poza Chodzieżą6.Obsługa poczty tradycyjnej i e-mailowej7. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej 8.Koordynacja obiegu dokumentacji wewnętrznej i pomiędzy oddziałami9. Dbanie o estetykę biura i sprawność techniczną urządzeń biurowych10. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe w materiały biurowe i inne środki niezbędne do pracy11. Organizacja i koordynacja podróży służbowych i kadr12. Rozpoznawanie potrzeb i konieczności działań w zakresie organizacyjno-administracyjnym 13. Nadzór nad pracą stażystów
Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI - 2018-05-17 - Chodzież (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOLWANY - od 4 000 PLN

Kompleksowe prace wykończeniowe, w tym:- prace murarskie,- tynkowanie - montaż płyt kartonowo - gipsowych, - płytki ścienne i podłogowe- szpachlowanie, malowanie
K5 Kornel Szatkowski - 2019-10-14 - Polkowice (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL CHEMII -2 H W TYGODNIU (NR 3053) - od 2 550 PLN

nauczyciel chemii-praca w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Inowrocławiu,umowa od 01.09.2018 do 31.08.2019 r. (rok szkolny 2018/2019)wynagrodzenie proparcjonalne do etatu - 2 h/tyg.
NIEPUBLICZNE PLACÓWKI OŚWIATOWE SP Z OO - 2018-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa kasyfiskalnej, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Olesno (opolskie)

POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w opiece nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Krzak (lubelskie)

KONSERWATOR INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH - od 2 500 PLN

konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych, wykonywanie bieżących prac remontowych, budowlanych , usuwanie awarii
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 345 PLN

Planowany ramowy zakres czynności fizjoterapeuty obejmuje realizację specjalistycznych usług opiekuńczych w postaci terapii ruchowej w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:- udział w opracowywaniu indywidualnych programów usprawniania ruchowego klientów,- opracowywanie i realizacja indywidualnego planu wsparcia klientów,- planowanie i prowadzenie zajęć ruchowych,- nauczanie klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,- prowadzenie działalności profilaktycznej, polegającej na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób niesamodzielnych w celu zapobiegania niepełnosprawności,- edukacja klientów w zakresie mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności,- edukacja klientów w zakresie doskonalenia czynności dnia codziennego klientów, w tym treningi samoobsługi prowadzące do większej samodzielności i aktywności klientów Dziennego Domu Pomocy,- prowadzenie gimnastyki usprawniającej grupowej i indywidualnej klientów,- organizowanie i prowadzenie zajęć ruchowych o charakterze rekreacyjno-sportowym,- prowadzenie dokumentacji klientów, dotyczącej realizacji usług.Termin i miejsce składania ofert: dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-6/19, do dnia 18.02.2019 r. w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 146 (Dział Kadr) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu https://www.mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html - Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu https://mcus.pl/praca.html, - https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiuprzy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/ogloszenia/praca/155-fizjoterapeuta-1-etat-ddp-karmelkowa.htmlOferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK ROBÓT - do 3 500 PLN

Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, prac związanych z wywozem nieczystości i tym podobnych.
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK DO DOOCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 12 PLN

docieplenia metoda lekko mokrą, praca w Białymstoku
JACGO Jacek Cilulko - 2016-03-15 - Minkowce (podlaskie)

POMOCNIK MURARZA ( REF. ZATRUDNIENIA DO 30 R.Ż) - od 1 850 PLN

Pomoc murarza, praca przy budowie
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Bobolice (zachodniopomorskie)

OPERATOR LINII TECHNOLOGICZNEJ - 2 500 - 3 000 PLN

Praca przy linii produkcyjnej materiałów budowlanych (min. kleje, zaprawy, farby). Praca w systemie 1 zmianowym (06:00+-14:00). Proponowane wynagrodzenie od 2500 zł brutto mieisęcznei do 3000 zł brutto miesięczniei).
Cerrys S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2018-11-13 - Wykroty (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

sortowanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Kadłub (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I SPRAWOZDAWCZOŚCI - 2 000 - 3 500 PLN

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

praca przy remoncie dróg asfaltowych, z kostki kamiennej, betonowej i inne w zależności od potrzeb
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Mostowych Patrycja Gosthorska - 2018-02-09 - Strzelin (dolnośląskie)