PRACOWNIK KANCELARYJNY (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) Grybów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK KANCELARYJNY (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: udzielanie informacji interesantom, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Grybów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grybów, powiat: nowosądecki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udzielanie informacji interesantom, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: okres zatrudnienia 24 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PRACOWNIK KANCELARYJNY (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grybów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: osoba dokładna, sumienna, rzetelna, operatywna
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: gorlicki
Gmina pracodawcy: Gorlice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorlice
Ulica pracodawcy: Michalusa
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.03.2016
Data dodania oferty pracy: 30.03.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łańcut (podkarpackie)
Staż z RPO na około 5 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. HUBALCZYKÓW 47GODZ.PR.: 07.00-15.00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEROWANE EKONOMICZNE
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprawy marketingowe w terenie, prowadzenie strony internetowej, reklama
Spółdzielonia Socjalna K-5 Gołębiew Stary 1 - 2016-05-13 - Gołębiew Stary (łódzkie)
wg stanowiska, praca w Porębie Wielkiej
Mieczysław Zembol PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "SĘCZEK" - 2016-09-27 - Poręba Wielka (małopolskie)
Wykonywanie prac przy termomodernizacji budynków na terenie Katowic,Sosnowca, Bytomia i Czeladzi
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Katarzyna Orszulak w Busku-Zdroju - 2018-01-03 - Białoborze (świętokrzyskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- Pomoc w przygotowywaniu decyzji środowiskowych oraz decyzji wodno-prawnych. Kontakt z urzędami i jednostkami bużdzetowymi (wydziałami wydającymi dezycje środowiskowe i wodno-prawne).- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. średnie (kierunek dowolny). Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziana znajomość prawa wodnego i budowlane. Mile widziana znajomość programu AUTO CAD. Kontakt telefoniczny (tel.: 693-542-707) w godz.: 8:00-16:00.
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Katowice (śląskie)
tankowanie paliwa, prace porządkowe
KAS-CAR Karol Szymanowski - 2017-02-10 - Jaryszki (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane, głównie wykończeniowe.
PROTON Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Edward Malczewski - 2016-01-05 - Zabrze (śląskie)
prace związane z utrzymaniem porządku
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie raportów kasowych, wstępne przygotowywanie dokumentów do księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Ujrzanów (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
wg programu stażu w godz. 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Ogrodzieniec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łomianki (mazowieckie)
obsługa biura budowy, odbieranie telefonów, pisanie na komputerze
ROBERT SIEMIENIEWSKI P.H.U."BAUMARK" - 2017-03-31 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klientao, bsługa sekretariatu
BIURO KONTAKTÓW Z NIEMCAMI GERMAN-CONTACT LEWANDOWSKI KAROL - 2018-06-07 - Konin (wielkopolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Nawojowa (małopolskie)
PRACA NA TERENIE GDYNI, RUMI LUB GDAŃSKAZABEZPIECZENIE MIENIA PRZED KRADZIEŻĄ , WŁAMANIEM, ZNISZCZENIEM NA TERENIE OBIEKTU OCHRONIARSKIEGO
kontakt przez OHP - 2016-09-23 - Rumia (pomorskie)
Proste prace techniczne
TIHE Plus Sp.z o.o. - 2018-09-19 - Wólka Kłucka (świętokrzyskie)
PROSTE PRACE BUDOWLANE, SZALOWANIE SŁUPÓW, STROPÓW, PRACE ZBROJARSKIE
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wysokienice (łódzkie)
montaż, instalowanie infrastruktury telekomunikacyjnej
STELMASZUK ANDRZEJ PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE "ASTEL" - 2017-03-29 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biuro9wych, mycie przeszkleń, dbanbie o dobry wizerunek budynku
MATBEX Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Jaworzno (śląskie)
-
"ART-KAM" Artur Wołoszyk - 2017-09-14 - Juszki (pomorskie)
stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych, przygotowywanie zebrań, narad, konferencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania, udzielanie informacji telefonicznych, organizowanie pracy biura, wykonywanie czynności kancelaryjnych, obsługa programów oraz urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca przy produkcji roletek ( skladanie rolet i żaluzji)
P.P.U.H. ,,MKW '' - Michał Woźniak - 2016-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca od poniedziałku do piątku.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów
SAVONA Krzysztof Sawicki - 2017-02-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Konfekcjonowanie i pakowanie produktów, przepakowywanie rur pod zamówienie kienta, obsługa piły taśmowe, przyjęcie towaru, rozmieszczenie w magazynie, bieżąca kontrola stanów magazynowych, załadunek i rozładunek towarów
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa biura, sporzadznie ofert, wycen, fakturowanie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Pracownik działu logistyki uczestniczy w obsłudze ogniwa lub ogniw łańcucha dostaw towarów oraz gromadzi i przygotowuje informacje (dane) dotyczące procesów logistycznych.Pracownik działu logistyki zajmuje się planowaniem i obsługą procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, dystrybucji i odpowiada za zapewnienie odpowiedniej jakości usługi satysfakcjonującej klienta przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Do obowiązków pracownika działu logistyki należy również gromadzenie, przygotowywanie i prezentowanie danych oraz wskaźników do oceny i doskonalenia procesów logistycznych. Pracownik działu logistyki sporządza dokumentację procesów logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się z nawiązywaniem i prowadzeniem współpracy z dostawcami i klientami przedsiębiorstwa. Pracownik działu logistyki sporządza protokoły niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Osoba wykonująca ten zawód może być zatrudniana w różnych sektorach gospodarki w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żywiec (śląskie)