PRACOWNIK DZIAŁU BADAŃ I ROZWOJU Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU BADAŃ I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacjitechnologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacjiB+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniupomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacjikrajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działamifirmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacjitechnologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacjiB+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniupomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacjikrajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działamifirmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Akordowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|7
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU BADAŃ I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Data zakończenia pracy: 03.04.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy z komputerem - znajomość pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność myślenia pro-rozwiązaniowego, analitycznego.Umiejętność jasnego i niezależnego wyrażania własnego zdania,Otwartość na innowacje, dobra orientacja w najnowszych trendach technologicznych. Stałe pogłębianie wiedzy z danej specjalizacji (szeroka wiedza o produktach i technologiach)
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Jezuicka 5/7/10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Jezuicka
Numer budynku pracodawcy: 5/7
danePracodawcy_nrLokalu: 10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66b2076f14947e5367b3033369f38cef
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur przygotowywanie towarów do wysyłki kontakty z dostawczami z zagranicy obsługa klienta
TOPIC S.C Salamańczyk , Kraszewski - 2017-09-26 - Natolin (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymanie w czystości i porządku budynku biurowego (zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg, ścieranie kurzu z biurek, sprzątanie toalet, mycie i dezynfekcja sanitariatów i armatury).
MEGALUX Klaudia Babczyńska - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie kancelarii, przyjmowanie korespondencji, znakowanie i rejestrowanie spraw, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Chojnice (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych na etapie zatrudniania pracowników, kompletowanie teczek, wykonywanie kopii elektronicznych akt
GEO GIGA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-14 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w sekretariacie; przygotowanie projektów pism, archiwizacja, wykonywanie zarządzeń sędziów i pracowników, obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie urzadzeń ewidencyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura spółki zgodnie z działalnością firmy. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klientów i inne. Oferta pracy przeznaczona dla osób niepełnosprawnych.
SETMIL Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Zabrze (śląskie)
STANOWISKO OBSŁUGI DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Bilpol-Kużaj Spółka komandytowa - 2020-04-20 - Koszęcin (śląskie)
Prace ogólno budowlane, zakres prac jest zróżnicowany w zależności od potrzeb firmy w danym momencie
SLIPFORM SP Z.O.O. - 2018-07-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Liczenie stanów magazynowych materiałów budowlanych.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2020-03-19 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta, obsluga urządzeń biurowych, organizowanie szkoleń, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji, przyjmownie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Katowice (śląskie)
odśnieżanie, kopanie, dźwiganie
Firma HORTAR Olga Kopczyńska-Dębska Marek Dębski s.c. - 2017-08-14 - Tarnów (małopolskie)
- wykonywanie wszystkich prac związanych z przygotowywaniem produktów - dbanie o własciwe zaopatrzenie podległego stanowiska- planowanie produkcji- przyjmowanie dostaw
"AMREST HOLDINGS SE" - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
- aktualizacja elektonicznej bazy oświadczeń- skanowanie i porządkowanie oświadczeń pracowników dot. ochrony danych osobowych- pomoc przy prowadzeniu dokumentacji zbiorów danych osobowych- pomoc przy nadawaniu upoważnień do przetwarzania danych osobowych- aktualizacja wykazu zbiorów danych osobowych- skanowanie części jawnej oświadzceń mjątkowych- pomoc przy obsłudze sekretariatu- redagowanie krótkich notatek prasowych z urocztsości organizowanych przez Biuro- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Łódź (łódzkie)
Pielęgnacja terenu wokół zamku (koszenie, grabienie) oraz drobne prace remontowe
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2020-04-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
Załadunek przygotowanego towaru (na paletach) na samochody dostawcze z wykorzystaniem elektrycznego wózka paletowego. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 885 994 570.
P.P.H.U. SPECJAŁ Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Mycie ręczne i automatyczne pojazdów, czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne. Wymagania: osoba do przyuczenia, mile widziane doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, osoba komunikatywna.Automyjnia czynna: 8-20, praca na 2 zmiany.
AUTOMYJNIA - Dariusz Jamroziak - 2016-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Zakrzew (mazowieckie)
1. Obsługa kancelaryjna komórek i jednostek organizacyjnych KPP w Gnieźnie.2. Obsługa Stanowiska Recepcji KPP w Gnieźnie.3. Ewidencja i kolportaż korespondencji jawnej wpływajacej i wychodzącej z komórek oraz jednostek organizacyjnych KPP w Gnieźnie.4. Prowadzenie ewidencji, dzienników i rejestrów obowiązujacych w komórkach organizacyjnych KPP w Gnieźnie.5. Bieżące sporzadzenie i prowadzenie wymaganej dokumentacji.6. Przygotowanie dokumentacji jawnej archiwalnej i niearchiwalnej komórek organizacyjnych KPP w Gnieźnie celem przekazania do Składnicy Akt KPP w Gnieźnie.7. Doręczanie za ,,Rejestrem korenspodencji wychodzacej" przesyłek adresowanych do wytypowanych instytucji na terenie miasta Gniezna.8. Obsługa urzadzeń biurowych - komputer, kserokopiarka.
kontakt przez PUP - 2020-10-01 - Gniezno (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ OPON I USŁUG,-FAKTUROWANIE,-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,-OBSŁUGA FLOT,ORAZ WSZELKIE PRACE ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM BIURA.
FIRMA OPONA TIR WŁODZIMIERZ WALCZAK - 2019-01-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie kalendarza spotkań- pilnowanie umówionych terminów spotkań- odwoływanie, ustalanie nowych terminów spotkań- przyjmowanie i rozdziała korespondencji, przygotowanie korespondencji do wysłania- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących- zakladanie i prowadzenie dokumetacji i ewidencji- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej- kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie aktów prawnych i dokumentów firmy- prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej- organizacja i obsługa spotkań służbowych- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki -prowadzenie korespondencji za pomocą poczty elektronicznej- sporządzanie pism,, protokołów, sprawozdań, notatek służbowych w edytorze tekstów WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w edytorze danych EXCEL
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie paszy, śrutowanie, mycie chlewni, dezynfekcja
GOSPODARSTWO ROLNE LEWANDOWSKI JANUSZ - 2017-03-03 - Katlewo (warmińsko-mazurskie)
istnieje możliwość awansu na kierownika magazynu
Robert Jóźwiak ROBSON - 2017-10-09 - Bruszczewo (wielkopolskie)
Chów i dozór stada indyków, przygotowanie hali do wstawień i sprzedaży indyków, Przygotowanie i porcjowanie paszy i jej zadawanie, bieżące naprawy, ścielenie, mycie systemów inwertarskich do zadawanie paszy i wody.
Ferma Drobiu Dorota Różnicka - 2017-07-07 - Bożejowice (dolnośląskie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, ustalanie produkcji, obsługa biura, obsługa klienta.
PIEKARNIA-CUKIERNIA "Stawarski" Renata Stawarska - 2016-08-23 - Biskupice (małopolskie)
przyjmowanie towarów z produkcji, kontrola obrotu towarowego oraz prowadzenie jego dokumentacji, rozładunek samochodów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Leszno (wielkopolskie)
ochrona obiektu
MULTISERVICE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ZPChr. - 2019-03-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, wyszukiwanie klientów, analiza potrzeb klientów, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ofertami i rozliczaniem prac.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, opisywanie i wprowadzanie danych do komputera, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wyliczanie nadgodzin, godzin nocnych, podróży służbowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o transporcie drogowym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mysłowice (śląskie)
Prace porządkowe sprzątanie obiektu.
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Żory (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych,murowanie,tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Alwernia (małopolskie)