PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH Zamość oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość

Stanowisko: PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: 2 660 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów księgowych i kompletowanie ich wg rodzajów i dat zaistniałych zdarzeń, bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową i sporządzanie dekretów zbiorczych, rejestrowanie przygotowanych dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym, terminowe regulowanie zobowiązań Ośrodka na podstawie dokumentów źródłowych, oraz dokonywanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia(dokonywanie wyceny spisanych składników majątku oraz porównanie ilości i wartości ze stanem księgowym, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z konkursem ofert na zadania z zakresu pomocy społecznej i opracowywanie umów o zlecenie realizacji zadań na podstawie art.25 ustawy o pomocy społecznej, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zaopatrzenia w sprzęt komputerowy, program komputerowy, programy komputerowe, materiały biurowe, druki, środki czystości i innych artykułów na potrzeby Ośrodka, jak również prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i przedmiotów wartościowych pracownikom Ośrodka, dokonywanie na podstawie wniosku zakupu tablic urzędowych i informacyjnych pieczęci urzędowych i pieczątek, obsługa pracowników Ośrodka w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących pracownikom, dokonywanie przelewów świadczeniobiorcom na podstawie dokumentów źródłowych, prowadzenie składnicy akt.

Data publikacji: 2020-08-07

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szczebrzeska 120, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów księgowych i kompletowanie ich wg rodzajów i dat zaistniałych zdarzeń, bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową i sporządzanie dekretów zbiorczych, rejestrowanie przygotowanych dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym, terminowe regulowanie zobowiązań Ośrodka na podstawie dokumentów źródłowych, oraz dokonywanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia(dokonywanie wyceny spisanych składników majątku oraz porównanie ilości i wartości ze stanem księgowym, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z konkursem ofert na zadania z zakresu pomocy społecznej i opracowywanie umów o zlecenie realizacji zadań na podstawie art.25 ustawy o pomocy społecznej, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zaopatrzenia w sprzęt komputerowy, program komputerowy, programy komputerowe, materiały biurowe, druki, środki czystości i innych artykułów na potrzeby Ośrodka, jak również prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i przedmiotów wartościowych pracownikom Ośrodka, dokonywanie na podstawie wniosku zakupu tablic urzędowych i informacyjnych pieczęci urzędowych i pieczątek, obsługa pracowników Ośrodka w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących pracownikom, dokonywanie przelewów świadczeniobiorcom na podstawie dokumentów źródłowych, prowadzenie składnicy akt.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 660 - 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa na ok. 10 miesięcy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 660 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Praca socjalna

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Microsoft Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba odpowiedzialna

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. obywatelstwo polskie lub spełnione wymaganie określone w art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń. zm.),2. wykształcenie wyższe- ekonomiczne3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. nieposzlakowana opinia,6. wymagana wiedza z zakresu: znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządowych, znajomość przepisów prawa z nim związanych oraz przepisów związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy a w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o prawie zamówień publicznych ,ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o pracownikach samorządowych i akty wykonawcze, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w tym w jednostkach sektora finansów publicznych, znajomość programów płacowo-finansowych (mile widziana znajomość programu MIKROBIT), rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia

Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość

danePracodawcy_nip: 9222494674

danePracodawcy_regon: 950006180

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Szczebrzeska 120, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane dokumenty aplikacyjne;1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. list motywacyjny3. podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie jest skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 4. oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),5. klauzula informacyjna dla kandydata, 6. oświadczenie kandydata że stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na stanowisku pracownika ds. księgowo-administracyjnych7. kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy, 8. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,9. kopia dokumentu potwierdzające obywatelstwo polskiewzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna można pobrać na stronie internetowej www.gopszamosc.naszbip.pl ( w zakładce: oferty pracy).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Zamość

danePracodawcy_kodPowiatu: 0664

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Zamość

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510

Ulica pracodawcy: Szczebrzeska

Numer budynku pracodawcy: 120

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 07.08.2020

Oferta pracy ważna do: 21.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?838dcdcbaecdcc5b2e41d8a70ac059ed

Podobne oferty pracy

MONTER MEBLI - od 13 PLN

Montaż mebli kuchennych i szaf u klienta oraz w siedzibie firmy
MEBLE PRZYBYSZ - Robert Przybysz - 2017-06-16 - Jaworzno (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Praca na obiekcie handlowym:obsługa monitoringupraca na sali sprzedaży.
GWARANT POZNAŃ SP.Z O.O. - 2016-06-07 - Żukowo (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 033,7 PLN

Obsługa programów księgowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK SOCJALNY SEKCJA NR 1 POMOCY ŚRODOWISKOWEJ I PRZEMOCY W RODZINIE - od 2 600 PLN

przeprowadzanie wywiadów środowiskowych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pomocy społecznej, prowadzenie pracy socjalnej z wykorzystaniem metod pracy socjalnej, praca socjalna ze środowiskiem lokalnym przy współdziałaniu z organizacjami i społecznościami lokalnymi pomoc w zakresie rozwiązywania problemów życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie pokonywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań
Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice - 2020-03-18 - Świętochłowice (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (122 SEFS) - 997,4 PLN

oferta stażu dla osób do 30r.ż.Proweadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Otwock (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów przy wyborze towarów, przedyktowanie ich pracownikowi działu sprzedaży wystawiającemu fakturę, przyjmowanie towarów do magazynu od dostawców po uprzednim przeliczeniu, ważeniu i sprawdzeniu terminów przydatności.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 1 850 PLN

Pracownik ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Racot (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 300 PLN

dbałość o czystość posesji, sadzenie krzwów i kwiatów, segregacja odpadów
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Cybinka (lubuskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SPRZĘTU REKREACYJNEGO - od 2 400 PLN

Prowadzenie ewidencji korzystania ze sprzętu rekreacyjnego tj. dmuchany zamek ze zjeżdżalnią oraz suchy basen z kólkami.
Spółdzielnia Socjalna ARKA - 2019-04-29 - Susiec (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

ochrona mienia zleceniodawcy, kontrola ruchu osobowego , prowadzenia dokumentacji obiektowej
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)

PRACOWNIK OCIEPLEŃ I WYKOŃCZEŃ WNĘTRZ - od 2 700 PLN

wymagane jest doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu, kartongipsachprace elewacyjne (tynki, ocieplenie), montaż karton gipsu, szpachlowanie, prace remontowo-budowlane, prace budowlane
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY DOCIEPLENIA - od 2 700 PLN

Pracownik budowlany docieplenia
Leszek Polak Przedsiębiorstwo Budowlane "Budpol" - 2018-01-18 - Swarzów (małopolskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJACY - od 2 600 PLN

sprzątanie oddziałów szpitalnych
MS Work Service sp z o.o. - 2020-04-28 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI ŻALUZJI, ROLET, PLIS, WYCINAREK, PILAREK, SZNURKOWANIE PLIS, PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN DO PRODUKCJI ŻALUZJI, ROLET, PLIS, OBSŁUGA WYCINAREK,PILAREK, UMIEJĘTNOŚĆ SZNURKOWANIA PLIS, MIN. 3 - LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA STANOWISKU PRODUKCYJNYM W BRANŻY DEKORACJI OKIENMIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. SZYMBORSKIEJ 20
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK WYMIANY I NAPRAWY OGUMIENIA - od 1 850 PLN

NAPRAWA OGUMIENIA, MECHANIKA SAMOCHODOWA
kontakt przez PUP - 2014-11-28 - Dolice (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Swarzędz (wielkopolskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

sds (at) gminaolawa.pl prowadzenie pracy socjalnej i treningu aktywności zawodowej,przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W OLEŚNICY MAŁEJ - 2016-01-26 - Oleśnica Mała (dolnośląskie)

PRACOWNIK ROZKŁADAJĄCY TOWAR NA PÓŁKACH - 997,4 PLN

Pracownik rozkładający towar na półkach, wykonywanie etykiet do wykładanego towaru .
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 600 PLN

Produkcja lodów wg receptury tureckiej
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Poddębie (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI, ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK TOWARU, PRZESTRZEGANIE ZASAD HIGIENICZNO-SANITARNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE-MILE WIDZIANE, PRACA W ZESPOLE, SUMIENNOŚĆ, UPRAWNIENIA NA WÓZKI ELEKTR./SPAL. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
GRUPA ANIMEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY DO SPRAW KONTAKTÓW Z CHINAMI - od 2 302 PLN

wyszukiwanie partnerów w Chinach dla klientów z Polski; umieszczanie ogłoszeń w chińskich portalach internetowych; tłumaczenie z języka chińskiego na język angielski; wyszukiwanie klientów w Chinach na towary z Polski
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

CAŁOŚCIOWA OBSŁUGA BIURA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BIURZE - KOMPUTER, TELEFON DRUKARKA FAX, OBSŁUGA KLIENTÓW (UDZIELANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI DOT. KURSÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI BIUROWEJ
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puck (pomorskie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 600 PLN

Pracownik robót wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 860 PLN

prace porządkowe wokół budynków firmy, załadunek i rozładunek towarów, prace konserwacyjne i drobne naprawy, mycie okien i podłóg
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Piątkowisko (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 057,6 PLN

ewidencja czasu pracy oraz obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Kwidzyn (pomorskie)