PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH Zamość oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość
Stanowisko: PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 660 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów księgowych i kompletowanie ich wg rodzajów i dat zaistniałych zdarzeń, bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową i sporządzanie dekretów zbiorczych, rejestrowanie przygotowanych dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym, terminowe regulowanie zobowiązań Ośrodka na podstawie dokumentów źródłowych, oraz dokonywanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia(dokonywanie wyceny spisanych składników majątku oraz porównanie ilości i wartości ze stanem księgowym, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z konkursem ofert na zadania z zakresu pomocy społecznej i opracowywanie umów o zlecenie realizacji zadań na podstawie art.25 ustawy o pomocy społecznej, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zaopatrzenia w sprzęt komputerowy, program komputerowy, programy komputerowe, materiały biurowe, druki, środki czystości i innych artykułów na potrzeby Ośrodka, jak również prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i przedmiotów wartościowych pracownikom Ośrodka, dokonywanie na podstawie wniosku zakupu tablic urzędowych i informacyjnych pieczęci urzędowych i pieczątek, obsługa pracowników Ośrodka w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących pracownikom, dokonywanie przelewów świadczeniobiorcom na podstawie dokumentów źródłowych, prowadzenie składnicy akt.
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczebrzeska 120, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów księgowych i kompletowanie ich wg rodzajów i dat zaistniałych zdarzeń, bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową i sporządzanie dekretów zbiorczych, rejestrowanie przygotowanych dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym, terminowe regulowanie zobowiązań Ośrodka na podstawie dokumentów źródłowych, oraz dokonywanie przelewów w systemie bankowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia(dokonywanie wyceny spisanych składników majątku oraz porównanie ilości i wartości ze stanem księgowym, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z konkursem ofert na zadania z zakresu pomocy społecznej i opracowywanie umów o zlecenie realizacji zadań na podstawie art.25 ustawy o pomocy społecznej, prowadzenie całokształtu spraw dotyczących zaopatrzenia w sprzęt komputerowy, program komputerowy, programy komputerowe, materiały biurowe, druki, środki czystości i innych artykułów na potrzeby Ośrodka, jak również prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i przedmiotów wartościowych pracownikom Ośrodka, dokonywanie na podstawie wniosku zakupu tablic urzędowych i informacyjnych pieczęci urzędowych i pieczątek, obsługa pracowników Ośrodka w zakresie wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących pracownikom, dokonywanie przelewów świadczeniobiorcom na podstawie dokumentów źródłowych, prowadzenie składnicy akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 660 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa na ok. 10 miesięcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 660 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Praca socjalna
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba odpowiedzialna
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. obywatelstwo polskie lub spełnione wymaganie określone w art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń. zm.),2. wykształcenie wyższe- ekonomiczne3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. nieposzlakowana opinia,6. wymagana wiedza z zakresu: znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządowych, znajomość przepisów prawa z nim związanych oraz przepisów związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy a w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o prawie zamówień publicznych ,ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o pracownikach samorządowych i akty wykonawcze, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w tym w jednostkach sektora finansów publicznych, znajomość programów płacowo-finansowych (mile widziana znajomość programu MIKROBIT), rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość
danePracodawcy_nip: 9222494674
danePracodawcy_regon: 950006180
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Szczebrzeska 120, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane dokumenty aplikacyjne;1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. list motywacyjny3. podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie jest skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 4. oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),5. klauzula informacyjna dla kandydata, 6. oświadczenie kandydata że stan zdrowia pozwala na podjęcie pracy na stanowisku pracownika ds. księgowo-administracyjnych7. kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy, 8. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,9. kopia dokumentu potwierdzające obywatelstwo polskiewzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna można pobrać na stronie internetowej www.gopszamosc.naszbip.pl ( w zakładce: oferty pracy).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Szczebrzeska
Numer budynku pracodawcy: 120
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?838dcdcbaecdcc5b2e41d8a70ac059ed
Podobne oferty pracy
Montaż mebli kuchennych i szaf u klienta oraz w siedzibie firmy
MEBLE PRZYBYSZ - Robert Przybysz - 2017-06-16 - Jaworzno (śląskie)
Praca na obiekcie handlowym:obsługa monitoringupraca na sali sprzedaży.
GWARANT POZNAŃ SP.Z O.O. - 2016-06-07 - Żukowo (pomorskie)
Dozór i chrona mienia.
Związek Zawodowy BUDOWLANI Zakład Produkcyjno - Usługowy ZPCh - 2018-08-08 - Płock (mazowieckie)
według stanowiska
LANUA CONTRACTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Skawina (małopolskie)
Obsługa programów księgowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Siedlce (mazowieckie)
przeprowadzanie wywiadów środowiskowych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pomocy społecznej, prowadzenie pracy socjalnej z wykorzystaniem metod pracy socjalnej, praca socjalna ze środowiskiem lokalnym przy współdziałaniu z organizacjami i społecznościami lokalnymi pomoc w zakresie rozwiązywania problemów życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie pokonywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań
Ośrodek Pomocy Społecznej Świętochłowice - 2020-03-18 - Świętochłowice (śląskie)
oferta stażu dla osób do 30r.ż.Proweadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa klientów przy wyborze towarów, przedyktowanie ich pracownikowi działu sprzedaży wystawiającemu fakturę, przyjmowanie towarów do magazynu od dostawców po uprzednim przeliczeniu, ważeniu i sprawdzeniu terminów przydatności.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Suwałki (podlaskie)
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Racot (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dbałość o czystość posesji, sadzenie krzwów i kwiatów, segregacja odpadów
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Cybinka (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
JOŃCZAK OKNA DRZWI MARCIN JOŃCZAK - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji korzystania ze sprzętu rekreacyjnego tj. dmuchany zamek ze zjeżdżalnią oraz suchy basen z kólkami.
Spółdzielnia Socjalna ARKA - 2019-04-29 - Susiec (lubelskie)
ochrona mienia zleceniodawcy, kontrola ruchu osobowego , prowadzenia dokumentacji obiektowej
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)
wymagane jest doświadczenie przy tynkach elewacyjnych i wykończeniach wnętrz, szpachlowaniu, kartongipsachprace elewacyjne (tynki, ocieplenie), montaż karton gipsu, szpachlowanie, prace remontowo-budowlane, prace budowlane
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracownik budowlany docieplenia
Leszek Polak Przedsiębiorstwo Budowlane "Budpol" - 2018-01-18 - Swarzów (małopolskie)
sprzątanie oddziałów szpitalnych
MS Work Service sp z o.o. - 2020-04-28 - Piaseczno (mazowieckie)
OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI ŻALUZJI, ROLET, PLIS, WYCINAREK, PILAREK, SZNURKOWANIE PLIS, PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN DO PRODUKCJI ŻALUZJI, ROLET, PLIS, OBSŁUGA WYCINAREK,PILAREK, UMIEJĘTNOŚĆ SZNURKOWANIA PLIS, MIN. 3 - LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA STANOWISKU PRODUKCYJNYM W BRANŻY DEKORACJI OKIENMIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. SZYMBORSKIEJ 20
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
NAPRAWA OGUMIENIA, MECHANIKA SAMOCHODOWA
kontakt przez PUP - 2014-11-28 - Dolice (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Swarzędz (wielkopolskie)
sds (at) gminaolawa.pl prowadzenie pracy socjalnej i treningu aktywności zawodowej,przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W OLEŚNICY MAŁEJ - 2016-01-26 - Oleśnica Mała (dolnośląskie)
Pracownik rozkładający towar na półkach, wykonywanie etykiet do wykładanego towaru .
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Góra (dolnośląskie)
Produkcja lodów wg receptury tureckiej
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Poddębie (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI, ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK TOWARU, PRZESTRZEGANIE ZASAD HIGIENICZNO-SANITARNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE-MILE WIDZIANE, PRACA W ZESPOLE, SUMIENNOŚĆ, UPRAWNIENIA NA WÓZKI ELEKTR./SPAL. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
GRUPA ANIMEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie partnerów w Chinach dla klientów z Polski; umieszczanie ogłoszeń w chińskich portalach internetowych; tłumaczenie z języka chińskiego na język angielski; wyszukiwanie klientów w Chinach na towary z Polski
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)
CAŁOŚCIOWA OBSŁUGA BIURA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BIURZE - KOMPUTER, TELEFON DRUKARKA FAX, OBSŁUGA KLIENTÓW (UDZIELANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI DOT. KURSÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI BIUROWEJ
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puck (pomorskie)
Pracownik robót wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace porządkowe wokół budynków firmy, załadunek i rozładunek towarów, prace konserwacyjne i drobne naprawy, mycie okien i podłóg
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Piątkowisko (łódzkie)
ewidencja czasu pracy oraz obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Kwidzyn (pomorskie)