PRACOWNIK DO SPRAW EKSPLOATACYJNYCH Świnoujście oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Stanowisko: PRACOWNIK DO SPRAW EKSPLOATACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: 1)przygotowywanie projektów planów remontów, konserwacji, modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali, potwierdzone zgłoszenia lokatorów, zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zlecone przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych,2)przygotowanie materiałów zebranych w trakcie przeglądów i zgłaszanych wniosków do ujęcia w realizowanych lub przyszłych programach gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,3)zgłaszanie służbom logistycznym zakładu zakresu zamówień koniecznych do realizacji przedsięwzięć zaplanowanych w danym okresie celem ogłoszenia zamówienia,4)nadzorowanie robót wykonywanych przez wykonawców oraz monitorowanie stopnia zaawansowania i jakości robót budowlanych,5)uczestnictwo w odbiorze zleconych wykonawcom obcym robót budowlanych,6)dokumentowanie odbioru prac protokołem odbioru na każdym etapie zaawansowania robót,7)realizację praw i obowiązków gminy jako właściciela nieruchomości - między innymi poprzez uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie korespondencji i kontaktowanie się z zarządami wspólnot z zakresu związanego z merytoryczną pracą służb technicznych,8)sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganymi odrębnymi przepisami jak również zestawień, raportów i opracowań dla potrzeb kadry zarządzającej,9)pozyskiwanie danych (w formie elektronicznej) z faktur otrzymanych od dostawców mediów (energia elektryczna, gaz, woda, ciepło, paliwa) oraz ich opracowanie merytoryczne wraz z dokonaniem propozycji rozliczenia wg miejsc powstawania wydatków,10)monitorowanie wielkości zużyć mediów na nieruchomościach w zasobie gminy i podejmowanie działań sprawdzających i kontrolnych w celu wyjaśnienia ewentualnych różnic,11)terminowe i merytoryczne potwierdzanie na dokumentach księgowych zrealizowanych robót budowlanych, dostaw lub usług w ramach prowadzonych spraw,12)przygotowywanie i aktualizacja regulaminów rozliczeń za dostawy mediów do budynków i poszczególnych lokali,13)przygotowanie danych do zaliczek za korzystanie z mediów a także opłat z tytułu oddania użytkownikom poszczególnych urządzeń technicznych na podstawie zużycia w badanym okresie, 14)współpracę z właściwymi komórkami zakładu w zakresie przekazywania danych niezbędnych do realizacji zadań z zakresu gospodarowania lokalami i budynkami, w tym bieżącego przekazywania informacji niezbędnych do aktualizacji danych w systemach informatycznych,15)przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez zakład,16)zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu powstałych na skutek awarii sprzętu technicznego do ubezpieczyciela mienia,17)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach gminy,18)przejmowanie oraz przekazywanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych będących w administrowaniu i zrządzaniu przez zakład,19)uczestniczenie w odbiorach robót realizowanych przez najemców oraz ustalenie poziomu kosztów za wykonane prace,20)uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem przygotowanych zamówień publicznych.

Data publikacji: 2016-09-27

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)przygotowywanie projektów planów remontów, konserwacji, modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali, potwierdzone zgłoszenia lokatorów, zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zlecone przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych,2)przygotowanie materiałów zebranych w trakcie przeglądów i zgłaszanych wniosków do ujęcia w realizowanych lub przyszłych programach gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,3)zgłaszanie służbom logistycznym zakładu zakresu zamówień koniecznych do realizacji przedsięwzięć zaplanowanych w danym okresie celem ogłoszenia zamówienia,4)nadzorowanie robót wykonywanych przez wykonawców oraz monitorowanie stopnia zaawansowania i jakości robót budowlanych,5)uczestnictwo w odbiorze zleconych wykonawcom obcym robót budowlanych,6)dokumentowanie odbioru prac protokołem odbioru na każdym etapie zaawansowania robót,7)realizację praw i obowiązków gminy jako właściciela nieruchomości - między innymi poprzez uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie korespondencji i kontaktowanie się z zarządami wspólnot z zakresu związanego z merytoryczną pracą służb technicznych,8)sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganymi odrębnymi przepisami jak również zestawień, raportów i opracowań dla potrzeb kadry zarządzającej,9)pozyskiwanie danych (w formie elektronicznej) z faktur otrzymanych od dostawców mediów (energia elektryczna, gaz, woda, ciepło, paliwa) oraz ich opracowanie merytoryczne wraz z dokonaniem propozycji rozliczenia wg miejsc powstawania wydatków,10)monitorowanie wielkości zużyć mediów na nieruchomościach w zasobie gminy i podejmowanie działań sprawdzających i kontrolnych w celu wyjaśnienia ewentualnych różnic,11)terminowe i merytoryczne potwierdzanie na dokumentach księgowych zrealizowanych robót budowlanych, dostaw lub usług w ramach prowadzonych spraw,12)przygotowywanie i aktualizacja regulaminów rozliczeń za dostawy mediów do budynków i poszczególnych lokali,13)przygotowanie danych do zaliczek za korzystanie z mediów a także opłat z tytułu oddania użytkownikom poszczególnych urządzeń technicznych na podstawie zużycia w badanym okresie, 14)współpracę z właściwymi komórkami zakładu w zakresie przekazywania danych niezbędnych do realizacji zadań z zakresu gospodarowania lokalami i budynkami, w tym bieżącego przekazywania informacji niezbędnych do aktualizacji danych w systemach informatycznych,15)przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez zakład,16)zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu powstałych na skutek awarii sprzętu technicznego do ubezpieczyciela mienia,17)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach gminy,18)przejmowanie oraz przekazywanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych będących w administrowaniu i zrządzaniu przez zakład,19)uczestniczenie w odbiorach robót realizowanych przez najemców oraz ustalenie poziomu kosztów za wykonane prace,20)uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem przygotowanych zamówień publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DO SPRAW EKSPLOATACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.WYMAGANIA KONIECZNE O STANOWISKO MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ OSOBY, KTÓRE:1)posiadają obywatelstwo polskie,2)mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,3)posiadają wykształcenie średnie i co najmniej 4 letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy,4)nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,5)posiadają dobrą znajomość regulacji prawnych w zakresie odpowiadającym profilowi działalności Zakładu. 2.WYMAGANIA DODATKOWE:1)znajomość prawa w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych, prawa budowlanego,2)doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,3)umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,4)sumienność, dokładność, odpowiedzialność,5)komunikatywność,6)doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,7)bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,8)umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny i życiorys (CV),2)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3)dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,4)dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie: świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach),5)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego

Numer budynku pracodawcy: 35c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2016

Data dodania oferty pracy: 27.09.2016

Oferta pracy ważna do: 12.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami organizacji biura i szkoleń. Opracowywane baz danych według wskazań. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad marketingowych dotyczących promocji biura i szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)

STARSZY INŻYNIER DS. TESTÓW I ANALIZ - do 6 650 PLN

Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrazanie i opracowywanie programówkomputerowych administrowanie infrastruktura i oprogramowaniem administrowanie bazami danych, systemami i sieciamiWykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa testowanie i analiza oprogramowania analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczymmodyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowanie programów komputerowych poprawa błędów aplikacji/systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania
SII SP. Z O.O. - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI KANAŁÓW WENTYLACYJNYCH - od 2 775 PLN

-Wykonywanie instalacji wentylacyjnej,-Kontakt telefoniczny 728-375-423
AMADEUSZ FREITAG - 2018-01-03 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 1 850 PLN

Sortowanie odpadów segregowanych.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lubaczów (podkarpackie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 200 PLN

Praca umysłowa,fakturowanie i sprzedaż materiałów.
OPAK Leopold Pączka Spółka Jawna - 2017-07-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Ochrona całodobowa zmianowa na podległych obiektach (nie handlowe). Uzupełnianie książki służb, meldowanie przejęcia obiektu, wzywanie policji / pogotowia. Inne prace handlowe. Miejsce pracy - Obiekty handlowe na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin w systemie dzień/dzień + dni wolne od pracy - obiekty chronione całodobowo przez cały rok. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Wymagana NIEKARALNOŚĆ. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (796-835-777) (8:00-16:00)
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - do 16 PLN

kompletowanie zamówień
Adecco Poland Sp z o.o. - 2017-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNY/LOGISTYK (NR 1796) - 2 500 - 3 000 PLN

przygotowywanie dokumentacji do wysyłki towarów; współpraca z klientami
INHATEX SP Z O O - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KOSMETYCZKA - od 2 100 PLN

- Manicure, pedicure- Zabiegi twarz i ciało- Żel, akryl paznokci- Przedłużanie i zagęszczanie rzęś - Kontakt telefoniczny 781-398-740, e-mail: kosmetika (at) kosmetika.com.pl- Praca dwuzmianowa w godzinach 8:00-19:00
CENTRUM URODY "KOSMETIKA" SPÓŁKA JAWNA LUCYNA KISIEL, KRZYSZTOF KISIEL - 2018-06-19 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - OBSŁUGA PIŁY - od 2 600 PLN

OBRÓBKA RYBY, TRANSPORT RĘCZNY I MECHANICZNY NA TERENIE ZAKŁADU, OBSŁUGA PIŁY MECHANICZNEJ
NORD CAPITAL SP.Z.O.O. - 2018-05-11 - Rekowo Górne (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY (1/2 ETATU) - od 1 000 PLN

Wykonywanie prac gospodarczo- konserwatorskich, utrzymanie należnego stanu technicznego pomieszczeń, utrzymanie porządku wokół budynku, drobne prace remontowe i naprawcze, kierowanie samochodem służbowym. Praca na umowę o pracę według grafiku na 1/2 etatu w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-09-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

Prace porządkowe na terenie marketu budowlanego.
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

wyksz. min. średnie,mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,umiejętność pracy w zespole,nastawienie na cel i realizacja powierzonych zadań;kontakt z klientem i pozyskiwanie danych,realizacja założonych celów;wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWALNY - od 16 PLN

prace związane z usługami w budownictwie
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane Prentka Monika - 2017-11-27 - Dąbrowa (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY(NR 8704) - od 5 PLN

pracownik fizyczny do koszenia trawy, sprzątania i pielęgnacji terenu zewnętrznego
4 House-Nieruchomości Hanna Dehnhard - 2015-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 12 PLN

zabezpieczenie mienia przed kradzieżą z włamaniem
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK LEŚNY - 997,4 PLN

składanie pociętego drewna, pomoc przy ścince drewna - układanie i sortowanie, sadzenie sadzonek na gruncie leśnym
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Zdziesławice (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA STACJI PALIW - od 2 100 PLN

Obsługa klientów stacji paliw, inkasowanie należności transakcji finansowych, zabezpieczenie utargu- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Chojęcin-Szum (wielkopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI - 997,4 PLN

staż pow. 30
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Srebrna Góra (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 2 000 - 3 500 PLN

prace wykończeniowe
Firma Budowlano-Consultingowa "IKA" Jarosław Wójcik - 2016-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK SZKLARNI- KWIATY GERBERY - od 36 PLN

scinanie kwaitów do 25 szt, umieszczanie sciętego bukietu w wiaderkach, prac obdywa się na stojąco
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Holandia (Holandia)

ELEKTROMECHANIK SPRZĘTU WOJSKOWEGO - 2 600 - 3 000 PLN

Naprawa systemów wiezowych sprzętu wojskowego, praca w godz. 7-15
Jednostka wojskowa nr 4581 - 2018-02-06 - Opole (opolskie)