Praca PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 64 ofert pracy PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA.
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- uzupe艂nianie baz danych w j臋zyku rosyjskim i ukrai艅skim- nawi膮zywanie nowych kontakt贸w z klientami z rynku wschodniego- umowa o prac臋 na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
pracownik odpowiada膰 b臋dzie za utrzymywanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalaj膮cych na d艂u偶sz膮 wsp贸艂prac臋. Udziela klientom informacji o us艂ugach/produktach oferowanych przez zatrudniaj膮c膮 go organizacje i wyja艣nia wszelkie w膮tpliwo艣ci. Przyjmuje zlecenia, kt贸re po sprawdzeniu pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klient贸w o statusie zlecenia. Pracownik centrum obs艂ugi elektronicznej klienta odpowiada r贸wnie偶 za w艂a艣ciwy przep艂yw informacji pomi臋dzy klientem a dzia艂ami przedsi臋biorstwa powi膮zanymi z obs艂uga klienta. Do jego zada艅 mo偶e nale偶e膰 r贸wnie偶 sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raport贸w, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i bada艅 satysfakcji klient贸w
ZAK艁AD US艁UGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2021-05-27 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
dobieranie narz臋dzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania si臋 z klientem;budowanie relacji z klientem;informowanie klient贸w o produktach/us艂ugach oferowanych przez przedsi臋biorstwo;sprzedawanie produkt贸w/us艂ug;przyjmowanie reklamacji w zakresie dzia艂alno艣ci prowadzonej przez przedsi臋biorstwo;
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Firma poszukuje os贸b do zespo艂u oprogramowania medycznego Medfile.pl oraz haloDoctor.pl poszukujemy specjalist贸w ds obs艂ugi klienta oraz wdro偶e艅. Charakterystyka pracy: wsparcie techniczne u偶ytkownik贸w medycznej aplikacji medfile.pl oraz halodoctor.pl, raportowanie i obs艂uga konfiguracji oprogramowania - kontakt z poradniami sieci halodctor.pl, szkolenia telefoniczne u偶ytkownik贸w/lekarzy z zakresu aplikacji obs艂uga klient贸w systemu https://www.medfile.pl/ (telefon, mail, Skype), planowanie i tworzenie nowych funkcji w oparciu o oczekiwania klienta (doradztwo). Firma oferuje w zamian: wsp贸艂prac臋 w ramach projektu o dobrej pozycji na rynku, mo偶liwo艣膰 zdobycia dodatkowej wiedzy i do艣wiadczenia w bran偶y badawczej i analitycznej, prac臋 stacjonarn膮 na pe艂ny etat w biurze w Rybniku przyjazn膮 atmosfer臋. Praca zdalna w okresie COVID (NEW!). Aplikacje przesy艂a膰 e-mailem praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-04-21 - Rybnik (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - S臋dzisz贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
dobieranie narz膮dzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania si臋 z klientem, budowanie relacji z klientem, informowanie klient贸w o produktach i us艂ugach oferowanych przez przedsi臋biorstwo, sprzedawanie produkt贸w i us艂ug
HAPPET Jerzy Urbanowicz - 2020-02-03 - Lubo艅 (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga klienta, podpisywanie um贸w, prezentacja i sprzeda偶 um贸w, prowadzenie, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
pracownik odpowiada膰 b臋dzie za utrzymywanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalaj膮cych na d艂u偶sz膮 wsp贸艂prac臋. Udziela klientom informacji o us艂ugach/produktach oferowanych przez zatrudniaj膮c膮 go organizacje i wyja艣nia wszelkie w膮tpliwo艣ci. Przyjmuje zlecenia, kt贸re po sprawdzeniu pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klient贸w o statusie zlecenia. Pracownik centrum obs艂ugi elektronicznej klienta odpowiada r贸wnie偶 za w艂a艣ciwy przep艂yw informacji pomi臋dzy klientem a dzia艂ami przedsi臋biorstwa powi膮zanymi z obs艂uga klienta. Do jego zada艅 mo偶e nale偶e膰 r贸wnie偶 sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raport贸w, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i bada艅 satysfakcji klient贸w
ZAK艁AD US艁UGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2019-07-11 - Zielona G贸ra (lubuskie)
zgodnie z rogramem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Budzy艅 (podkarpackie)
obs艂uga klienta przez panel internetowy, sprzeda偶 ksi膮偶ek
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Sosnowiec (艣l膮skie)
obs艂uga klienta przez panel internetowy, sprzeda偶 ksi膮偶ek
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Sosnowiec (艣l膮skie)
pracownik odpowiada膰 b臋dzie za utrzymywanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalaj膮cych na d艂u偶sz膮 wsp贸艂prac臋. Udziela klientom informacji o us艂ugach/produktach oferowanych przez zatrudniaj膮c膮 go organizacje i wyja艣nia wszelkie w膮tpliwo艣ci. Przyjmuje zlecenia, kt贸re po sprawdzeniu pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klient贸w o statusie zlecenia. Pracownik centrum obs艂ugi elektronicznej klienta odpowiada r贸wnie偶 za w艂a艣ciwy przep艂yw informacji pomi臋dzy klientem a dzia艂ami przedsi臋biorstwa powi膮zanymi z obs艂uga klienta. Do jego zada艅 mo偶e nale偶e膰 r贸wnie偶 sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raport贸w, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i bada艅 satysfakcji klient贸w
ZAK艁AD US艁UGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2019-04-12 - Zielona G贸ra (lubuskie)
obs艂uga klienta, pomoc w rozleklamowaniu imprez, sprzeda偶 bilet贸w
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Wolbrom (ma艂opolskie)
Program sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
PRACOWNIK OBS艁UGI KLIENTA REALIZUJE US艁UGI ZA POMOC膭 NARZ臉DZI TELEINFORMATYCZNYCH; PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA WYKONUJE PRAC臉 O CHARAKTERZE US艁UGOWYM; ODPOWIADA ZA NAWI膭ZYWANIE KONTAKT脫W Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI ORAZ BUDOWANIE RELACJI POZWALAJ膭CYCH NA D艁U呕SZ膭 WSP脫艁PRAC臉; UDZIELA KLIENTOM INFORMACJI O US艁UGACH/PRODUKTACH OFEROWANYCH PRZEZ ZATRUDNIAJ膭C膭 GO ORGANIZACJ臉 I WYJA艢NIA IM WSZELKIE W膭TPLIWO艢CI; PRZYJMUJE ZLECENIA, KT脫RE PO SPRAWDZENIU POD WZGL臉DEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM, PRZEKAZUJE DO REALIZACJI ORAZ INFORMUJE KLIENT脫W O STATUSIE ZLECENIA; PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA ODPOWIADA R脫WNIE呕 ZA W艁A艢CIWY PRZEP艁YW INFORMACJI POMI臉DZY KLIENTEM A DZIA艁AMI PRZEDSI臉BIORSTWA POWI膭ZANYMI Z OBS艁UG膭 KLIENTA; DO JEGO ZADA艃 MO呕E NALE呕E膯 R脫WNIE呕 SPRZEDA呕 PRODUKT脫W/US艁UG, PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI I RAPORT脫W, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET I BADA艃 SATYSFAKCJI KLIENT脫W
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
WYKONUJE PRAC臉 O CHARAKTERZE US艁UGOWYM; ODPOWIADA ZA NAWI膭ZYWANIE KONTAKT脫W Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI ORAZ BUDOWANIE RELACJI POZWALAJ膭CYCH NA D艁U呕SZ膭 WSP脫艁PRAC臉; UDZIELA KLIENTOM INFORMACJI O US艁UGACH/PRODUKTACH OFEROWANYCH PRZEZ ZATRUDNIAJ膭C膭 GO ORGANIZACJ臉 I WYJA艢NIA IM WSZELKIE W膭TPLIWO艢CI; PRZYJMUJE ZLECENIA, KT脫RE PO SPRAWDZENIU POD WZGL臉DEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM, PRZEKAZUJE DO REALIZACJI ORAZ INFORMUJE KLIENT脫W O STATUSIE ZLECENIA; PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA ODPOWIADA R脫WNIE呕 ZA W艁A艢CIWY PRZEP艁YW INFORMACJI POMI臉DZY KLIENTEM A DZIA艁AMI PRZEDSI臉BIORSTWA POWI膭ZANYMI Z OBS艁UG膭 KLIENTA; DO JEGO ZADA艃 MO呕E NALE呕E膯 R脫WNIE呕 SPRZEDA呕 PRODUKT脫W/US艁UG, PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI I RAPORT脫W, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET I BADA艃 SATYSFAKCJI KLIENT脫W
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
NA D艁U呕SZ膭 WSP脫艁PRAC臉; UDZIELA KLIENTOM INFORMACJI O US艁UGACH/PRODUKTACH OFEROWANYCH PRZEZ ZATRUDNIAJ膭C膭 GO ORGANIZACJ臉 I WYJA艢NIA IM WSZELKIE W膭TPLIWO艢CI; PRZYJMUJE ZLECENIA, KT脫RE PO SPRAWDZENIU POD WZGL臉DEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM, PRZEKAZUJE DO REALIZACJI ORAZ INFORMUJE KLIENT脫W O STATUSIE ZLECENIA; PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBS艁UGI KLIENTA ODPOWIADA R脫WNIE呕 ZA W艁A艢CIWY PRZEP艁YW INFORMACJI POMI臉DZY KLIENTEM A DZIA艁AMI PRZEDSI臉BIORSTWA POWI膭ZANYMI Z OBS艁UG膭 KLIENTA; DO JEGO ZADA艃 MO呕E NALE呕E膯 R脫WNIE呕 SPRZEDA呕 PRODUKT脫W/US艁UG, PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI I RAPORT脫W, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI, PRZEPROWADZANIE ANKIET I BADA艃 SATYSFAKCJI KLIENT脫W
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
dobieranie narz臋dzi telekomunikacyjnych, zgodnie z procedurami komunikwowania si臋 z klientem; budowanie relacji klientem; informowanie klient贸w o produktach/us艂ugach oferowanych przez przedsi臋biorstwo; sprzedawanie produkt贸w/us艂ug; przyjmowanie reklamacji w zakresie dzia艂alno艣ci prowadzonej przez przedsi臋biorstwo; udzielanie pomocy w rozwi膮zywaniu zaistnia艂ych problem贸w klient贸w w zakresie dzia艂alno艣ci prowadzonej przez przedsi臋biorstwo; udzielanie informacji o statusie reklamacji oraz sposobie jej rozstrzygni臋cia; sporz膮dzanie dokument贸w i protoko艂贸w odpowiadaj膮cych wykonywanemu zadaniu; rejestrowanie przebiegu wykonywanych zada艅; BRAN呕A ZOOLOGICZNA
HAPPET Jerzy Urbanowicz - 2018-12-19 - Lubo艅 (wielkopolskie)
pracownik odpowiada膰 b臋dzie za utrzymywanie kontakt贸w z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalaj膮cych na d艂u偶sz膮 wsp贸艂prac臋. Udziela klientom informacji o us艂ugach/produktach oferowanych przez zatrudniaj膮c膮 go organizacje i wyja艣nia wszelkie w膮tpliwo艣ci. Przyjmuje zlecenia, kt贸re po sprawdzeniu pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klient贸w o statusie zlecenia. Pracownik centrum obs艂ugi elektronicznej klienta odpowiada r贸wnie偶 za w艂a艣ciwy przep艂yw informacji pomi臋dzy klientem a dzia艂ami przedsi臋biorstwa powi膮zanymi z obs艂uga klienta. Do jego zada艅 mo偶e nale偶e膰 r贸wnie偶 sprzeda偶 produkt贸w/us艂ug, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raport贸w, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i bada艅 satysfakcji klient贸w
ZAK艁AD US艁UGOWY "PAWLUK" KRZYSZTOF PAWLUK - 2018-09-05 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)