PRACOWNIK BUDOWLANY Ostróda oferta pracy WOJCIECH BARAŃSKI ADR BUD USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE W SPADKU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PRACOWNIK BUDOWLANY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.Miejsce pracy Ostróda. Wyjazd z siedziby pracodawcy o godz. 06:30

Data publikacji: 2020-08-24

Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: WOJCIECH BARAŃSKI ADR BUD USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE W SPADKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.Miejsce pracy Ostróda. Wyjazd z siedziby pracodawcy o godz. 06:30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BUDOWLANY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2815

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pomocniczy robotnik budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Nazwa pracodawcy:
WOJCIECH BARAŃSKI ADR BUD USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE W SPADKU

danePracodawcy_nip: 9840091707

danePracodawcy_regon: 280053982

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy

Adres pracodawcy:
13-100 Litwinki 18A, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: nidzicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2811

Gmina pracodawcy: Nidzica

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Litwinki

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0483760

Numer budynku pracodawcy: 18A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|931301

Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 24.08.2020

Oferta pracy ważna do: 23.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0646eb24e84a5b2735b464f8989bb3a4

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - od 2 450 PLN

1. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego oraz produktów ubezpieczeniowych.2. Realizacja ustalonych planów sprzedażowych.3. Aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej oraz poza jej terenem.
Poczta Polska S.A. - 2019-10-30 - Łomianki (mazowieckie)

KOREKTOR - od 2 650 PLN

Zakres obowiązków i umiejętności: a) prowadzenie kontroli tekstu drukowanego przez wszystkie korekty: korekta odbitek szpaltowych, kontrola kolumn po złamaniu, rewizja ostateczna tekstu przed podpisaniem do druku, korekta ilustracji, przygotowanie książki do druku, b) sprzedaż gotówkowa książek w Wydawnictwie i na kiermaszach, a także pomoc przy sprzedaży wysyłkowej, c) wspomaganie pracy składu komputerowego poprzez nanoszenie korekty na tekst. d) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora Wydawnictwa.Okres próbny marzec-maj z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

obróbka warzyw i owoców, przyrządzanie dań
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Lublin (lubelskie)

ELEKTRYK - od 3 500 PLN

Pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych. Praca na terenie gminy Nysa.
DEKORBUD JERZY JOŃCZY - 2019-05-20 - Nysa (opolskie)

SPEDYTOR - od 3 500 PLN

kompleksowe zarządzanie procesem transportowym, budowanie relacji z klientami, kontrola pracy kierowców
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-04 - Marciszów (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta na dziale piekarnia
"BONETTE" Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)

KIEROWNIK PLACU ZŁOMOWEGO - od 3 500 PLN

Nadzór nad przyjęciem, przerobem i sprzedażą złomu, załatwienie spraw administracyjnych.Praca na okres próbny: 3 miesiąca z mozliwością przedłużeniaGodzina zakończenia pracy : 15:00Kontakt kandydata z pracodawcą: agata.waszczak (at) bskreturn.com.pl, 502314045Miejsce pracy: Wrocław, ul. Swojczyckasala F
BSK RETURN SA - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)

STOLARZ - od 13,7 PLN

praca na prasie hydraulicznej
P.H.U. SILVER KAROL WABNIK - 2018-10-23 - Jaźwiny (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 3 000 do 3 700 PLN

- ustalenie i określanie należności budżetowych Miasta o charakterze publicznoprawnym: podatkowych/ w tym z zakresu podatków/ opłat lokalnych/ opłaty skarbowej i innych; niepodatkowych/ w tym wymienionych w przepisach o finansach publicznych,- przygotowanie decyzji w sprawach podatków i opłat,- obsługa odwołań podatników od decyzji organu podatkowego,- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- nakładanie kar porządkowych,- prowadzenie postępowań związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej,- nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nakładanie na przedsiębiorcę, któremu powierzono odbiór/zagospodarowanie odpadów odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości kar pieniężnych wynikających z zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- nakładanie na właściciela nieruchomości nakazu wykonania obowiązków wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

MAGAZYNIER PORANNY - od 20 PLN

pomoc w załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Skawina (małopolskie)

SPEDYTOR - od 1 750 PLN

Szukanie ładunków na giełdzie, wykonywanie zleceń. Umowa o pracę na okres próbny, proponowane wynagrodzenie to 1750,00 + premia.
Firma Transportowa MP TRANS Marcin Pitera - 2015-12-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 3 000 do 3 700 PLN

- ustalenie i określanie należności budżetowych Miasta o charakterze publicznoprawnym: podatkowych/ w tym z zakresu podatków/ opłat lokalnych/ opłaty skarbowej i innych; niepodatkowych/ w tym wymienionych w przepisach o finansach publicznych,- przygotowanie decyzji w sprawach podatków i opłat,- obsługa odwołań podatników od decyzji organu podatkowego,- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- nakładanie kar porządkowych,- prowadzenie postępowań związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej,- nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nakładanie na przedsiębiorcę, któremu powierzono odbiór/zagospodarowanie odpadów odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości kar pieniężnych wynikających z zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- nakładanie na właściciela nieruchomości nakazu wykonania obowiązków wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

PROWADZENIE KORESPONDENCJI I FAKTUROWANIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, TWORZENIE ZESTAWIEŃ DO URZĘDU CELNEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Podole (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (NR 2251) - od 2 250 PLN

transport materiałów na terenie Polski
Agromet Gopło sp z o.o. - 2019-06-19 - Orłowo (kujawsko-pomorskie)

MANIKURZYSTKA - od 1 275 PLN

umiejętność wykonywania manicure, pedicure,wymiar czasu pracy 75h/m-c
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER- KIEROWCA - od 3 600 PLN

Praca w magazynie hurtowni, jak również jako kierowca samochodu dostawczego, praca w Lubinie i okolicy
FHU "MAGNUM" - 2019-06-25 - Lubin (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 3 000 do 3 700 PLN

- ustalenie i określanie należności budżetowych Miasta o charakterze publicznoprawnym: podatkowych/ w tym z zakresu podatków/ opłat lokalnych/ opłaty skarbowej i innych; niepodatkowych/ w tym wymienionych w przepisach o finansach publicznych,- przygotowanie decyzji w sprawach podatków i opłat,- obsługa odwołań podatników od decyzji organu podatkowego,- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- nakładanie kar porządkowych,- prowadzenie postępowań związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej,- nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nakładanie na przedsiębiorcę, któremu powierzono odbiór/zagospodarowanie odpadów odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości kar pieniężnych wynikających z zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- nakładanie na właściciela nieruchomości nakazu wykonania obowiązków wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY 1/2 ETATU - od 1 050 PLN

obsługa urzadzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej
AGENCJA POMOCNE DŁONIE HONORATA SOKOŁOWSKA - 2018-08-14 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

1/ praca socjalna;2/ dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;3/ udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań;4/ pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy;5/ udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;6/ pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych;7/ współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa;8/ inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin;9/ współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.Przy wykonywaniu zadań pracownik socjalny jest obowiązany:1/ kierować się zasadami etyki zawodowej;2/ kierować się zasadą dobra osób i rodzin, którym służy, poszanowania ich godności i prawa tych osób do samostanowienia;3/ przeciwdziałać praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym osobę, rodzinę lub grupę;4/ udzielać osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy;5/ zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;6/ podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-10-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 14,7 PLN

pilnowanie obiektu przemysłowego
Solid Security sp. z o.o. - 2019-10-17 - Chorzów (śląskie)

INSTRUKTOR ZAWODOWY W PRACOWNI TECHNICZNEJ - od 2 500 PLN

PROWADZENIE ZAJĘC Z OSOBAMI NIEPELNOSPRAWNYMI W PRACOWNI TECHNICZNEJ- STOLARSKIEJ NP.( WSPÓŁNE WYKONYWANIE RAMEK ZE SKLEJKI)
SPRAWNI INACZEJ WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2016-02-01 - Skierniewice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Praca w sklepie spożywczym, sprzedaż towarów, obsługa klienta. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 5 lat w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
DELIKATESY S.C. Maria Stenka, Krystyna Krauza - 2017-07-04 - Szemud (pomorskie)

MONTER KONSERWATOR SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH - od 2 527 PLN

naprawa i konserwacja urządzeń hydraulicznych, czyszczenie sieci kanalizacyjnej, wykonywanie nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych, montaż armatury sanitarnejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30oferta dostępna w sali D
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - 2019-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - do 2 000 PLN

Sprzątanie wybranych pomieszczeń biurowych i sanitarnych
PIAST GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-29 - Legnica (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

dbanie o czystość wokół szkoły wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, współpraca z konserwatorem, drobne naprawy, nadzorowanie szkoły, (wynagrodzenie jest uzależnione od posiadanego stażu pracy)
Szkoła Podstawowa nr 4 - 2021-05-17 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Księgowa
EMER SP. Z O.O. S.K.A. - 2019-04-18 - Wyłudki (podlaskie)


Wybierz powiat