PRACOWNIK BIUROWY Mojesz oferta pracy DROMOSTTOR POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 422 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem biura
Data publikacji: 2020-08-04
Lokalizacja: Mojesz (dolnośląskie)
Pracodawca: DROMOSTTOR POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-600 Mojesz 31 B, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 422 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mojesz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 422 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
DROMOSTTOR POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
danePracodawcy_nip: 6161549384
danePracodawcy_regon: 021433493
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Adres pracodawcy:
59-600 Mojesz 31 B, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lwówecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0212
Gmina pracodawcy: Lwówek Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mojesz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0190845
Numer budynku pracodawcy: 31 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2020
Data dodania oferty pracy: 04.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?477d35654bcce949b8f941abfd634189
Podobne oferty pracy
. Przygotowywaniw i wydruk projektów decyzji administracyjnych przyznających, odmownych, zmieniających i uchylających dla podopiecznych z zakresu pomocy społecznej zgodnie z przeprowadzonymi wywiadami z programu TT POMOC.2. Wydawanie klientom decyzji administracyjnych.3. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji spraw załatwianych poprzez wydawane decyzje.4. Przygotowywanie list wypłat świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z wydanymi decyzjami.5. Obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków.6. Prowadzenie bieżących spraw Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami.7. Współpraca z innymi pracownikami w Ośrodku.8. Prowadzenie sprawozdawczości Wydziału.9. Prowadzenie spraw, dokumentacji oraz koordynacja działań związanych ze świadczeniem usług opiekuńczych.10. Zastępowanie innych pracowników Wydziału w razie ich nieobecności.11. Prowadzenie rejestru spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną MOPS w Łęczycy.12. Zastępowanie innych pracowników Ośrodka podczas nieobecności. - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Łęczyca (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie mięsa na kebab
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Jasło (podkarpackie)
obsługa maszyn biurowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
Prace w zakładzie usług komunalnych (m.in. prace porządkowe, kierowanie karawanem, obsługa w ceremoniale pogrzebowym).
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Brzesko (małopolskie)
Praca w magazynie/ sklepie, układanie towarów na paletach
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo - Rolne Anna Siekierko - 2020-06-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w Wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego UM:-prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału,-analizowanie wykonania i zaangażownia środków budżetowych,-wydruk i wysyłanie faktur za najem, dzierżawę i użytkowanie wieczyste,-prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej,-prowadzenie obiegu korespondencji,-przygotowywanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Prowadzenie spraw kadrowo-admi nistracyjnych,- Pracodawca zapewnia przeszkolenie w zakresie obowiązków,- Wynagrodzenie od 2000,00 zł brutto - do uzgodnienia z Pracodawcą,Kontakt telefoniczny:509 199 533
Alicja Kotlicka Twórcze Centrum Rozwoju "CREATUS" - 2018-08-22 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Radom (mazowieckie)
rozbiórka i demontaż okien PVC, segregacja profili okiennych na różne asortymenty, czyszczenie profili okiennych z folii, gumy i innych zabrudzeń
ASET RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Strzegom (dolnośląskie)
- prowadzenie biura oraz obsługa klienta, udzielanie informacji produktowych oraz sprzedaż produktów firmy,- pomoc w administrowaniu strony internetowej oraz sklepu internetowego,- wystawianie towaru w sklepie internetowym oraz monitorowanie i realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa linii do przetwórstwa kauczuku i narzędzi- obsługa narzędzi i urządzeń- kontrola jakości wyrobów- pakowanie i wykończanie wyrobów- obsługa maszyny produkcyjnej MAPLANMiejsce pracy: Łódź, ul. Kurczaki 130, ul. Zakładowa 99Godziny pracy 5.45-13.45;13.45-21.45;21.45-5.45
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Łódź (łódzkie)
prasowanie i formowanie, obsługa agregatów piorących, suszarek,magla
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2017-07-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
pakowanie materiałów do kartonowych pudełek, ometkowywanie, koowanie , praca na lini produkcyjnej praca w Pokoju,
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-02 - Pokój (opolskie)
DBANIE O TERENY ZIELONE (PLEWIENIE, KOSZENIE, SADZENIE KWIATÓW), WYKONYWANIE PRAC PORZĄDKOWYCH NA TERENIE GMINY, WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC NAPRAWCZYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Reńska Wieś (opolskie)
Praca na produkcji
kontakt przez OHP - 2017-09-11 - Wieruchów (mazowieckie)
kontrola przebiegu dokumentów, sprawdzanie dokumentów transportowych, archiwizacja dokumentów, mailowy i telefoniczny kontakt z klientami, przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi, inne prace zlecone
OBA TRANS SP. Z O.O - 2018-09-19 - Turek (wielkopolskie)
pakowanie i magzaynowanie mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Leszno (wielkopolskie)
tekstylia domowe, gospodarstwo domowe, artykuły motoryzacyjne; zatowarowanie; dbanie o wizerunek; kontakt z klientem
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie prac ogólnobudowlanych z wykorzystaniem materiałów gotowych oraz systemów zbrojeniowych, prace monterskie wynikające bieżącego zlecenia, wiercenia, szpachlowanie, montaż konstrukcji zabezpieczających, wznoszenie konstrukcji murowanych oraz płyt k-g, rozbiórka tychże konstrukcji, zachowanie zasad bhp
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Koźliny (pomorskie)
kontrola gotowego wyrobu, kontrola jakości podczas produkcji, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, praca fizyczna, manualna praca
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Julianów (mazowieckie)
prace budowlane zwiazane z dekarstwem
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
czynności związane z produkcją mleczarską
Mleczarnia Skarszewy Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Skarszewy (pomorskie)
przygotowanie procesu inwentaryzacji, przeprowadzanie inwentaryzacji w sieci salonów Coccodrillo na terenie całego kraju
CDRL S.A. - 2017-11-14 - Pianowo (wielkopolskie)
wsparcie przy realizacji bieżących zadań w dziale księgowości, archiwizacja dokumentów księgowych, prace administracyjno - biurowe, ewidencja dokumnetów biurowych, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa i doradzanie studentom w ramach programu wymiany studentów, podczas procesu dydaktycznego w WSAiB. Rozliczanie pobytu studentów zagranicznych w WSAiB ( przygotowanie odpowiedniej dokumentacji na potrzeby uczelni zagranicznych i krajów UE), współpraca z przedstawicielami zagranicznymi w kraju oraz placówkami polskimi za granicą.
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Kwiatkowskiego - 2016-12-22 - Gdynia (pomorskie)
Oferta w ramach robót publicznych: zapoznanie się z operatorem ewidencji gruntów i budynków, zasadami jego prowadzenia.Obrębowe kompletowanie dokumentów po wprowadzeniu zmiany do ewidencji gruntów i budynków. Pomoc przy obsłudze interesantów. Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych. Kompletowanie dokumentacji archiwalnej w celu przekazania jej do archiwum państwowego. Inne prace zlecone przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Otwock (mazowieckie)
1. Weryfikacja dziennych rachunków zysków i strat poprzez porównywanie i rozliczanie bilansów oraz FOBO rachunku zysków i strat. 2. Usuwanie niezgodności wymaga od LC analizowania ich i eskalowania do odpowiedniego zespołu. 3. Ostatnim zadaniem dnia jest przetworzenie rachunku zysków i strat oraz raportu o odpowiedzialności i przekazanie ich do swoich odpowiedników w działce PC Business Control. 4. Dodatkowo dla BD 1-12 konieczne jest przeprowadzenie zamknięcia miesiąca, w ramach którego dział PC Line Control zapewnia spójność danych wszystkich bilansów B/S oraz wykonuje serię testów i raportów Sox Control. 5. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa terenu zewnętrznego (okolice ul.Ingardena, praca na 1/2 etatu w godz.6-10)
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)