PRACOWNIK BIUROWY Józefów oferta pracy GAJ-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: kserowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, pomoc spedytorowi
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Józefów (lubelskie)
Pracodawca: GAJ-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-421 Józefów 12, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kserowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, pomoc spedytorowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stanin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywna znajomość języka angielskiego, staż pracy nie wymagany
Nazwa pracodawcy:
GAJ-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
21-421 Józefów 12, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Stanin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Józefów
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99649ae4f62fd3f407841733b93aac94
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowych, skanowanie dokumentów do systemu FK, kontrola prawodłowego skanowania, znajomość programu FK w zakresie przepływów dokumentów źródłowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w programie Finansowo-Księgowym
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA TADEUSZ PIWOŃSKI - 2016-04-29 - Turek (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie przy pracy z pieniędzmi i doświadczenie związane z obsługą klienta; obsługa systemu do Poboru Opłat, Obsługa Klienta, przygotowywanie stosownych raportów i rozliczeń; prawo jazdy kat. B; Mobilność w zakresie dojazdu do Punktu Poboru; równoważny system czasu pracy; miejsce pracy: Punkt Poboru Opłat na Autostradzie A4 w Żernicy
KAPSCH ROAD SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Żernica (śląskie)
Wykładanie towaru w supermarkecie
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie wiązanek, wieńców ręcznie
Wyrób Choinek i Wieńców Osmański Zbigniew - 2016-05-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace wewnątrz i na zewnątrz biurowca, drobne bieżące prace konserwatorskie, naprawy związane z eksploatacją biurowca
FIRMA HANDLOWA ANNCO KRZYSZTOF PIERŚCIONEK I MIROSŁAW SZARY SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-19 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane wg zawodu / umiejętności
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
TOPJOB SP.Z.O.O. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obiegu dokumentów, znajomość zagadnień księgowo-kadrowych
"ŚWIERKOWSCY" Jolanta Świerkowska - 2016-10-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- OBSŁUGA RUCHU PIESZEGO I SAMOCHODOWEGO- PROWADZENIE DOKUMENTACJI OBIEKTOWEJ- OBCHODY TERENU
SCH SERVICES SP. Z O. O. - 2016-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Prace przy robotach elektrycznych.Praca na terenie gmin: Pilica, Żarnowiec (okolice Smolenia, Żarnowca, Wierbki)
ENERGOKRZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-09 - Pilica (śląskie)
-sprawdzanie prawidłowego stanu zabezpieczenia obiektu
INTER GROUP Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona mienia, ochrona osób i imprez masowych
PHU GUNNERS SECURITY MARCIN MICHALAK - 2017-03-09 - Ozorków (łódzkie)
1. Obsługa komputera.2. Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami w formie telefonicznej.3. Obsługa kuriera (adresowanie, nadawanie listów).4. Prowadzenie bazy danych klientów.5. Pozyskiwanie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tarnów (małopolskie)
do uzgodnienia
ROKA A. K. KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ LUBLIN - 2016-09-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa linii rozlewniczej. Wymagana książeczka sanepid. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
BROWARY ŁÓDZKIE S.A. - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie pracy socjalnej, analiza i ocena zjawisk, które powoduja zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-01-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie przy pracach bitumicznych. Praca przy budowie regionalnej drogi Racibórz - Pszczyna oraz budowa w Rybniku. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) intercor.eu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH INTERCOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Rybnik (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca przy montażu nagrobków. Praca w Siedlcach i Mordach.
DIAMOND USŁUGI KAMIENIARSKIE Marczuk Adam - 2016-03-17 - Mordy (mazowieckie)
docieplenia budynków
GIPSBUD Usługi Budowlano-Wykończeniowe Strzegom Mirosław Stanowski - 2016-07-28 - Strzegom (dolnośląskie)
Sprzatanie oraz mycie samochodów
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-HANDEL GRZEGORZ KROKOWICZ - 2016-05-05 - Malutkie (łódzkie)
Wg programu stażu (6/3)
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prace przy produkcji pokrowców samochodowych:wstawianie elementów do oparć i foteli samochodowychobsługa maszyn do krojenia materiałówmontaż drutów w siedzeniach samochodowych.Praca na terenie Łodzi, dwie zmiany, praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Praca na produkcji przy wykonywaniu nagrobków, parapetów, obróbka kamienia. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej.
CENTRUM KAMIENIARSKIE Grażyna Wójciga - 2018-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca przy obsłudze klienta na stacji paliw czynnej 7 dni w tygodniu 24h
FTUH MAX-TRANS Jacek Puzio - 2017-02-23 - Mielec (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku.
EKOENERGIA SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Racibórz (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej polegającej na: wystawianie faktur, segregowanie dokumentacji, sporządzanie bazy danych klientów, obsługa poczty, prowadzenie książki korespondencyjnej, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych dla klientów oraz sprawozdań dla towarzystw ubezpieczeniowych, organizowanie spotkań, pozyskiwanie nowych klientów, roznoszenie materiałów reklamowych, uczestnictwo w szkoleniach, zaopatrywanie biura w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych, posługiwanie się kalkulatorami ubezpieczeniowymi, dostarczanie polis do klientów.- Wynagrodzenie: 950 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na pół etatu od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 9:00-17:00. Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera. Wymagana biegła znajomość obsługi pakietu MICROSOFT, w tym EXCEL. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 602-534-302) (16:00-18:00) lub e-mail: asystaubezpieczenia (at) interia.pl
ASYSTA-UBEZPIECZENIA AGATA WASILEWSKA - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
- przygotowywanie projektów zarządzeń dot. systemu kontroli finansowej w oparciu o obowiązujące standardy oraz procedury kontroli wewnętrznej- opracowanie rocznych planów kontroli, przeprowadzonych kontroli zgodnie z planem- prowadzenie doraźnych kontroli - sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli - przygotowanie projektów zaleceń pokontrolnych- przygotowywanie programów auditów wewnętrznych- inicjowanie szkoleń z zakresu Systemu Zarządzania Jakością - przestrzeganie norm Systemu Zarządzania Jakością
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-08-11 - Oświęcim (małopolskie)