PRACOWNIK BIUROWY DS. FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI K/M (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY DS. FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI K/M (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa - sprawdzenie dokumentów finansowych firmy; analizowanie dokumentów finansowych firmy; ewaluacja ryzyka inwestycji; sprawdzenie stan płatności -klienci i kontrahenci; utrzymywanie kontaktu i współpracy z biurem księgowości zewnętrznym oraz bankiem; windykacja; analiza działania firmy; odpowiedzialność za aktualizację i kontrolę sprawozdania firmy. Przeszkolenie w firmie.
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa - sprawdzenie dokumentów finansowych firmy; analizowanie dokumentów finansowych firmy; ewaluacja ryzyka inwestycji; sprawdzenie stan płatności -klienci i kontrahenci; utrzymywanie kontaktu i współpracy z biurem księgowości zewnętrznym oraz bankiem; windykacja; analiza działania firmy; odpowiedzialność za aktualizację i kontrolę sprawozdania firmy. Przeszkolenie w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-14, 14-18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska:
PRACOWNIK BIUROWY DS. FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI K/M (J. FRANCUSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego i francuskiego; umiejętności z zakresu finansów. Obowiązki: praca biurowa - sprawdzenie dokumentów finansowych firmy; analizowanie dokumentów finansowych firmy; ewaluacja ryzyka inwestycji; sprawdzenie stan płatności -klienci i kontrahenci; utrzymywanie kontaktu i współpracy z biurem księgowości zewnętrznym oraz bankiem; windykacja; analiza działania firmy; odpowiedzialność za aktualizację i kontrolę sprawozdania firmy. Przeszkolenie w firmie. Możliwość zakwaterowania, sifinansowania lub dofinansowania kosztów podróży.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 19.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e699f9a20758c2fcb366a09d56913ee3
Podobne oferty pracy
Sprzątanie, utrzymywanie czystości terenów zewnętrznych i pomieszczeń budynków, wykonywanie prac konserwatorskich, prostych robót budowlanych i związanych z melioracją, dozorowanie terenu.Praca na terenie województwa lubelskiego.
MIEJSKA KORPORACJA KOMUNIKACYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
udzielanie pożyczek na ustalonych zasadach, obsługa klienta, wycena towaru, wystawianie przedmiotów na sprzedaż na portalach społecznościowych
KDT R.Stachowski SP.J - 2016-12-16 - Przasnysz (mazowieckie)
WYKŁADANIE TOWARÓW, DBAŁOŚĆ O PORZĄDEK NA PÓŁKACH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:izakowalska.workprofit (at) interia.pl; PRACA W SYSTEMIE 3 ZMIANOWYM RÓWNIEŻ W WOLNE DNI; MILE WIDZAINE RÓWNIEŻ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
WORK & PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opieka całodobowa, sprawowanie opieki nad wychowankami, pomoc w nauce.
Centrum Administracyjne Obsługi placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu - 2018-10-20 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Montaż szaf i urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną i wytycznymi brygadzisty, obsługa wkrętarki, nitownicy oraz podstawowych narzędzi do montażu, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie fitness clubu; praca trzyzmianowa w godzinach (06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00)
Dussmann Polska - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzenie zgodności towaru opuszczającego halę z dowodem zakupu, zgłaszanie rozbieżności pomiędzy rzeczywistym towarem, a dowodem zakupu, ścisła kontrola wynoszonego towaru z hali przez pracowników, firmy obce i klientów,wystawianie i opisywanie korekt, rozwożenie do odpowiednich działów towaru pozostawionego przez klientów,ścisła współpraca z innymi działami firmy,sporządzanie i archiwizacja raportów i dokumentów, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
ENVISTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń: pasaże handlowe, pomieszczenia socjalne, sanitarne
EVER CLEANING Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie biura, ubezpieczenia, marketing
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Koło (wielkopolskie)
Zbiór pieczarek
Uprawa Grzybów Tomasz Dembski - 2019-03-26 - Krzekotowice (wielkopolskie)
docieplanie budynków, wykańczanie wnętrz
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY AR MAU LEWICKI RYSZARD - 2017-05-16 - Płonkówko (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Łominy (łódzkie)
ochrona obiektu,kontrola w ruchu osobowym i materiałowym
DGP Security Partner Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Libiąż (małopolskie)
ochrona fizyczna na powierzonym obiekcie
Solid Security sp.z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie prostych prac rozbiórkowych z użyciem maszyn i urządzeń- noszenie cegieł i zaprawy urarskiej na budowie- sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód- wymagana umiejętność obsługi młotowiertarki Hilti / Bosch- wymagana umiejętność obsługi betoniarki 150l
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towarów wkiosku, obsługa lottomatu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykładanie towaru na półki
Full Job Polska Sp. z o.o. Sp. K. - 2019-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsluga klienta, obsługa biura, wprowadzanie danych do programu komputerowego oraz wystawianie faktur.
PLAST MM Adrian Pękala - 2017-07-31 - Nowa Wieś (małopolskie)
Szycie tapicerki skórzanej. Praca w systemie dwuzmianowym 06:00-14:00, 14:00-22:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace porządkowe na magazynie.
MERKURY MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-07 - Straszęcin (podkarpackie)
wprowadzanie danych, segregacja dokumentów, księgowanie, tworzenie deklaracji rozliczeniowych
P.P.H.U.EMA ELŻBIETA FEDORCZUK - 2018-04-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Praca przy produkcji papieru, obsługa maszyn przewijających, hydropulpera, maszyny papierniczej, pakowanie produktu.
Producent Wyrobów Papierniczych JACK-POL Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Oława (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i łazienek oraz terenów wokół komisariatu, odśnieżanie w okresie zimowym, codzienne wynoszenie odpadów i śmieci, mycie okien 3 razy w roku, pranie zasłon i firan, czyszczenie żaluzji. Miejsce wykonywania pracy : Komisariat Autostradowy w Gliwicach (skrzyżowanie autostrady A-1 z DK-88). Brak możliwiości dojazdu do Komisariatu komunikacja miejską. Umowa o pracę na zastępstwo.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie faktur, rozliczanie czasu pracy, organizacja tras - przewozów - towarów. Praca od pon. do pt. w godzinach 08:00-16:00. Osoby zainteresowane proszone o kontakt nr. tel. 603-975-530.
USŁUGI TRANSPORTOWO - HANDLOWE IRENA OBRZUT - 2016-05-11 - Subkowy (pomorskie)
prace ogólnobudowlane,teren całego kraju praca
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WOJCIECH HEMMERLING - 2018-03-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji obiektowej - obserwacja monitoringu - obchody terenu - kontrola ruchu osobowego i samochodowego
SCH SERVICES - 2016-06-16 - Straszyn (pomorskie)
Prowadzenie kancelarii ogólnej oraz sekretariatu Komendanta Powiatowego; obsługa logistyczna sekretariatu; realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej i z zakresu kadr, przygotowywanie zakresów czynności dla pracowników, prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów w Komendzie; prowadzenie ewidencji czasu służby strażaków oraz pracowników cywilnych, prowadzenie akt osobowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Będzin (śląskie)
Produkcja elementów betonowych. Obsługa maszyny do produkcji pustaków.
Zakład Betoniarski Stanisław Gruda - 2019-05-07 - Wólka Wojsławska (łódzkie)
przygotowywanie posiłków, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)