PRACOWNIK BIUROWY Chodzież oferta pracy Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjno biurowe; sporządzanie umów, formularzy, tabel, zestawień; promocja projektów, marketing, rekrutacja uczestników projektu; działania organizacyjne i logistyczne; organizacja szkoleń i staży; wsparcie kierownictwa w pracach bieżących; kontakt z odziałami firmy; monitoring i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców; obsługa poczty tradycyjnej i e-mailowej.
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małachowskiego 2/B, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjno biurowe; sporządzanie umów, formularzy, tabel, zestawień; promocja projektów, marketing, rekrutacja uczestników projektu; działania organizacyjne i logistyczne; organizacja szkoleń i staży; wsparcie kierownictwa w pracach bieżących; kontakt z odziałami firmy; monitoring i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców; obsługa poczty tradycyjnej i e-mailowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2016
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie;Bardzo dobra obsługa komputera i Internetu oraz urządzeń biurowych;Kreatywność, samodzielność- własna inicjatywa;Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją;Umiejętność dostrzegania problemów i generowania adekwatnych rozwiązań.
Nazwa pracodawcy:
Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Małachowskiego 2/B, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne (przede wszystkim CV)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Małachowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realizacja powierzonych zadań i omawianie sposobu ich wykonywania- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającejdo kancelarii marszałkaprzyjmowanie, rozdzielanie i doręczanie korespondencji i przesyłek w tym korespondnecji po dekteratcjiprzygotowanie i przekazywanie korespondencjii przesyłek Wydziału Informacyjno-Kancelaryjnego- zgłaszanie do Wydziału ds. Majątkowych w Departamencie Organizacyjnym Organizacyjnym, zmian miejsca użytkowania środków trwałych, wartość niematerialnych i prawnych, oraz do ewentualnej likwidacji - przyjmowanie i wysyłanie faksów oraz poczty elektronicznej- archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
Prace remontowo-wykończeniowe w budownictwie kontakt z pracodawcą od pon. do pt. w godzinach 07:00 do 07:30 przy ulicy Traugutta 39 a w Sierpcu , przewidziana premia uznaniowa
Kędzierski Paweł San Marco L'Arte Del Colore - 2017-08-29 - Sierpc (mazowieckie)
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Cmolas (podkarpackie)
OSOBA DO PRACY NA HALI PRODUKCYJNEJ KONTAKT TELEFONICZNY PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK W GODZINACH 08:00-16:00
BC-CHEM SP. Z O.O. - 2018-06-18 - Łąka (podkarpackie)
WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH
Ol-Dek-Blach Daniela Olejniczak - 2016-02-11 - Chocianów (dolnośląskie)
Ochrona osób i mienia. Praca patrolowa na terenie Jarosławia i okolic. Wymagane posiadanie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiadanie zezwolenia na broń. Wynagrodzenie: 11 zł / h.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 693 773 871 / 16 623 06 23
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BEZPOL" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
Praca w nowych halach produkcyjnych, zadaniem pracownika będzie: obsługa maszyn oraz urządzeń jednofunkcyjnych i montaż metalowych koszyków sklepowych
Grafton Recruitment s.r.o. - 2017-07-28 - Czechy (Czechy)
chęci do pracy, mile widziane prawo jazdy kat. T;prace fizyczne, porządkowe
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCJI ROLNEJ - 2017-04-20 - Szczurawice (wielkopolskie)
Pracownik przygotowujący posiłki: tosty, gyros, pizza, hamburger, zapiekanki, krojenie warzyw, mięsa, pieczywa, sera itp. przygotowywanie posiłków. Obsługa kasy fiskalnej, urządzeń gastronomicznych, pakowanie, sprzedaż, umowa zlecenie (plus składki do ZUS),pełna dyspozycyjność, praca 84 h w miesiącu, praca w godzinach 6-22, także w dni wolne od pracy, sala G
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
prace murarskie, szalowanie, zbrojenie, betonowanie, ocieplanie styropianem, prace ziemne
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa biura; pilnowanie i dotrzymywanie terminów; zarządzanie firmową korespondencją; odbieranie i łączenie rozmów; redagowanie pism
Modern Project Sp. z o.o., Sp.K - 2017-05-18 - Pniewy (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i wydawaniem posiłków, utrzymanie czystości w miejscu pracy.
GRAŻYNA BILSKA LUNCH BAR GASTRO - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2016-10-25 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
nauka prowadzenia biura: ewidencja dokumentacji, udzielanie informacji telefonicznej, przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych. Obsluga urządzen biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa biurowa-telefon, komputer, obsługa klienta
24 EMISJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i sanitariatów. Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą (rano lub po południuw zależności od placówki).
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Zabrze (śląskie)
prace administracyjno-biurowe. Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie, znaj. programu Excel - bardzo dobra, ksiazeczka sanepidowska, umiejetność pracy w grupie, odpornośc na stres. Miejsce pracy Mysłowice ul. PCK 104, jedna zmiana ( praca w godz. 7-15 ).
SIDAR Spółka Cywilna Dariusz Białożyt&Damian Zadęcki - 2015-12-15 - Mysłowice (śląskie)
Praca w biurze handlowym, prace administracyjne, prowadzenie sekretariatu.
Korus Leszek Zakład Sprzętu i Urządzeń Przeciwpożarowych PHU - 2016-06-13 - Rydułtowy (śląskie)
praca przy przeróbkach krawieckich
PROCENT s.c. Klimczak&Klimczak - 2017-03-14 - Trzebinia (małopolskie)
prace ogólnobudowlanewykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie miejsce pracy: Ostrów + okolice
Usługi Budowlane Gruszczyński Mariusz - 2016-09-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w reatauracji MC Donald's;Sprzątanie retauracji i domywanie sprzętów w kuchni. Pomoc przy rozładowywaniu dostaw. Przygotowanie restauracji do otwarcia. Możliwość pracy na 1/4 etatu.
PROSPERITY BARABARA GROENWALD-NAKONOWSKA POZNAŃ - 2018-02-15 - Pniewy (wielkopolskie)
Praca na magazynie.
POLMECH Piotr Ignatowicz - 2017-10-19 - Racibórz (śląskie)
praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, koszenie, pielenie, zamiatanie chodników
Blue Standard Szydłowska Malwina - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji drzwi i ościeżnic.
PERFECTDOOR Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Kunów (świętokrzyskie)
dozór i ochrona obiektów; wykonywanie obchodów obiektu; kontrola wjazdu i wyjazdu samochodów oraz osób wchodzących na obiekt; wydawanie kluczy oraz przepustek
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola ruchu drogowo-kołowego, kontrola zabezpieczeń obiektu, bram, ogrodzenia, kłódki, drzwi, okna, obserwacja terenu zakładu w celu uniemożliwienia działań sabotażowych, przeciwdziałanie aktom agrsji, dewastacji, niszczenia i kradziezy
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie boksów z palet, kartonów itp., segregowanie i układanie palet, zamiatanie posadzki ręcznie i maszynowo, maszynowe mycie posadzki, prasowanie odpadów po recyklingu, odkurzanie bram, ramp, szaf sterujących, segregowanie odpadów
POLCAR Przeds.Prod.-Handl Andrzej Senkowski - 2016-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Mrągowo, Biskupiec.
Wojno Zbigniew Firma Handlowo-Usługowa "POL-KRUSZ" - 2018-02-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja spraw kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika (w tym rekrutacja i zatrudnianie, realizacja zadań kadrowych w trakcie zatrudnienia, realizacja zadań związanych z rozwiązaniem umowy o pracę), prowadzenie ewidencji czasu pracy wszystkich zatrudnionych w tym kierowcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach równoważnego i przerywanego czasu pracy, prowadzenie niezbędnych rejestrów kadrowych, prowadzenie kontroli wewnętrznych, nadzorowanie procesu podnoszenia kwalifikacji pracowników, współpraca z PUP w Elblągu w zakresie refundowanych form zatrudnienia, sporządzanie wymaganych sprawozdań (w tym: GUS, PFRON, Urząd Marszałkowski, i inne), opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych regulujących m.in. nadzorowane na stanowisku zagadnienia, współpraca z inspektorem bhp i p.poż., rejestrowanie i wyrejestrowywanie osób ubezpieczonych w ZUS w programie Płatnik i PUE (z tytułu realizacji umów o pracę i umów zlecenia), bieżąca obsługa programu kadrowo-księgowego Optima w zakresie spraw kadrowych.
Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu - 2015-12-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)