PRACOWNIK BIUROWO-PŁACOWY [WROCŁAW] K/M Wrocław oferta pracy Capital Work
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWO-PŁACOWY [WROCŁAW] K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie, bardzo wysoka kultura osobista, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych, systematyczność, skrupulatność, oraz bardzo dobra organizacja pracy, dobra prezencja i wysoka kultura osobista, kreatywność i samodzielność w działania, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Capital Work
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:51-180 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie, bardzo wysoka kultura osobista, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych, systematyczność, skrupulatność, oraz bardzo dobra organizacja pracy, dobra prezencja i wysoka kultura osobista, kreatywność i samodzielność w działania, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWO-PŁACOWY [WROCŁAW] K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo wysoka kultura osobista, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, podstawowa znajomość zagadnień kadrowych, systematyczność, skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy, dobra prezencja i wysoka kultura osobista, kreatywność i samodzielność w działania, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: wsparcie działu kadr w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, przygotowywaniu umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy, wsparcie biura od strony administracyjnej - prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa centrali telefonicznej.[CV na e-mail: rekrutacja (at) capitalwork.pl, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy: Capital Work
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28a/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail, telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
drobne prace porządkowe, prowadzenie pojazdu
"ECO-PROFESIONAL" S.C. ROMAN KUGLER GRZEGORZ WIŚNIEWSKI - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
manualne pakowanie wyrobów czekoladowych, zapewnienie ciągłości procesu pakowania
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Skarbimierz (opolskie)
prace budowlane, wykończeniowe
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA FRANC BUD DRESZLER GRZEGORZ - 2017-05-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyny produkującej opakowania plastikowych. Obsługa magazynu
DD-PACK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Lublin (lubelskie)
Docieplanie budynków, prace wykończeniowe wewnątrz budynków, prace dekarskie na dachach płaskich)
UNITECH Alina Świątek - 2016-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
prace budowlane zewnętrzne malowania oraz prace wykończeniowe
Zakład Remontowo Budowlany Piotr Klejnot - 2015-11-19 - Pszczyna (śląskie)
liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ładowanie węgla różnego rodzaju w worki 25 kg. Układanie worków w wyznaczonych do tego celu miejscach. Rozbieranie i sortowanie złomu z uwzględnieniem jego rodzaju. Wywożenie węgla zamówionego przez klientów (z opiekunem). Pomoc klientom w podjęciu decyzji przy zakupie węgla. Dbanie o porządek w warsztatach oraz na placu. Wykonywanie wszystkich poleceń wydanych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Budowanie bazy danych Klientów, przedstawianie ofert i finalizowanie transakcji, współpraca z Klientami niemieckojęzycznymi (branża okna, drzwi, bramy). Praca w ramach umowy o dzieło w Jasienicy lub w miejscu zamieszkania (w późniejszym okresie możliwość pracy w ramach umowy o pracę). Proponowane wynagrodzenie od 2500 zł do 3000 zł brutto za wykonane dzieło.
"JATEX" Marcin Tomasik - 2016-04-26 - Jasienica (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
GURSKI DARIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ŻAL MIX DARIUSZ GURSKI - 2018-08-14 - Kałduny (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale produkcyjnym w systemie trzyznaianowym. Obsługa maszyn na linii produkcyjnej lub prace pomocnicze.3 zmianywynagrodzenie: 2000 zł brutto + dodatki
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2017-06-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace związane z obsługą magazynu, dostarczanie komponentów na linię produkcyjną
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-07 - Mława (mazowieckie)
praca na wysokości, docieplenia budynków, montaż rusztowań i wykonywanie elewacji
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2017-11-24 - Tarnów (małopolskie)
zapoznanie się z asortymentem towarów oraz programem komputerowym służącym do obsługi klientów, obsługa kasy fiskalnej, eksponowanie towarów, estetyka i utrzymanei porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Tarnów (małopolskie)
Praca przy taśmie, pakowanie, ważenie, etykietowanie
IFLEXS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za obsługę bieżącą klientów hurtowni. Wystawianie dokumentów handlowych, faktur, sprawdzanie i tworzenie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Sól (lubuskie)
prace związane z wygiem drobiu (załadunek, rozładunek jaj wylęgowych i piskląt, dokonywaniue selekcji jaj i piskląta).
JDA Produkcja Działy Specjalne SC - 2018-01-22 - Krzywe Koło (pomorskie)
Zakres zadań:1.współpraca w realizacji i monitoringu powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, wspierania osób niepełnosprawnych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka oraz opracowanie i wdrażanie programów pomocy dziecku i rodzinie;2.ścisła współpraca z ośrodkami pomocy społecznej, z sądem, kuratorami, policją, ośrodkami adopcyjno opiekuńczymi, pedagogami szkolnymi, poradnią psychologiczno - pedagogiczną oraz instytucjami zajmującymi się polityka rodzinną;3.organizowanie opieki w rodzinach zastępczych oraz udzielanie pomocy pieniężnej na częściowe pokrycie kosztów utrzymania umieszczonych w nich dzieci, przygotowanie porozumień w zakresie rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka;4.przygotowanie projektów umów, decyzji administracyjnych dla rodzin zastępczych i określenie wielkości pomocy pieniężnej na częściowe pokrycie kosztów utrzymania dzieci w nich umieszczonych, lub kosztów utrzymania i wynagrodzenia za usługę opiekuńczo wychowawczą;5.przyjmowanie i weryfikowanie indywidualnych wniosków w/w osób;6.planowanie środków na realizację zadań;7.prowadzenie spraw dotyczących egzekucji w administracji w zakresie rodzin zastępczych zobowiązanych do odpłatności;8.sporządzanie list wypłat, not księgowych obciążających inne powiaty, gminy ewidencja, uzgadnianie, potwierdzanie sald;9.zawieranie porozumień w sprawie zabezpieczenia opieki na terenie innych miast powiatów;10.sporządzanie umów z rodzinami zastępczymi;11.sporządzanie umów o pełnienie funkcji rodzin zastępczych;12.prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej rodzin zastępczych jak również dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo wychowawczych i resocjalizacyjnych;13.realizacja przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;14.prowadzenie rejestru rodzin zastępczych;15.opracowanie not obciążeniowych za dzieci umieszczone w placówkach opiekuńczo wychowawczych, rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka na terenie innych powiatów i miast, weryfikacja otrzymanych not obciążających od gmin, z terenów których dzieci przebywają w rodzinach zastępczych;16.sporządzanie pism i planów finansowych dotyczących zapotrzebowania na finansowanie pobytu dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo wychowawczych, rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka;17.wprowadzanie danych i korzystanie z programu POMOST, sporządzanie list wypłat;18.stanowisko może być związane z wyjazdami w teren, m. in. do ośrodków pomocy społecznej mających swoje siedziby na terenie powiatu nowodworskiego;19.podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach;20.obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim; 21.prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.22.prowadzenie spraw w zakresie ubiegania się o środki finansowe rządowe dotacje (programy, projekty, zawieranie umów, rozliczenie);23.realizacja zadań aktywnej integracji i pracy socjalnej w ramach projektów systemowych realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;24.przygotowywanie wniosków i realizacja projektów dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-31 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
przygotowanie posiłków, krojenie, smazenie, sprzedaż gotowego wyrobu
Firma Produkcyjno-Usługowo-Gastronomiczna "ARKADAS" MIROSŁAWA RUDOLF - 2016-07-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Mycie detali, rozładunek i załadunek do wanien. Po trawieniu wyjęcie z wanien, opłukanie, wysuszenie, wytarcie i spakowanie do wywozu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Nowa Wieś Legnicka (dolnośląskie)
Pracownik do wykończenia i pakowania mebli.
FRĄCKIEWICZ ROBERT STOLARSTWO OGÓLNE,WYRÓB,SPRZEDAŻ I HANDEL BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 2017-03-29 - Białka (małopolskie)
prace pomocnicze przy robotach ziemnych, budowa obwodnicy (S-3)
Alwikor Sp. z o.o - 2016-08-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace wykończeniowe, układanie płytek, szpachlowanie, gipsowanie, itp. Praca na terenie Norwegii, wyjazd na 1,5 miesiąca powrót do Polski na 2 tygodnie
Krzystyniak Paweł Budmatex - 2018-03-08 - Wadowice (małopolskie)
Praca przy obsłudze linii produkcyjnej.
P.P.P.H. "MASDROB" w Siniarzewie - 2017-05-23 - Siniarzewo (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie pracy w razie potrzeby praca na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
obsługa myjni, mycie samochodów
ALTA FILIPKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-01 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakładanie, bieżące utrzymanie, pielęgnacja zieleni w prakach itp. (koszenie, nasadzanie, podlewanie, nawożenie, korowanie itp.)
TBS Administrator - 2016-02-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno biurowe.
JASNO GROUP SP.Z O.O. - 2016-01-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsł. urządzeń biur.,- obsł. komputera,- redagowanie pism wychodzących,- obsł. połączeń tel.,- prowadzenie rejestru korspondencji,- przyjmowanie gości firmy,- utrzymywanie czystości i w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu firmy, sprawdzania i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektornicznej, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, przyjmowanie i wydawanie przesyłek, kompleksowa organizacj i obsługa spotkan, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakosci świadczonych usług na rzecz klientów, obsługa urzadzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gorczenica (kujawsko-pomorskie)