PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Skierniewice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: 1 489 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA SEKRETARIATU,WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,OBSŁUGA INTERESANTÓW
Data publikacji: 2021-06-11
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA SEKRETARIATU,WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,OBSŁUGA INTERESANTÓW
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 489 PLN
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1063
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 489 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2021
Data zakończenia pracy: 17.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 1132608093
danePracodawcy_regon: 14044571300000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+SKIEROWANIE PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
danePracodawcy_kodPowiatu: 1063
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0976942
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.06.2021
Data dodania oferty pracy: 11.06.2021
Oferta pracy ważna do: 17.12.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5a82b4b529653e22e81ee1203679242
Podobne oferty pracy
TWORZENIE I REALIZACJA ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH, KOORDYNOWANIE DOSTAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY (MARKETING I MAGAZYN).
KAREN DARIUSZ CZERNIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-17 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie dowolne. Praca przy montażu oraz demontażu hal produkcyjno- magazynowych na ter woj. śląskiego oraz za granicą: Niemcy, Austria, Norwegia. Mile widziane doświadczenie. Może być osoba do przyuczenia. Znajomość języków obcych nie koniecznie. Praca za granicami kraju w ramach delegacji pokrywa całość pracodawca. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania można składać e-mailem: biuroswokibulding (at) gmail.com
GWARANCJA INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-21 - Rybnik (śląskie)
.
DOMINIAK GENOWEFA FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "DOMAX" - 2019-07-15 - Gostyń (wielkopolskie)
montaż znaków drogowych
VISTIN Anita Streich - 2016-09-28 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;b) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;c) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;f) wspieranie aktywności społecznej rodzin;g) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;h) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;i) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;j) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;k) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;l) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;m) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;n) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;o) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;p) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;q) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;r) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SMĘTOWIE GRANICZNYM - 2016-08-17 - Kościelna Jania (pomorskie)
pełnienie funkcji wychowawcy grupy wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Zapoznanie się z organizacją i działanością DPS Lelów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, wietrzenie sal, podawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Lelów (śląskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie biurowym: sprzatanie wind, toalet, ciągów komunikacyjnych. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krapkowice (opolskie)
produkcja wyrobów gumowych, metalowo gumowych, przygotowanie surowca do wulkanizacji, wypełnienie form, obsługa prasy hydraulicznej
Zakład Metalowo - Gumowy "Metal - Gum" - 2017-07-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Umiejętność pracy na budowie i sprawnego poruszania się samochodem ciężarowym typu wywrotka.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż na stoisku z upominkami w Domu Handlowym ASTRA, stoisko Nr 146. Praca na 1/2 etatu, na dwie zmiany; wg grafiku caly tydzień- godziny pracy do ustalenia indywidualne, w przedziale godz. 9:00-20:00. Kontakt telefoniczny: 605 096 207 lub osobisty: Dom Hnadlowy ASTRA Stoisko Nr 146. Oferta dostepna w sali g
"ALICJA" GALANTERIA KRYSZATAŁOWA I UPOMINKI WERNER ALINA - 2019-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni orientalnej, samosy, kulfi, biryani, dolma, sarma, przygotowywanie sosów i napojów. Praca w godzinach 21-1.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Mława (mazowieckie)
• realizacja procesu rozpatrywania reklamacji pod kierownictwem i według wskazówek radcy prawnego; • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji; • kontakt telefoniczny i mailowy z zaangażowanymi stronami; • redagowanie pism; • wsparcie merytoryczne Inspektora Ochrony Danych Osobowych; • współpraca z pracownikami innych działów w ramach Spółki.
ACS Słuchmed Sp. z o. o. - 2018-06-20 - Lublin (lubelskie)
praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Kraków (małopolskie)
naprawa samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych, jedna zmiana
DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO-USŁUGOWA -WOJCIECH TEODORCZYK - 2021-05-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wolbrom (małopolskie)
Sprzedawca\kasjer
PIOTRUŚ PAN Spółka z o.o. Spółka Komandytowa w Przemyślu - 2019-11-28 - Lesko (podkarpackie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji ostanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu marcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-04-29 - Mieroszów (dolnośląskie)
Prace przy bieżącej naprawie i konserwacji maszyn.
Fabryka Ceramiki Budowlanej Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Chwalimierz (dolnośląskie)
- WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ SIECI ŚREDNIEGO I WYSOKIEGO NAPIĘCIA,
HIGH VOLTAGE SOLUTIONS - 2017-11-06 - Tyczyn (podkarpackie)
SPAWANIE LEKKICH ELEMENTÓW STALOWYCH
WARGO KRZYSZTOF ROGALA - 2020-10-12 - Skwierzyna (lubuskie)
- Obsługa Klienta restauracji,- Praca 5 dni w tygodniu do uzgodnienia z Pracodawcą w godz. pracy restauracji 10:00-22:00- Kontakt osobisty w godzinach otwarcia restauracji lub telefoniczny: 691-889-450
RESTAURACJA POD ORŁEM S.C.- MACIEJ ROSINEK regon 192701676 - 2020-09-08 - Tczew (pomorskie)
wykonywanie instalacji wodno-kananlizacyjnej
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Ogólnobudowlane INŻ-BUD inż.Sławomir Ziółkowski - 2016-05-17 - Bytom (śląskie)
zgodny, sklep w Grucie
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa żurawia wieżowego, praca w godz. 7-15
P.H.U CZOKBUD Andrzej Czok - 2016-06-15 - Opole (opolskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i telefonu komórkowego dla osób z dysfunkcją wzroku oraz niewidomych. Środowisko windows lub OSX.Mile widziana znajomość SCREEN READERÓW, Jaws, NVDA, VOICE OVER.
BRAWO SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
praca w lesie przy wycince
Jan Stolarski Zakład Usług Leśnych - 2018-07-30 - Cynków (śląskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DAŃ WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR KUCHNI NEPALSKIEJ, INDYJSKIEJ IBENGALSKIEJ, UKŁADANIE MENU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH, DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘW MIEJSCU PRACY.
DHAKA KEBAB SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-03-08 - Dęblin (lubelskie)