PPM - PROJECT PROCUREMENT MANAGER Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PPM - PROJECT PROCUREMENT MANAGER
Wynagrodzenie: od 14 000 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działami i zespołami w Indiach ; Analiza sprzedaży i planowanie operacyjne w odniesieniu do nowych projektów w celu zapewnienia zaangażowania w projekt, a także zbieranie informacji o rynku i preferowanych dostawcach towarów i usług ; Analiza zakresu dostaw i zobowiązań umownych; identyfikacja ryzyka związanego z zakupami, dostrzeganie szans i potencjalnych zmian w trakcie całego projektu ; Wsparcie kalkulacji projektowych w oparciu o wiarygodne i aktualne dane ; Opracowanie strategii zakupowych dla przydzielonych projektów ; Prowadzenie złożonych negocjacji kontraktowych i handlowych ; Stworzenie listy preferowanych dostawców, zarządzanie nimi i koordynowanie w ramach przygotowań do przejścia do fazy realizacji projektu (kwalifikacje dostawców i oceny) ;
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działami i zespołami w Indiach ; Analiza sprzedaży i planowanie operacyjne w odniesieniu do nowych projektów w celu zapewnienia zaangażowania w projekt, a także zbieranie informacji o rynku i preferowanych dostawcach towarów i usług ; Analiza zakresu dostaw i zobowiązań umownych; identyfikacja ryzyka związanego z zakupami, dostrzeganie szans i potencjalnych zmian w trakcie całego projektu ; Wsparcie kalkulacji projektowych w oparciu o wiarygodne i aktualne dane ; Opracowanie strategii zakupowych dla przydzielonych projektów ; Prowadzenie złożonych negocjacji kontraktowych i handlowych ; Stworzenie listy preferowanych dostawców, zarządzanie nimi i koordynowanie w ramach przygotowań do przejścia do fazy realizacji projektu (kwalifikacje dostawców i oceny) ;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PPM - PROJECT PROCUREMENT MANAGER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi (hinduski), w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności sprzedażowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność negocjowania
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyplom ukończenia nauki o kierunku inżynierii elektrycznej lub zarządzania przedsiębiorstwem.Znajomość rynku technologii i produktów firmy.Komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 8
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad689c90a74bb0ca1ef70cbfcbb5fb8e
Podobne oferty pracy
- Strzyżenie dzieci i dorosłych. Strzyżenie dorosłych to ok. 5-10%, reszta to strzyżenie dzieci.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Po około 6 miesiącach istnieje możliwością pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 10:00-18:00 + soboty według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Mile widziane wykształcenie średnie kierunkowe: Fryzjer. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane stosowne podejście do dzieci.
"IR IWONA RAKOCZY" - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
Deco Window Sp. z o.o. Chojna - 2019-10-16 - Chojna (zachodniopomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi
PETROTECH A Adam Pakulski - 2019-03-13 - Jastrowie (wielkopolskie)
Komunikowanie się z prezesami zarządu spółki w języku ukraińskim, wystawianie i archiwizacja dokumentów związanych ze sprzedażą, planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynu oraz sprawnego przepływu, magazynowanie towarów, planowanie zamówień i prognozownie wielkości zapasów, kontrola zasobów magazynu, nadzorowanie prawidłowości i terminowości obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja pracy podległego zespołu, przestrzeganie norm i procedur obowiazujacych w firmie.
AGD Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Hrubieszów (lubelskie)
kasowanie należności
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Łobżenica (wielkopolskie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Cięcina (śląskie)
grabienie , pielenie , sprzatanie
Przedsiębiorstwo Usług Ogrodniczych "Malwa' spółka z o.o. - 2017-06-16 - Gdynia (pomorskie)
-opieka i edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w przedszkolu "BABY WORLD"
ANDRZEJ MISZCZYK AWANS - 2016-01-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Rozwożenie i dostarczanie posiłków klientom
NIRO SP. Z O.O. - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na V piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami. Realizacja strategii Customer Centricity.- Konsultant jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia bezpłatne branżowe szkolenia. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 881-236-847) lub e-mail: katarzyna.paszek (at) aegonactive.pl
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
pomoc w codziennych czynnościach przy osobach starszych i niepełnosprawnych; pomoc przy czynnościach higienicznych; mobilizowanie do aktywnego spędzania czasu; współpracowanie z pielęgniarką w zakresie planowania i realizowania planu opieki nad osobą chorą i niesamodzielną;
Dom Pomocy Społecznej św. Józefa - 2020-07-23 - Wola Gułowska (lubelskie)
Praca podczas promocji - degustacja.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
mile widziane prawo jazdy kat.B
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gdynia (pomorskie)
Szycie obić do trumien.
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2020-01-02 - Guzew (łódzkie)
w/g stanowiska
JLK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych - Wynagrodzenie: od 2538 do 3483 zł brutto + dodatek specjalny 20%. Wynagrodzenie zgodnie ze stopniem awansu zawodowego. Praca na umowę o pracę na czas określony od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:45-15:20. Wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym. Mile widziane doświadczenie w pracy z dzieckiem z autyzmem i Zespołem Aspergera. Wymagane studia podyplomowe wczesne wspomaganie uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera. Wymagane przygotowanie do pracy z dzieckiem z autyzmem. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Chrobrego 4, 40-881 Katowice) z CV w godzinach: 7:15-14:30
Szkoła Podstawowa nr 60 im. Marii Grzegorzewskiej Specjalna w Katowicach - 2019-04-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych wg ramowych miesięcznych rozkładów materiałów, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci, organizowanie imprez i uroczystości
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE ANGLOJĘZYCZNE "ELF 2" - 2018-11-06 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji trumien
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Rawicz (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie wielobranżowym
ROSSMEG Dorota Muzeja - 2017-06-14 - Rudna (dolnośląskie)
obsługa klienta, dekoracja stołu, dbanie o porzadek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Uniejów (łódzkie)
operator maszyny sztancującej tektury falistej
HAMMER SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Sady (wielkopolskie)
zakres obowiązków
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Zapolice (łódzkie)
MONTAŻ ZBROJENIA PRZEPROWADZANI9E SĄ W TRAKCIE ROZMOWY PODJĘCIA PRACY Z KONTRAHENTEM BIAŁORUSKIM
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Skierniewice (łódzkie)
Prowadzenie magazynu żywnościowego, zamawianie towaru oraz sprawdzanie zgodności i jakości otrzymanego towaru z zamówieniem, kontrola otrzymanych faktur, wprowadzenie przychodów i rozchodów zakupionych towarów zgodnie z fakturami.
"Sanatoria Dolnośląskie" Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Czuwanie nad obiegiem dokumentacji w firmie, obsługa urządzeń biurowych, organizowanie własnej pracy w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonownia biura, odbieranie połączeń i korespondencji, prowadzenie ewidencji dokumentów, wspieranie współpracowników w procesach rekrutacji, kontakt z klientem. Praca w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja prcowników, wyszukiwanie kandydatów do pracy poza granicami Polski, wypełnianie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników
F.H.U Workoffice Jakub Kurasiński - 2020-01-31 - Śmigiel (wielkopolskie)
Przygotowywanie surówe, krojenie mięsa i warzyw, mycie naczyń, sprżatanie stanowsik pracy, wydawanie dań.
RESTAURACJA JAŚMIN KHUAT CAO MONIKA - 2016-04-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)