POZOSTAŁY PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ Piła oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTAŁY PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencjowaniu druków systemowych IACS w wersji papierowej i elektronicznej
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, ewidencjowaniu druków systemowych IACS w wersji papierowej i elektronicznej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: POZOSTAŁY PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do odbycia stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.arimr.gov.pl
Ulica pracodawcy: al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 26.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
tlumaczenie rozmów z klientmi z Pakistanu, obsługa poczty w języku urdu, dbanie o relacje z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Konstruowanie ofert ubezpieczeniowych, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Przysucha (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnejm, pomoc klientom na sali sprzedaży,weryfikazja terminów ważności towarów
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa pilarki panelowej (do cięcia płyt).
MEBLE RUMIŃSKI. Sławomir Rumiński - 2016-11-10 - Łomża (podlaskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej,m.in sporządzanie rożnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych w wymaganych językach),wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych,obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych,sporządzanie rzeczowego wykazu akt,porządkowanie i przechowywanie akt,organizowanie pracy biura,przygotowywanie korespondencji do wysłania poczta tradycyjna i elektroniczną ( wysyłanie oraz przyjmowanie dokumentów w języku Pendżabskim),udzielanie informacji telefonicznych w wymaganych językach,kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Otwock (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Rogóźno-Kolonia (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w Kołobrzegu w godzinach 7-15.RPO. Wykształcenie średnie.Obsługa biura, sprzedaży. Wynagrodzenie 2100 brutto.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się ze specyfiką Działu Marketingu i Sprzedaży, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner itp.), organizowanie prac biura, kompletowanie materiałów niezbędnych do wykonywania zadań, wprowadzanie danych do systemu, pomoc w przygotowaniu katalogów na potrzeby Marketingu i Sprzedaży, przygotowanie tkanin pod badania na potrzeby Działu Kolorystyki oraz Laboratorium.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Turek (wielkopolskie)
wg stanowiska
PBKD Piotr Banulski - 2017-11-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Montaż tonerów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Częstochowa (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
krojenie chleba
Firma TEMARDPiekarnia ze smakiemMateusz Stolarczyk - 2018-04-06 - Sieniczno (małopolskie)
Nadzór i usprawnianie procesów technologicznych,Opracowywanie dokumentacji technologicznej i specyfikacji materiałowej nowych produktów z uwzględnieniem wymagań jakościowych i prawnych,Nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji technologicznej wytwarzanych produktów,Analiza przyczyno-skutkowa wad pojawiąjących się w procesach produkcyjnych,Wdrażanie nowych technologii produkcji,Sporządzanie analiz FEMA dla aktualnie wytwarzanych i wdrażanych produktówKontakt kandydatów z pracodawcą: Dz.Kadr pok.211,elwat (at) elwat.com.pl; 71-33-45-114 lub 113.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty, archiwizacja dolumentów, rejestracja poleceń służbowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Grzegorzew (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia lub administracja,b)4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowiskuc)przedstawienie na piśmie koncepcji działań w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i obsługi inwestora uwzględniającą elementy promocji w oparciu o Program Wspierania Przedsiębiorczości Miasta Racibórz na lata 2015-2020 przyjęty Uchwałą Rady Miasta Nr XIII/154/2015 z dnia 23.12.2015 r. ( publikacja uchwały http://www.bipraciborz.pl/bip/dokumenty-akcja-wyszukaj-idkategorii-73691)d)obywatelstwo polskiee)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o krajowym Rejestrze Sądowym; ustawy o partnerstwie publiczno prawnym; ustawy o finansach publicznych ( Dział I Rozdział 1, 2, 6).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od m-ca listopada.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu wrześniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Kierowanie pracami Referatu w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Rozwoju.2.Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3.Wykonywanie funkcji kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Referatu oraz właściwe zarządzanie personelem.4.Podejmowanie działań służących osiągnięciu celów kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Referatu.5.Koordynacja prac związanych z tworzeniem i realizacja programu rozwoju przedsiębiorczości Miasta Racibórz.6.Koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacja planu pozyskania inwestora.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w zakresie polityki gospodarczej i inwestycyjnej w kraju i za granica.8.Koordynacja prac nad przygotowaniem i realizacja projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych dotyczących rozwoju przedsiębiorczości.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-10-27 - Racibórz (śląskie)
Załadunek,rozwożenie i rozładunek pieczywa. Praca w godzinach od 03.00-11.00.
Cisło Jan "Ciżemka" - 2017-11-22 - Zarębki (podkarpackie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Pyzdry (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
-przyjmowanie i otwieranie korespondencji wpływającej do Wydziału, przynoszenie akt ze składnicy, podszywanie wniosków,numerowanie kart, doręczanie akt orzecznikom
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Świdnik (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa poczty elektronicznej, interesantów, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)
obsluga podnośnika koszowego
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Lubawka (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów ,zabiegów chemicznych na włosach,strzyżenia, stylizacji i fryzur.MIEJSCE PRACY:Warszawa Falenica ul.Poezji 12 lok.97.
SALON URODY Izabela Zawadka - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja wyrobów mięsnych pakowanie
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA "SZAJEK" - SP. z o.o. Sp. K. - 2017-08-21 - Granowo (wielkopolskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD WYROBÓW STALOWYCH TAKS-STAL SP. Z.O. O. - 2015-11-16 - Sitkówka-Nowiny (świętokrzyskie)
- PRZYJMOWANIE TOWARÓW,- SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAW Z ZAMÓWIENIEM,- KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ NA SKLEPY,- PRACE PORZĄDKOWE.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)".ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6. DANE ZBIERANE SĄ DLA POTRZEB OBECNEJ REKRUTACJI, A W PRZYPADKU WYRAŻENIA PRZEZ PANIĄ/PANA WYRAŹNEJ I DOBROWOLNEJ ZGODY TAKŻE DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI. DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W CELU POZYSKANIA NOWYCH PRACOWNIKÓW (ART.6 UST.1 LIT.F RODO)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)