POZOSTALI PRACOWNICY OBS艁UGI BIUROWEJ Ostr贸da oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBS艁UGI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: zgodnie z programem sta偶u
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ostr贸da, powiat: ostr贸dzki, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: zgodnie z programem sta偶u
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: POZOSTALI PRACOWNICY OBS艁UGI BIUROWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ostr贸da
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ostr贸dzki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 10
Data rozpocz臋cia pracy: 10.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlany, prawniczy, architektoniczny,administracyjny
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wy偶sze (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlany, prawniczy, architektoniczny,administracyjny
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ostr贸dzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostr贸da, powiat: ostr贸dzki, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostr贸dzki
Gmina pracodawcy: Ostr贸da
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ostr贸da
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ostr贸dzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy wa偶na do: 09.12.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.11.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Strumie艅 (艣l膮skie)
Brak danych
Spo艂eczna Szko艂a Podstawowa w Zalesiu - 2017-08-01 - Zalesie (wielkopolskie)
wg. za艂膮cznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Czarnk贸w (wielkopolskie)
okre艣lono we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - 艁obez (zachodniopomorskie)
proste prace fizyczne w szklarni, pakowanie i etykietowanie towar贸w
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - God贸w (lubelskie)
Zbieranie i nanoszenie zam贸wie艅 do programu
Okr臋gowa Sp贸艂dzielnia Mleczarska - 2018-02-22 - Wola R臋bkowska (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
wg. za艂膮czniak nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubasz (wielkopolskie)
praca przy produkcji zniczy i wk艂ad贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Siemiatycze (podlaskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsi臋biorstwo Zieleni i Us艂ug Komunalnych sp. z o.o. w Kielcach - 2017-06-21 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Zgodny
Salon Fryzjerski Iwona 艢lazi艅ska - 2017-01-17 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej firmy; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych;
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Zajezierze (pomorskie)
Usuwanie naddatk贸w z szyb, wyr贸wnywanie szyb, primerowanie, przygotowywanie szyb do monta偶u, wykonywanie test贸w primera, kontrola jako艣ci.
AUDIT DORADZTWO PERSONALNE Violetta Panasiuk-Strzy偶ewska - 2017-04-27 - 呕ary (lubuskie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracownik贸w, wystawianie deklaracji s艂u偶bowych, ustalanie uprawnie艅 zwi膮zanychz przej艣ciem na emerytur臋, kierowanie na szkolenia oraz badania, nadz贸r nad dokumentacj膮 kadrow膮 zgodnie z najnowszymi przepisami.
Przedsi臋biorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. 呕ary - 2018-05-17 - 呕ary (lubuskie)
wed艂ug zakresu obowi膮zk贸w
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Ligota G贸rna (opolskie)
sprz膮tanie powierzchni wielkopowierzchniowych, sprz膮tanie pomieszcze艅 sklepowych, lokali us艂ugowych, konieczno艣膰 zakwaterowania
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Bronisze (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rog贸wko (kujawsko-pomorskie)
Monta偶 element贸w drewnianych, produkcja uli i drobnego asortymentu.
Us艂ugi Stolarskie Bart艂omiej Jura - 2018-01-04 - Radoch贸w (dolno艣l膮skie)
prace w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Poniatowa (lubelskie)
obs艂uga maszyn do haftu, automatu hafciarskiego
MP MANAGEMENT SP. Z O. O. Sp. Komandydtowa - 2016-03-18 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Katowice (艣l膮skie)
Wykonywanie okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym zada艅 Wydzia艂u Inwestycji, Remont贸w i Eksploatacji, a w szczeg贸lno艣ci: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remont贸w i eksploatacji: 2) pe艂nienie funkcji zast臋pcy kierownika wydzia艂u: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadz贸r nad terminowym i prawid艂owym pod wzgl臋dem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zada艅 inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zada艅 inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunk贸w um贸w na prace j.w.; 8) kontrola prawid艂owo艣ci rozliczania wykonanych rob贸t z umow膮; 9) rozliczanie pod wzgl臋dem formalnym i finansowym um贸w o prace j.w.; 10) bie偶膮ca analiza koszt贸w ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawid艂owo艣ci zafakturowania wykonanych rob贸t pod wzgl臋dem formalnoprawnym; 12) rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zada艅inwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powo艂ywanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osi膮ganiu oszcz臋dno艣ci i obni偶ki koszt贸w budowy oraz do ujawniania wyst臋puj膮cych na budowie nieprawid艂owo艣ci; 15) nadz贸r i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynno艣ciach technicznego odbioru cz臋艣ciowego i ko艅cowego obiektu lub rob贸t i przekazania ich do u偶ytku; 17) prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych o warto艣ci nie przekraczaj膮cej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru um贸w zawartych w wyniku post臋powania w trybie ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych; 19) sporz膮dzanie plan贸w rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu projekt贸w plan贸w rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizacji inwestycji; 22) ci膮g艂e dokszta艂canie, zapoznawanie si臋 z aktualnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporz膮dzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosk贸w; 25) sporz膮dzanie spis贸w zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zak艂adowego; 26) przekazywanie wydzia艂owi finansowemu wszystkich zawartych um贸w w sprawach zam贸wie艅 publicznych o warto艣ci przekraczaj膮cej 5 000,00z艂; 27) ochrona danych osobowych obj臋tych zakresem czynno艣ci na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydzia艂u Inwestycji, Remont贸w i Eksploatacji wynikaj膮ce z zada艅 i regulaminu organizacyjnego urz臋du miasta.Wi臋cej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urz膮d Miasta - 2017-05-31 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
systematyczny kontakt z dostawcami mleka, doradztwo w zakresie produkcji mleka, nadzorowanie jako艣ci produkowanego mleka,kontrolne pobieranie pr贸b mleka
CUIAVIA OKR臉GOWA SP脫艁DZIELNIA MLECZARSKA INOWROC艁AW - 2018-04-27 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i rozdysponwoanie korespondencji; aktualizacja spis贸w inwentarza; wydawanie druk贸w systemowych w zakresie idenctyfikacji i rejestracji zwierz膮t; przygotowywanie zam贸wie艅 dostaw kolczyk贸w; przyjmowanie wniosk贸w; obs艂uga sprzetu biurowego;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Sta偶 w firmie PRAGMATIC sp z o.o.Program sta偶u do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Ewidencjonowanie us艂ug lekarskich ,rejestarcja wizyt lekarskich,pomoc piel臋gniarska,utrzymanie porz膮dkuna stanowisku pracy i w gabinetach lekarskich.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
Naprawa samochod贸w osobowych,dostawczych,ustawianie geometrii
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - 艢roda 艢l膮ska (dolno艣l膮skie)
x
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Koryt贸w A (mazowieckie)