POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA Okoniny Nadjeziorne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: operator maszyn
Data publikacji: 2021-03-16
Lokalizacja: Okoniny Nadjeziorne (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okoniny Nadjeziorne, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: operator maszyn
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okoniny Nadjeziorne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0416
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy maszyn i urządzeń do obróbki drewna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2021
Data zakończenia pracy: 15.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5611230128
danePracodawcy_regon: 091449054
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Pl.Wolności 23, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skirowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: tucholski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0416
Gmina pracodawcy: Tuchola
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tuchola
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929724
Ulica pracodawcy: Pl.Wolności
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|817290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy maszyn i urządzeń do obróbki drewna
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 16.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?449d3196cc6a5c0d836f26a4b6bb5e99
Podobne oferty pracy
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z UBOJEM I ROZBIOREM DROBIU ORAZ PRODUKCJĄ WYROBÓWDROBIOWYCH,PRZETWARZANIE I PRZEWOŻENIE SUROWCÓW NA MIEJSCE WYKONYWANIA PRAC, MYCIE ICZYSZCZENIE, MASZYN I URZĄDZEŃ, SORTOWANIE PRODUKTÓW, PRZEPROWADZANIE OBRÓBKI WSTĘPNEJSUROWCA, WG OKREŚLONYCH RECEPTUR PRZY ZASTOSOWANIU MASZYN I URZĄDZEŃ, PRACA Z NOŻEM I OSTRYMI NARZĘDZIAMIWYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ POKREWNYCH
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Karczew (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy,obsługa umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdawczości GUS, sporządzanie raportów i sprawozdań (cyklicznych oraz bieżących),wystawianie zaświadczeń pracownikom, wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Suwałki (podlaskie)
Przygotowanie ciasta, formowanie i wypiek pieczywa słodkiego - bułki, chałki, rogaliki.
PPUH SUDOLANKA plus Piotr Kowalski - 2016-11-03 - Sudół (świętokrzyskie)
Naprawy blacharskie samochodów.Godziny pracy: 8-16.
ETON S.C. M.GIERWIAŁO, S.GŁODKOWSKI, R. REBEJKO - 2020-07-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozwój sieci sprzedaży poprzez zbudowanie zespołu handlowców w regionie północnym, południowym, wschodnim i zachodnim Polski.kompleksowa współpraca z Instytucjami Naukowymi – Uniwersytetami, Akademiami Medycznymi, Politechnikami, PAN oraz współpraca z prywatnymi laboratoriami badawczymi.realizowanie celów sprzedażowych za pośrednictwem zewnętrznej sieci sprzedaży – handlowcami terenowymi.monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji.motywowanie oraz wsparcie handlowców terenowych.organizowanie i prowadzenie działań marketingowych w zewnętrznej sieci sprzedaży.monitorowanie rozwoju konkurencji, analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja kampanii sprzedażowych, raportowanie wyników sprzedaży.Zarządzanie działami i kanałami sprzedaży.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-05-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace porządkowe na terenie miasta , koszenie trawy, załadunek koszy oraz worków
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prace biurowe, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubań (dolnośląskie)
montaż stali zbrojeniowej, konstrukcji szkieletowej wg rysunku.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabrze (śląskie)
organizowanie pracy serwisu, nadzór nad pracownikami, przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kraśnik (lubelskie)
Układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie izolacji wodochronnych, termicznych, chemoodpornych, powłok antykorozyjnych, konserwowanie i naprawianie izolacji budowlanych
ASKO Ołeksandr Skobłenko - 2017-06-13 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem niderlandzkojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, ZAMAWIANIE TOWARU
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY STĘPNIAK ANNA MAKÓW - 2018-11-15 - Maków (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem.Oferta w ramach programu RPOWM - wsparciem mogą zostać objęte osoby bezrobotne w wieku 30 lat i więcej, należące do co najmniej jednej z poniższych grup osób: osoby powyżej 50 roku życia, osoby o niskich kwalifikacjach, osoby długotrwale bezrobotne, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Brzesko (małopolskie)
obsługa drukarki TERMOCODE polegającej na wprowadzeniu właściwych ustawień nadruków,kodów,założeniu folii oraz pakowaniu makaronu w opakowania jednostkowe oraz kartony
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Rudniki (śląskie)
Zakładanie żelkotu oraz rozdzielaczy, laminowanie metodą ręczną oraz infuzyjną
P.P.H.U. "Gołąb" Paweł Góral - 2017-03-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie ciągnika rolniczego i maszyn rolniczych
SeedPol Andrzej Zaborowski - 2018-03-20 - Sedranki (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i rozdzielanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprawowanie opieki nad osobami starszymi i przewlekle chorymi.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Siedlce (mazowieckie)
pomocnicze prace przy konfekcjonowaniu i zabezpieczaniu przesyłek, prace porządkowe
THERMOPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Libiąż (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Rogóźno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie powierzchni do spawania, spawanie elementów i konstrukcji stalowych różnymi metodami spawania(MIG/MAG/TIG) , spawanie różnych blach, prace z rysunkiem technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-11-25 - Płock (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie sekratariatu z uwzględnieniem zarządzania korespondencją i prowadzenia kalendarza, prowadzenie bieżącej administracji aktami zgodnie z wewnętrznymi ragulaminami i procedurami, zapewnienie dobrej obsługi klientó kancelarii. dbanie o prawidłwoy obieg dokumentów, kontakt z sądami i urzędami
Bartosz Konopa Kancelaria Adwokacka - 2017-03-14 - Kościan (wielkopolskie)
nauczanie chemii
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2020-11-10 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta, zamawianie towarów.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Kłobuck (śląskie)
obsługa bezpośrednia klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kutno (łódzkie)
kompletacja towary do wysyłki, wydawanie towaru
PEKABET Krzysztof Paluszak - 2019-01-07 - Łupowo (lubuskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Praca fizyczn a w pozycji stojącej, wymagająca schylania się i podnoszenia ciężarów. Obsługa urządzeń na linii produkcyjnej, prace rozładunkowo- załadunkowe.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Bachorza (mazowieckie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)