POMOC WYCHOWAWCY Trąbki oferta pracy Stowarzyszenie na Rzecz Eko-rozwoju Wsi Trąbki
Stanowisko: POMOC WYCHOWAWCY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc wychowawcy oddziału przedszkolnego, dbanie o bezpieczeństwo dzieciw trakcie zajęć, wydawanie posiłków, porządkowanie miejsca pracy.
Data publikacji: 2018-08-13
Lokalizacja: Trąbki (małopolskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie na Rzecz Eko-rozwoju Wsi Trąbki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-020 Trąbki 312, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc wychowawcy oddziału przedszkolnego, dbanie o bezpieczeństwo dzieciw trakcie zajęć, wydawanie posiłków, porządkowanie miejsca pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC WYCHOWAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trąbki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent nauczyciela przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: książeczka sanepidowska
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie na Rzecz Eko-rozwoju Wsi Trąbki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
32-020 Trąbki 312, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Biskupice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trąbki
Numer budynku pracodawcy: 312
Profil działalności pracodawcy: szkoła podstawowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent nauczyciela przedszkola
Data dodania oferty pracy: 13.08.2018
Oferta pracy ważna do: 10.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań kuchni Wietnamskiej, odczytywanie oryginalnych receptur
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
obsługa suwnicy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-05-08 - Chojnice (pomorskie)
• Projektowanie oraz przygotowywanie do druku reklam, banerów, ulotek.• Projektowanie i przygotowywanie do druku opakowań.• Projektowanie elementów komunikacji wewnętrznej firmy.• Projektowanie grafik na potrzeby internetu m.in. reklam, banerów, newsletterów, mailingów.• Obróbka i retusz zdjęć produktowych.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-10-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
wykonywanie zleceń transportowych
USŁUGI TRANSPORTOWE JAN FEDOROWICZ - 2016-07-14 - Góreczno (opolskie)
dbanie o odpowiednią ekspozycję towaruzatowarowanie sklepu, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, dbanie o uprzejmą obsługę klienta, dbanie o świeżość i jakość naszych produktów, szybka i staranna obsługa klientów przy kasach, utrzymywanie czystości w toaletach dla klientówprzygotowanie zwrotów towarów, zapewnienie regularnej i płynnej odprawy kasowej
KAUFLAND Polska Sp. z o.o. Wrocław - 2018-06-27 - Pleszew (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem, organizacja pracy zespołu, nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraśnik (lubelskie)
Załadunek i rozładunek towaru, wywóz towaru do magazynu (art. spożywcze). Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
PRZEDSIĘBIORSTWO "BILT" SP. Z O. O. - 2016-12-28 - Jaworze (śląskie)
Utrzymanie czystości na hali, w toaletach, biurach i terenie zewnętrznym
Aspen sp. z o.o. - 2018-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych, aktywne pozyskiwanie klientów.
RAFAŁ DREWNIAK - 2017-02-22 - Zamość (lubelskie)
pracownik pralni, nauka obsługi skanera odzieży, suszenie odzieży, obsługa suszarki bębnowej i tenelu suszącego, kontrola jakości, obsługa składarki automatycznej do odzieży, kompletowanie wysyłki do klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. w zakresie grafiki rastrowej - przygotowywanie wizualizacji graficznych 2d na zdjęciach2. w zakresie grafiki wektorowej przygotowywanie plików produkcyjnych i uproszczonych rysunków technicznych3. projektowanie i kreacja graficzna 2. tworzenie rysunków schematycznych i technicznych3. tworzenie plików produkcyjnych (składy do druku, obróbka wektorowa)4. projektowanie i kreacja w 2D / 3DOferujemy:- Praca w prężnie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swojej branży- Uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych- Współpraca z entuzjastami i profesjonalistami w branży
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Siedlce (mazowieckie)
zakładanie instalacji elektrycznych, nadzór i zabezpieczenie ciągu produkcji
Austria Juice Polska Sp. z o.o. (Ybbstaler Fruit Polska Spółka z o.o) - 2017-04-24 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie prac budowlanych. Miejsce pracy ul. Mieszczańska WrocławKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) energyinvestors.pl lub 784947168
ENARGY INVESTORS GROUP S.A. - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rozładunki, załadunki i pakowanie towarów, kontrola dostawcami, obsługa środka transportu wewnętrznego, utrzymanie porządku. Znajomość języka czeskiego jest wymagana do kontaktowania się z kierownikiem, brygadzistą zakładu na terenie Czech. Kontrakt czeski.- Miejsce wykonywania pracy: Praca w delegacji na terenie Czech.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 2 lata. - Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Wymagana dostateczna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Czechy (Czechy)
Zapewnianie rekomendacji dotyczących najlepszego wykorzystania treści w celu dalszego łączenia pracowników z wydajnością. Zarządzanie skuteczną treścią przypisaną. Zapewnienie efektywnej i wydajnej treści dopasowanej do celu w ramach modelu doradztwa IC w oparciu o wysokie współzależności we wszystkich wyspecjalizowanych obszarach praktyki. Zawieranie w artykułach wiedzy merytorycznej na temat głównych obszarów biznesowych lub funkcjonalnych przypisanych do obsługi, w szczególności kluczowych priorytetów biznesowych / wyzwań / szans.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Barmanprzygotowywanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa zamówień składanych przez klientów, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą, kontrola terminowości zapłat, współpraca z magazynem i działem handlowym, bezpośrednia obsługa klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-06-29 - Pruszków (mazowieckie)
- Sprzedaż art. spożywczych i art. przemysłowych. Obsługa klienta. Obsługa sali sprzedaży. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy. - Wynagrodzenie: 11,50 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 9:00-23:00 - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia (zleceniodawca zapewnia tygodniowe szkolenie wstępne). Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub w trakcie wyrabiania ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-661-42-12) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Chorzowska 6, 40-101 Katowice) lub e-mail: patrycja.gandawska (at) randstad.pl
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Katowice (śląskie)
Wykładanie towarów na półki.
kontakt przez OHP - 2016-11-30 - Łódź (łódzkie)
Wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, dbałość o ilość oraz jakość wydawanego sprzętu, sprawdzanie stanu technicznego maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń, kontrola gospodarki magazynowej oraz dokumentacji przyjęcia i wydania, udział w inwentaryzacjach, znakowanie nowych maszyn i urządzeń, dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy, współpraca z działem obsługi klienta oraz innymi działami Spółki.
Ramirent S.A. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa maszyn i urządzeń przemysłu zbożowego
AGRI PLUS Spółka z o.o - 2017-05-16 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat, w zakresie minimum programowego wychowania przedszkolnego.
Niepubliczne Przedszkole Językowo-Artystyczne BAJKOWA KRAINA Zawiercie - 2017-02-10 - Zawiercie (śląskie)
prace związane z pielęgnacją zieleni miejskiej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż art. spożywczych i obsługa kasy. Praca od poniedziałku do soboty, II zmiany w godzinach 6-18
FW Krystyna i Stefan Szczygiel SC - 2016-05-24 - Mikołów (śląskie)
Prace związane z budową sieci światłowodowej
WERONIKA KRZYSIAK - 2018-08-27 - Busówno (lubelskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż wyrobow piekarniczo-cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Radgoszcz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Pajęczno (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, obsługa klienta
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Sulechów (lubuskie)