POMOC MANAGERA Poręba oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław
Stanowisko: POMOC MANAGERA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem odnośnie organizacji imprez, przygotowywanie, ustalanie wystroju sali
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Poręba (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barbórki 47, 43-200 Poręba, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem odnośnie organizacji imprez, przygotowywanie, ustalanie wystroju sali
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: POMOC MANAGERA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poręba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, dobry kontakt z klientem
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2017
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi, realizacja programów edukacyjnych i wychowawczych
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE BAJECZKA KINGA MIZAK - 2017-04-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lipsko (mazowieckie)
Praca polega na produkcji wyrobów szklanych. Umowa zlecenie-pracodawca będzie odprowadzał składki na ubezpieczenie społeczne, dwie zmiany, ok. 168 godzin w miesiącu. Miejsce pracy: Hart SM Żary.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Żary (lubuskie)
raportowanie, analiza wyników finansowych, tworzenie budżetów, prognoz i biznesplanów, wdrażanie narzędzi controllingowych
Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Tuchów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Sulejówek (mazowieckie)
1. Poprowadzenie i motywowanie Paid Social & Video Team, przekazując wskazówki i cele uzgodnione z Head of Online Advertising. 2. Opracowanie wytycznych operacyjnych dotyczących najlepszych praktyk, z którymi zespół powinien pracować. 3. Opracowanie efektywnych zasobów kreatywnych o wysokiej jakości, zaprojektowanych z myślą o osiągnięciu celów związanych z generowaniem i pozyskiwaniem potencjalnych klientów. 4. Upewnienie się, że cała kreacja jest autoryzowana przez odpowiedniego przedstawiciela ds. Zgodności. 5. Nadzorowanie planowania i realizacji ukierunkowanych kampanii, zaprojektowanych w celu osiągnięcia celów, zapewniając przydzielony budżet środków. 6. Zarządzanie relacjami zewnętrznymi z kluczowymi wydawcami online i dostawcami technologii. 7. Współpraca z naszymi zespołami technicznymi, aby zapewnić dokładne śledzenie wydajności, a także tworzone i rozpowszechniane wnikliwych raportów. 8. Staranie się, aby lokalne rynki były na bieżąco pod względem wskaźników wydajności dla poszczególnych krajów i, w razie potrzeby, wykonywanie kampanii opłacanych z budżetów lokalnych. 9. Rachunek wydatków na media w skali miesiąca, zgodnie z wytycznymi finansowymi. 10. Śledzenie na bieżąco trendów branżowych, aby zapewnić, że grupa zawsze testuje nowych wydawców i technologie optymalizacyjne.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie posiłków w/g zamówień z bufetu, menu na przyjęcia okolicznościowe, utrzymanie porzadku na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE CZESŁAW KANTORSKI - 2016-03-22 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Prace związane z konserwacją, utrzymaniem ruchu, naprawami urządzeń transportu bliskiego.
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów
ZAJAZD POD DĘBAMI Grzegorz Switek, Piotr Meszek, Grzegorz Hyla - 2017-09-21 - Zawidza (świętokrzyskie)
-
MADE PRZEDSIĘBIORSTWO ANNA BUGAJ - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów, zgodnie z ustawą o rachunkowości według klasyfikacji budżetowej, bieżąca kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej, sprawozdań budżetowych, analiza i uzgadnianie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Finansowym w szczególności w SAP/ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię i posiadać wysoką kulturę osobistą, 3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia,6) legitymować się bardzo dobrą znajomością techniki pracy biurowej i obsługi komputera w tym Microsoft Office (Excel, Word),7) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,8) być kreatywny i komunikatywny,9) posiadać umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Dodatkowe atuty:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pionie finansowo-księgowym,2) posiadanie wykształcenia wyższego w specjalności rachunkowość, 3) udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w komórkach finansowych sądu lub prokuratury,4) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,5) znajomość innych przepisów związanych z gospodarką finansową jednostek sektora finansów publicznych, w tym sądownictwa powszechnego,6) znajomość obsługi systemu SAP/ZSRK,7) umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie maszyn do pracy Nadzorowanie oraz bieżąca obsługa Bieżące monitorowanie działania maszyn, mające na celu zminimalizowanie wskaźnika przestojów oraz awarii Nadzór nad jakością wyrobu i samokontrola wykonywanej pracy
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-12-13 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, praca na magazynieI zmiana 6:00-14:00II zmiana 14:00-22:00umowa o pracę tymczasową
Work Service S.A. - 2016-05-18 - Brzeźnica (podkarpackie)
sporządzanie surowców i gotowych wyrobów cukierniczych, prace porządkowe na stanowisku pracy
CAFE CLUB ROCK CUKIERNIA S.C. - 2017-05-10 - Słubice (lubuskie)
wystawianie oraz ewidencjonowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środkó trwałych, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu skłądek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP i FGŚP, sporządzenie sprawozdań do GUS, rozliczeń z tytułu PFRON
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów hotelu, utrzymanie porządku, punktualność, rzetelność.
B5 Sp. z o.o. ŁAZIENKI II Resort Medical&SPA - 2017-10-07 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, pobieranie opłat za przejazdautostradą, praca od godz. 6:30. Miejsce pracy:Prądy-zjazd Nysa/Opole.
Kapsch Road Services Sp.z o.o - 2018-01-10 - Prądy (opolskie)
przyjmowanie zamówień telefonicznie (lunch) pizza
Firma "Baka" Pędzimąż Marian - 2018-11-06 - Zakopane (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca od 8 do 10 dodatkowym atutem będzie orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Inwemer System Sp. Z.O.O - 2017-02-02 - Sanok (podkarpackie)
Szlifowanie i malowanie elementów w zakładzie stolarskim
Usługi stolarskie Stanisław Zaliński - 2018-09-17 - Trzciana (podkarpackie)
Samodzielne wykonywanie prac brukarskich.
Tombud Tomasz Kielc - 2017-03-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Programowanie centrów obróbczych, analiza wymagań projektowych, tworzenie architektury systemów. projektowanie systemów, współpraca z rynkiem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie różnego rodzaju potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni wietnamskiej oraz innych azjatyckich, ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych oraz właściwe nimi gospodarowanie, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne podawanie, przygotowywanie, podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Józefów (mazowieckie)
Rozładunek i weryfikacja dostaw, przygotowywanie wysyłek, wydawanie towaru z magazynu, współpraca z działem sprzedaży.
RAILING sp. z o.o. - 2018-01-31 - Janki (mazowieckie)
Przygotowanie kalkulacji i ofert cenowych na roboty budowlane, Analiza dokumentacji technicznej i projektowej, Sporządzanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, Tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
usuwanie awarii i urządzeń, przeprowadzanie przeglądów prewencyjnych, prac konserwacyjnych i remontowych, uczestnictwo w projektach modyfikacji i modernizacji maszyn, regulacja, usuwanie maszyn i urządzeń, nadzór nad pracą maszyn i urządzeń w cyklu produkcyjnym, dbałość o stan techniczny maszyn, zapewniający ich nieprzerwaną pracę, nadzór nad podległą dokumentacją techniczną
SCHULE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
wykonywanie ofert, rysunków produkcyjnych
ALUROM IZABELA BABIJ - 2016-01-29 - Ługi (pomorskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 296 "BAJKOWY PARASOL - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta,kasy , przyjęcie towaru,rozliczenia
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)