POMOC KSIĘGOWEJ Łódź oferta pracy CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz

Stanowisko: POMOC KSIĘGOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów,rozrachunki z kontrahentami,sporządzanie deklaracji podatkowych

Data publikacji: 2019-06-25

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
6 Sierpnia 1/3, 90-606 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
dekretacja i księgowanie dokumentów,rozrachunki z kontrahentami,sporządzanie deklaracji podatkowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : obsługa MS OFFICE, znajomość przepisów podatkowych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
6 Sierpnia 1/3, 90-606 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: 6 Sierpnia

Numer budynku pracodawcy: 1/3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 25.06.2019

Oferta pracy ważna do: 24.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e27e3e99f64b81355b07ae6b9b3fd2a7

Podobne oferty pracy

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - 4 000 - 6 000 PLN

Operator obrabiarek sterowanych numeryczniewykształceneie zawodowe/średnie mechaniczne2 zmiany: 6.00-14 00 i 14.00-22.00
Zakład Wielobranżowy TOK-POL Michał Machowski - 2019-03-21 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO DZIAŁU TECHNICZNEGO - 2 100 - 2 300 PLN

- Pracownik na powierzonym stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw związanych z remontami obiektów szpitala oraz utrzymaniem ich w sprawności technicznej.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto uposażenia zasadniczego + wysługa lat + premia do 10%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe po umowach okresowych.- Praca 7 godzin 35 minut w godzinach: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie budowlane. Mile widziane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -> mogą być absolwenci. Mile widziane doświadczenie zawodowe w Ochronie Zdrowia. Kontakt Wstępnie telefoniczny (7:30-14:00) (Tel. 32-259-16-61) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2017-03-20 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 500 PLN

kierowanie jednostkami transportowymi pow. 3,5 t. Mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat C, C+E, karta kierowcy i świadectwo kwalifikacji wstępnej lub okresowej, badania psychotechniczne.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Mysłowice (śląskie)

MURARZ-TYNKARZ - do 2 000 PLN

Prace murarskie i tynkarskie (tynkowanie ręczne i maszaynowe)
Przedsiębiorstwo Robót Remontowo-Budowlanych "RYMAR" R. Szejna M. Biała Sp.J. - 2017-02-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

HODOWCA TRZODY CHLEWNEJ - od 2 500 PLN

Obsługa trzody chlewnej na farmie hodowli trzody
Zielone Fermy Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Jelna (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY - od 2 000 PLN

prace biurowe w szpitalumile widziane osoby ze stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Brzeg (opolskie)

POMOC KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

zgodne z zawodem
TRAMEX Sp. z o.o - 2016-12-13 - Sochaczew (mazowieckie)

KIEROWCA - DOSTAWCA KAT. B LUB C - 2 500 - 3 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: dostawa towaru do klienta, rozładunek, odbiór pustych opakowań; WYMAGANIA: wykształcenie minimum zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy, prawo jazdy kat. B lub C, znajomość topografii terenu
Radex sp.z o.o. Węglowice - 2016-12-14 - Puszczew (śląskie)

ELEKTRYK AUTOMATYKI UTRZYMANIA RUCHU - od 2 000 PLN

Elektryk utrzymania ruchu ,usuwanie usterek,naprawa
"BALTIC WOOD" S.A. - 2016-12-09 - Jasło (podkarpackie)

POMOC KSIĘGOWEJ - od 2 500 PLN

OGÓLNA OBSŁUGA BIURA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW MAGAZYN. WPROWADZANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO, SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY, ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, WYSTAWIANIE ZAŚW. O ZATRUDNIENIU, PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOK. PRACOWNICZ.;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZECV PRZESŁAĆ NA ADRES: CV NA E-MAIL: a.adamowicz (at) platan-meble.pl
PLATAN MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA/PROJEKTANT - od 1 850 PLN

obsługa klienta, doradztwo, wypisywanie faktur, projektowanie oświetlenia, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Słupsk (pomorskie)

AGENT NIERUCHOMOŚCI - POŚREDNIK - od 15 PLN

obsługa transakcji kupna-sprzedaży nieruchomości ( zawieranie umów pośrednictwa, prezentowanie nieruchomości, kompletowanie dokumentacji), budowanie relacji z klientami z Chin i zapewnienie najwyższego poziomu usług
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 700 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, prace porządkowe
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2018-02-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

LAKIERNIK (251J) - 3 000 - 4 500 PLN

Lakierowanie samochodów.
Euro Plus Piotr Podstawka - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 100 PLN

Utrzymanie porządku czystości na miejscu pracy przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ; montaż znaków drogowych; pomoc przy malowaniu pasów na drogach publicznych oraz zamkniętych osiedlach i obiektach.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warpalice (kujawsko-pomorskie)

PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE OBSŁUGI DOKUMENTACJI - nieodpłatny

1. Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2. Zapoznanie z zasadami i procedurami stosowanymi w Wydziale Obsługi Dokumentacji. 3. Uczestniczenie i wsparcie w realizacji bieżących zadań Wydziału. 4. Zapoznanie z prowadzeniem bieżącej dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań w Wydziale. 5. Zapoznanie z zasadami archiwizowania dokumentacji w Zakładzie Ubepieczeń Społecznych.
ODDZIAŁ ZUS W SŁUPSKU - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)

SALOWA - 997,4 PLN

salowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

PEDAGOG- WYCHOWAWCA ŚWIETLICY - od 1 125 PLN

opieka nad dziecmi klas IV- VIII
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Niegardów (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - od 2 500 PLN

prowadzenie księgowości , rejestrów
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2018-01-04 - Pijanów (świętokrzyskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - od 2 000 PLN

obsługa recepcji i gości hotelowych, wycieczek, przyjmowanie zamówień na dania, dowożenie cateringowe samochodem słuzbowym
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Poniatowa (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łowicz (łódzkie)

KIEROWCA C+E - od 4 500 PLN

Rozwożenie towaru,rejon cała Polska.
KOW-TRANS - 2017-11-02 - Bystra Podhalańska (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - do 1 900 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa baru, przygotowywanie napojów gorących, przygotowywanie posiłków na bazie półproduktów, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - 2 400 - 3 000 PLN

rozładunek i rozmieszczenie bloków pianki poliuretanowej wózkiem widłowym, inne prace
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2019-01-29 - Twardogóra (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 125 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem - 2019-03-06 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

DORADCA HANDLOWY - DORADCA KLIENTA - od 2 600 PLN

Wymagane wykształcenie min. zawodowe, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, zaangażowanie. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie miłej i fachowej obsługi klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów działu, uczestniczy w zaopatrzeniu i utrzymaniu działu oraz wykonuje inne zadania powierzone przez przełożonego. Praca zmianowa, zgodnie z grafikiem. Aplikacje należy składać osobiście w sklepie: Skrzynka na oferty pracy przy Dziale Serwis - tuż przy wejściu do sklepu bądź na adres e-mail: obsługa.klienta.8033 (at) castorama.pl - dopisek - "Doradca handlowy".
CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 1 900 PLN

- wspomaganie pracy wychowawcy w oddziale przedszkolnym - prowadzenie zajęć w ramach realizacji IPET-u
NIEPUBLICZNA SPECJALNA SZKOŁA PODSTAWOWA TOTUS TUUS W LESZNIE - 2016-09-06 - Leszno (wielkopolskie)