POMOC KSIĘGOWEJ Kołobrzeg oferta pracy Biuro Usług Finansowo-Księgowych Julitta Rafako"BILANS II"
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie faktur do systemu i inne obowiązki zlecone przez pracodawcę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Charzynie.
Data publikacji: 2016-01-07
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Biuro Usług Finansowo-Księgowych Julitta Rafako"BILANS II"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 19, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie faktur do systemu i inne obowiązki zlecone przez pracodawcę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Charzynie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętnośc obsługi pragramu BUCHALTER
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Biuro Usług Finansowo-Księgowych Julitta Rafako"BILANS II"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 19, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.01.2016
Oferta pracy ważna do: 06.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE PORZĄDKOWE
kontakt przez OHP - 2017-06-14 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie, obsługa przecinarek, programowanie i korekcja błędów, wykonywanie elem. zgodn. z rysunkiem techn., wykonywanie innych prac ślusarskich
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2016-05-05 - Niedomice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowo-administracyjne, obsługa klienta z bloku wschodniego, obsługa strony internetowej
Golden Age GCG Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
-
CAMPING POMONA ARTUR LUBCZYK NIECHORZE - 2016-04-04 - Niechorze (zachodniopomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane min 11 lat doświadczenia IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów Linux, Unix. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
zrywanie czereśni
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Góra (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-10 - Pleszew (wielkopolskie)
Wykładanie towaru , metkowanie, przyjmowanie towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Tarnów (małopolskie)
praca w masarni
Rzeźnictwo Wędliniarstwo Franciszek Dariusz Niciak - 2017-09-14 - Leźnica Mała (łódzkie)
Usługi fryzjerskie damsko-męskie.Wymagane doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY PAMELA-P S.C. JADWIGA PIECHA - 2016-12-30 - Łódź (łódzkie)
praca przy stabilizacji punktów granicznych
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "KARTO-GRAF" Zbigniew Tryk - 2017-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, Zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych prac ślusarskich, montowanie konstrukcji stalowych
KONSTAL P.P.H.U. Franciszek Roszczak - 2018-08-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębowiec (wielkopolskie)
prace biurowe, przygotowywanie dokumentacji
MultiRach Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Ciechanów (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Ustka (pomorskie)
Obsługa programu Symfornia, rozliczenia kontraktów, fakturowanie, kontakt z urzędami ( Celnu, KRS, US). Wymagane wykształcenie minimum średnie oraz umiejętność obsługi programu Symfonia Handel.
JOULEX&PARNTER SP Z OO - 2016-03-14 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-04-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych: stylizacja rzęs, przedłużanie paznokci, itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Legionowo (mazowieckie)
sprzątanie powierzchni biurowych i magazynowych, dbałość o powierzony sprzęt
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Lubartów (lubelskie)
Obsługa klienta detalicznego, obsługa i rozliczanie kasy, zamawianie i przyjmowanie towaru, wykładanie towaru i kontrola zgodności cen.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie lub pomoc przy wykonywaniu instalacji elektrycznych, budowa linii energetycznych, automatyka, teletechnika. Praca wyłącznie w delegacji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
ENERGO-TECHNIKA LUBAS JAN - 2016-03-25 - Majdan Królewski (podkarpackie)
składanie i serwisowanie rowerów
Sklep Motoryzacyjny Banaszak-Zwierzycka Katarzyna - 2017-04-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Litwa (Litwa)
Obsługa maszyn stolarskich, szlifowanie desek.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Długołęka (dolnośląskie)
Pomocnik lakiernika
EKOMECH SP. Z O.O. KŁĘBOWIEC - 2016-08-03 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
-
PUMECH Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Bytom (śląskie)
Współpraca z klientami i partnerami w zakresie identyfikowania ich potrzeb związanych z analizami danych; Zbieranie danych, przeprowadzanie analiz, tworzenie regularnych raportów dla kilentów i zarządu dyrektorów; Tworzenie prezentacji i dokumentacji analiz danych oraz tworzenie i rozbudowa modułów raportowych, optymalizacja wydajności, poszukiwanie nowych rozwiązań, zarządzanie jakością danych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe elektryk lub doświadczenie zawodowe jako elektromonter,prawo jazdy kat. "B"
PUP ELEKTROWSKAZ SPÓŁKA CYWILNA FIDEWICZ STEFAN, HNIDA WALDEMAR - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)