POMOC KSIĘGOWA- DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ Rybnik oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWA- DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 1 489 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe i poprawne wprowadzanie danych księgowych do systemu, rozliczanie kont księgowych zgodnie z polityką rachunkową firmy, bieżąca obsługa systemu mailowego, księgowanie faktur kosztowych. Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu.
Data publikacji: 2021-06-10
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Terminowe i poprawne wprowadzanie danych księgowych do systemu, rozliczanie kont księgowych zgodnie z polityką rachunkową firmy, bieżąca obsługa systemu mailowego, księgowanie faktur kosztowych. Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 489 PLN
Nazwa stanowiska:
POMOC KSIĘGOWA- DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 489 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachnkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6422466043
danePracodawcy_regon: 27372967200000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jankowicka 1, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
danePracodawcy_kodPowiatu: 2473
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 10.06.2021
Oferta pracy ważna do: 09.07.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6888a6b88e4b3c3fa76d9eb70e9e9d8b
Podobne oferty pracy
koordynowanie procesu sprzedaży usługi u kontrahentów
kontakt przez PUP - 2020-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
Od-Nowa Anna Warmuzińska - 2020-01-09 - Skwierzyna (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły tj. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,b) utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości tj. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, dokonywanie kontroli wewnętrznej,c) prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,d) uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,e) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,f) prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości (prowadzenie magazynu środków czystości i sporządzanie raportu zużycia tych środków na koniec miesiąca), zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,g) organizacja remontów bieżących i inwestycji tj. poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją, zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo budowlanych, itp.), udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,h) odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,i) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,j) organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników obsługi szkoły, prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników obsługi,k) realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora tj. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.),l) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych tj. przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,m) organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,n) prowadzenie korespondencji związanej z pozyskiwaniem najemców pomieszczeń szkoły oraz przygotowywanie danych będących podstawą do zawarcia umowy najmu i prowadzenie harmonogramu wynajmu pomieszczeń,o) prowadzenie rejestru wszystkich umów w szkole i na stronie BIP Urzędu Miasta Słupska,p) prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne, za wyjątkiem finansowych, prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,q) przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,r) obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),s) nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska),t) wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.Praca na okres próbny: 01.09.2020 - 30.11.2020 z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
II Liceum Ogółnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Mickiewicza w Słupsku - 2020-07-27 - Słupsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawowanie opieki nad uczniami przebywających na świetlicy szkolnej, wykonywanie prac plastyczno- technicznych.
SZKOŁA PODSTAWOWA W KROSNOWICACH - 2019-06-07 - Krosnowice (dolnośląskie)
ochrona obiektu, sprawdzanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, rejestracja odwiedzin
Przedsiębiorstwo Drobiarskie "DROBEX" Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Januszowice (małopolskie)
uczestniczenie w ceremonii pogrzebowych
AGENCJA USŁUG OKOLICZNOŚCIOWYCH "JOTES" - 2019-06-05 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Maszewo (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Januszowice (małopolskie)
Prowadzenie PKPIR, ryczałtu, VAT, naliczanie list płac, prowadzenie akt osobowych, kontakt z klientem, sporządzenie zeznania rocznego
Elżbieta Październiak Biuro Rachunkowe "ELTAX" - 2020-10-09 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa programów Adobe Photoshop, Corel Draw, pomoc na hali produkcyjnej, przygotowanie, mycie i pakowanie gotowego produktu, itp. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Firma Usługowo- Handlowa "Domglas" Marcin Groszek - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w przyjmowaniu towaru, pomoc w układaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Motkowice (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Januszowice (małopolskie)
sprzątanie- grabienie, zamiatanie, drobne prace remontowe na terenie miasta Piły oraz w siedzibie ZDIZ w Pile oraz na Cmentarzu Komunalnym
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piła (wielkopolskie)
Utrzymanie urządzeń i sprzętu w stałej sprawności technicznej.Drobne naprawy spawalnicze
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Jeziorko (łódzkie)
Utrzymywanie czystości na poszczególnych obiektach- miejsce pracy Biłgoraj
GARDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Januszowice (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków kuchni tureckiej
KING 72 SP. Z O.O. ŻARY - 2016-06-16 - Żary (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Biała Góra (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i krajalnicy chleba, wukładanie, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
pomoc w pracach polowych
LECH POL - 2019-04-03 - Płoty (zachodniopomorskie)
NAPRAWA MASZYN
JZ INVESTMENT SP - 2019-02-08 - Kłośnik (zachodniopomorskie)
obsługa serwera, giodo, naprawa programów.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lipa (łódzkie)
Sprzedaż artykułów zoologicznych, karmienie i dbanie o zwierzęta, dbanie o porządek, sporządzanie zamówień, obsługa klienta.
Sklep Zoologiczny Świat Zwierząt Krawczyński Tomasz - 2019-12-02 - Płock (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa konsumenta, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczeń kelnerskich, przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej tj: przygotowywanie sztućców, szkła oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, nakrywanie stołów, doradzanie konsumentowi, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, serwowanie potraw i napojów, serwowanie soków, kawy i innych napojów, obsługa kasy fiskalnej, sprzątanie ze stołów, inkasowanie należności, rozliczanie z pobranych potraw i napojów, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, ppoż i sanitarno-higienicznych.
PIZZERIA BELLA NAPOLI GRAŻYNA PSZON - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
Przygotowywanie wniosków/aplikacji itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż pierogów
Firma Handlowow Usługowa Jarosława Zagórska - 2019-12-19 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka nad dziećmi do lat 3 w żłobku.
Żłobek Niepubliczny "Bączek"Ewa Topolska - 2016-08-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)