POMOC ADMINISTRACYJNO BIUROWA Słaboszów oferta pracy Gminny Zespół Ekonomiczno-Administr.Szkół w Słaboszowie
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO BIUROWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, prace płacowe, archiwizacja dokumentacji
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Słaboszów (małopolskie)
Pracodawca: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administr.Szkół w Słaboszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-218 Słaboszów 57, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, prace płacowe, archiwizacja dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNO BIUROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słaboszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miechowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słaboszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczne wykształcenie wyższe w kierunku administracja, prawo, informatyka lub średnie ekonomiczne z doświadczeniem w kierunku kadry, płace.
Nazwa pracodawcy:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administr.Szkół w Słaboszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Adres pracodawcy:
32-218 Słaboszów 57, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: miechowski
Gmina pracodawcy: Słaboszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słaboszów
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.07.2019
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 07.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?612d0dd4c53c956cc49ff7f69c53bcfe
Podobne oferty pracy
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Koniecpol (śląskie)
prowadzenie sprzedaży z zastosowaniem standardów obsługi sieci WOJAS, obsługa klientów, dbanie o wizerunek sklepu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Mława (mazowieckie)
obsługa gości restauracji,obsługa kasy fiskalnej,mycie naczyń,sprzątanie sal konsumpcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa oczyszczarki strumieniowo-ściernej,Mycie i przygotowanie detali do śrutowania,Wykonywanie prac ślusarskich,
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Krosno (podkarpackie)
w/g stanowiska
DILAB Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z rejestracją pojazdów, pomoc w prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem praw jazdy.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Lubaczów (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: prace ogólnobudowlane, prace ziemne przy wykonywaniu wykopów pod sieci cieplne, prace brukarskie, rekultywacja zieleni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice + teren Śląska;
BUDRUR Karol Deska - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Grójec (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków pod nadzorem kucharza.
MIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Kozienice (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. organizacji stażu w tym sporządzenia umów, ofert pracy, zaświadczeń oraz skierowań na staż. Wydawania zaświadczeń dot. odbywania stażu. Weryfikacji podstawowych danych osób bezrobotnych i pracodawcy w systemie Syriusz. Udzielania informacji klientom w zakresie organizacji staży. Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie, układanie i wpinanie do poszczególnych teczek. Oceny wniosków o refundację kosztów dojazdu na staż oraz refundację kosztów opieki nad dzieckiem.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Lubań (dolnośląskie)
Praca na ciągniku siodłowym z naczepą firaną na terenie kraju.
Marcin Domeracki NOVA - 2016-06-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta
Koma Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mariola Kowolik - 2018-04-05 - Bytom (śląskie)
manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarówUmiejętności i uprawnienia: uprawnienia do prowadzenia pojazdu
PALETA-TRANS IMPORT-EKSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-19 - Żelazno (dolnośląskie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Montaż wind. Możliwość przyuczenia do pracy.
"Lind-Mar-Winda" Mariusz Linde - 2016-06-09 - Długa Kościelna (mazowieckie)
Zakres obowiązków: 1.Współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu.2.Praca socjalna konsultacje indywidualne3.Opracowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego dla uczestników projektu4.Organizacja i nadzór na działaniami integracyjnymi dla uczestników projektu i ich rodzin.5.Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie rezultatów reintegracji społecznej.6.Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników.7.Archiwizacja dokumentacji projektu.Forma i termin składania ofert :1.Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: pracownik socjalny w projekcie RAZEN można więcej w terminie do dnia 14.11.2018r. do godziny 16,00 3.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4.Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bielawa (dolnośląskie)
sprzątanie klatek schodowych
Firma KULIG Tomasz Kulig - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Żary (lubuskie)
Przygotowywanie posiłków. Praca w godz. 8.00-16.00, 14.00-22.00 oraz w miarę potrzeb w godzinach nocnych.
Firma Gastronomiczna "MIESZKO" Maria Mokrzycka-Hanefeld - 2017-02-14 - Koło (wielkopolskie)
Praca przy prostym spawaniu konstrukcyjnym MAG 135, spawanie elementów drzwi, bram. Praca w systemie dwuzmianowym 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00, dyspozycyjność do pracy w sytemie dwuzmianowym, predyspozycje do pracy przy spawaniu, mile widziane doświadczenie w pracy przy spawaniu (nie jest to konieczne), mile widziane posiadanie uprawnień spawalniczych MAG 135 (nie jest to konieczne), chęć podjęcia pracy na stałe w firmie naszego klienta.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2019-06-24 - Wykroty (dolnośląskie)
hydraulik/ serwisant filtrów do wody
BLANCA PLUS Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
kompletowanie wniosków, czynności administracyjne związane z zakładaniem dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
przycinanie krzewów, sadzenie i pielęgnacja roślin.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2019-04-17 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Rościszewo (mazowieckie)
obsługa klienta, dbanie o czystość lokalu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łazy (mazowieckie)
wg programu stażu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dobra (łódzkie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bytoń (kujawsko-pomorskie)