POMOC ADMINISTRACYJNA+STAŻ FP (B.INŻ.MIASTA) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA+STAŻ FP (B.INŻ.MIASTA)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁ- zapoznanie się z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu biezących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej - pomoc w czynnosciach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁ- zapoznanie się z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu biezących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej - pomoc w czynnosciach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA+STAŻ FP (B.INŻ.MIASTA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.05.2019
Data dodania oferty pracy: 02.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e3a69ac641eb351452d950b15c6cc80c
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA RATOWNICZA W ZAKRESIE RATOWNICTWA WODNEGO KĄPIELISKA AQUAPARK POLKOWICE
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2016-02-29 - Polkowice (dolnośląskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bielawa (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jakubów (mazowieckie)
dokonywanie analiz i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, sporządzanie kontraktów socjalnych, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla tych osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup, środowisk społecznych,współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,współpraca z organizacjami pozarządowymi, kościołami, instytucjami w zakresie organizowania pomocyinicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin, współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,praca w rejonie opiekuńczym wskazanym przez kierownika, ustalenie planu pomocy osób korzystających z pomocy, prowadzenie akt indywidualnych osób korzystających z pomocy,sporządzanie sprawozdawczości z rejonu swojego działania,praca w Zespole Interdyscyplinarnym i udział w powołanych grupach roboczych obsługa systemu POMOST Std, w szczególności: a) wprowadzanie danych rodzin korzystających z pomocy społecznej, b) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, c) przygotowywanie sprawozdawczości,kierowanie do domów pomocy społecznej oraz umieszczanie w nich skierowanych osób.WYMAGANIA:spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: -ukończone kolegium pracowników służb społecznych, -ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna, do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, spełnienie wymagań określonych w art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz.U. z 2016 r. poz. 930 z pózn.zm),
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku - 2018-09-19 - Pruchnik (podkarpackie)
Przeładunek kontenerów przy pomocy suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego lub z kabiny oraz obsluga żurawi stacjonarnych warsztatowych - specjalnych do przeladunku kontenerów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
transport pojazdów
CANI-TRANS LOGISTIC Leszek Wojtczyk - 2015-11-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa sekretariatu, dbanie o aktualizacje strony internetowej, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wolin (zachodniopomorskie)
Obsługa telefonów, poczty mailowej w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji
'SMART DECOR" Danuta Góra - 2015-12-15 - Rzezawa (małopolskie)
Techniczna obsługa obiektu wewnątrz i na zewnątrz budynku, drobne naprawy, usuwanie usterek, drobne prace remontowe. Praca w godz. 7-15 lub 7-19 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o. (Sanatorium GÓRNIK w Kołobrzegu) - 2019-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ,- Zapoznaie sie z organizacją wew. UMŁ,- Zapozanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną,- Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez interesantów w wybranej komórce organizacyjnej,Pomoc w czynnościach kancealryjnych ( koeprtowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU SZKOŁY
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Rogolin (mazowieckie)
obsługa maszyn produkcyjnych (ekstrudery)
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wiskitki (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji i jej sporządzania, ewidencja dokumentów dostarczanych oraz nadawanych z jednostki, obsługa mailowa i telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy oraz ewidencja dokumentów w aktach osobowych.
BESTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-03 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Świętochłowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS14001.43.2019- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na:stanowisko obsługi POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI I PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW W DZIALE PORADNICTWA I INFORMACJIZakres zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego i świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu2) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów dotyczących zmiany sytuacji finansowej i rodzinnej klientów Ośrodka, mającej wpływ na zmiany decyzji administracyjnych,3) przygotowywanie wezwań do klientów,4) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów zmiany formy wypłaty świadczeń,5) udzielanie informacji klientom Ośrodka w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu6) dostęp do dziedzinowych programów komputerowych7) prowadzenie monitoringu8) doręczanie decyzji w sprawach świadczeń 9) weryfikacja danych osobowych i systemowych w systemie teleinformatycznym oraz przygotowywanie korespondencji.10) porządkowanie dokumentacji, kompletowanie teczek, składanie i wydawanie druków wniosków.-Wynagrodzenie: 2350-2450 zł brutto+ dodatek stażowy od 5 % do 20%. Praca na umowę o pracę na czas określony od 19 czerwca do 30 września 2019 r., z możliwością przedłużenia o jeden miesiąc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: średnie lub wyższe, 2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o świadczeniach rodzinnych,5) znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,6) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenia wychowawcze 7) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o pomocy osobom uprawnionym do alimentów8) znajomość przepisów ustawy Za życiem9) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) komunikatywność,11) opanowanie,12) samodzielność,13) dyspozycyjność14) mobilność,15) umiejętność dobrej organizacji pracy,16) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,17) umiejętności związane ze sprawną obsługą trudnego klienta.Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) co najmniej półroczny staż, pracy przy obsłudze klienta lub w instytucjach/jednostkach/ komórkach pomocy społecznej w tematyce świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego lub dodatków mieszkaniowych, energetycznych lub związany z pracą socjalną,2) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity- Świadczenia Rodzinne, PROTON3) znajomość przepisów KPA
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
prace budowlane, praca na terenie kraju (obecnie okolice Krakowa). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie)
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Laskowa (małopolskie)
Wykonywanie prac w budownictwie.
WAN-BRUK - 2018-02-14 - Konin (wielkopolskie)
sporzadzanie pism, umów, zleceń, archiwizacja dokumentów, wysyłka korespondencji, obsluga kancelaryjna, , przygotowywanie postepowań przetargowych, weryfikacja dokumentacji techniczno-projektowej, koswztorysy na dostawy, uslugi i roboty budowlane, przygotowywanie projektów zmian stałej organizacji ruchu, przygotowywanie uzgodnień lokalizacji zjazdów, sieci branżowych, przygotowywanie wnioskow dot. uzyskania zgody na wycinke drzew, prowadzenie spraw dot. ewidencji mostow i dróg, obsluga urządzdeń biurowyxch
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Górzykowo (lubuskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie czynności w Wydziale Architektury, Budownictwa i Inwestycji.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
pomoc administracyjna w referatach : - Gospodarki Mieniem Komunalnym i Gospodarki Przestrzennej, Dróg i Robót Publicznych
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie elementów drewnopodobnych(płyta wiórowa, HPL) na podstawie dokumentacji,- obsługa elektronarzędzi, urządzeń i maszyn mechanicznych,- wycinanie i łączenie elementów przy pomocy różnego sprzętu.
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2019-04-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wymagane roczne doświadczenie, znajomość kasy fiskalnej, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Praca w branży spożywczej. Praca na 3/4 etatu. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym.
ADAMCZYK EUGENIUSZ SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2019-01-23 - Rybnik (śląskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy (rejestry, ewidencje, poczta itp.), odbieranie i łącznie rozmów telefonicznych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa spotkań biznesowych, dbanie o wizerunek firmy, skuteczne wspieranie działań firmy, wykonywanie bieżących prac zleconych.
CPB Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc administracyjna (staż)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tychy (śląskie)
- pomoc przy prowadzeniu dokumentacji ewidencji godzin wyk. prac społecznie użytecznych- pomoc przy prowadzeniu harmonogramu prac terenowych- obsługa sprzętu biurowego- sporządzanie dokumentacji fotograficznej, obługa mediów społecznościwowych - koordynowanie obiegu dokumentów- wsparcie przy reprezentowaniu OPS- pomoc przy przygotowywaniu programu reintegracji społeczno - zawodowej, uczestnictwo w spotkanaich integracyjnych- pomoc przy sprawowaniu nadzoru nad uczestnikami- bieżący kontakt z inst. współpracującymi- pomoc przy rozwiązywaniu problemów osób będących uczestnikami KIS- pomoc przy sporządzaniu pism urzędowych na wniosek beneficjenta/uczestnika
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Międzychód (wielkopolskie)
Pomoc administracyjna- oferta stażu realizowana w ramach dodatkowych środków rezerwy MRPiPS dla osób bezrobotnych do 30roku życia. Wymagania: wykszyałcenie wyższe, obsługa komputera, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Żywiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)