POMOC ADMINISTRACYJNA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) Biesiekierz oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: nauka opracowywania pism, informacji, zestawień, tabel związanych z tematyką " gospodarka odpadami"

Data publikacji: 2019-05-21

Lokalizacja: Biesiekierz (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Biesiekierz, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
nauka opracowywania pism, informacji, zestawień, tabel związanych z tematyką " gospodarka odpadami"

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska:
POMOC ADMINISTRACYJNA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biesiekierz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2019

Data zakończenia pracy: 20.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: staż w godz. 7:00 -15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Racławicka

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: urząd gminy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 21.05.2019

Oferta pracy ważna do: 21.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd2df0d9a59d986ce02a40ebf46ccb15

Podobne oferty pracy

POMOCNIK BLACHARZA SAMOCHODOWEGO - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Blacharstwo samochodwe, naprawa i wymiana elementów karoserii.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przyjmowanie wniosków,- wydawanie decyzji administracyjnych klientom Ośrodka,- prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 000 PLN

Pomoc przy rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Żary (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

przyjęcie towaru, ekspozycja towaru, sprzedaż (praca w Sosnowcu ul. Konstytucji, ul. Warszawska, ul. Szklarniana)
Firma Handlowo Usługowa "KABANOS" Piotr Koper - 2018-08-22 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH - 2 490 - 3 350 PLN

Prowadzenie gospodarki magazynowej Dobra znajomość procedurcelnych Doświadczenie w obszarze importowanych i eksportowanychodpraw celnych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem deklaracji Intrastat Prawo jazdy kat. B Zdolność analitycznego myślenia Komunikatywnośći umiejętność pracy w zespole Co Oferujemy: ciekawą, pełną wyzwańpracę w profesjonalnym zespole pracę w dynamicznie rozwijającej sięfirmie o ugruntowanej pozycji na rynku umowa o pracę na zastępstwo pracę w systemie 5 dniowym, jednozmianowym pakiet socjalny - kartaMultisport, praca w godz.8-16
Atrium Centrum ploterowe Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 3 000 PLN

Obsługa klienta - doradca wizerunkowy klienta.Pomoc przy sprzedaży w sklepie.Wykładanie towaru.Dbanie o ekspozycję i wygląd sklepu. Pomoc w obsłudze tabletów i skanerów esize.me
EOBUWIE.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-29 - Janki (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 000 PLN

Obsługa wózka widłowego
Zakład Robót Drogowych BRUKBUD - 2019-02-28 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 200 PLN

dokonywanie analiz i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, sporządzanie kontraktów socjalnych, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla tych osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup, środowisk społecznych,współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,współpraca z organizacjami pozarządowymi, kościołami, instytucjami w zakresie organizowania pomocyinicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin, współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia,praca w rejonie opiekuńczym wskazanym przez kierownika, ustalenie planu pomocy osób korzystających z pomocy, prowadzenie akt indywidualnych osób korzystających z pomocy,sporządzanie sprawozdawczości z rejonu swojego działania,praca w Zespole Interdyscyplinarnym i udział w powołanych grupach roboczych obsługa systemu POMOST Std, w szczególności: a) wprowadzanie danych rodzin korzystających z pomocy społecznej, b) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, c) przygotowywanie sprawozdawczości,kierowanie do domów pomocy społecznej oraz umieszczanie w nich skierowanych osób.WYMAGANIA:spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: -ukończone kolegium pracowników służb społecznych, -ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna, do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończone studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, spełnienie wymagań określonych w art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz.U. z 2016 r. poz. 930 z pózn.zm),
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku - 2018-09-19 - Pruchnik (podkarpackie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (S) - 997,4 PLN

Pomoc przy realizacji zadań związanych z Projektem w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pn. Integracja e-usług w informacji przestrzennej.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

OBSŁUGA KANCELARYJNO-BIUROWA, MIĘDZY INNYMI: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, KOPERTOWANIE PISM WYCHODZĄCYCH, REJESTRACJA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ-WYCHODZĄCEJ, UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH, INNE PRACE ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

wystawianie faktur, wycena usług, obsługa klienta, zamawianie cześci
Auto-Geo-Test Warsztat Samochodowy Roman Knapik - 2016-07-04 - Bytom (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (S) - 997,4 PLN

pomoc przy układaniu i kompletowaniu dokumentów pracowników, pomoc w nanoszeniu danych w programach, przepisywanie pism, obsługa urządzeń danych, przygotowanie danych do archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)

KRAWIEC / SZWACZ - od 2 000 PLN

- Krawcową, szwaczkę do szycia firanek, elementów wystroju wnętrz, poduszek itp, lekkie szycie, praca w nowej firmie w Chorzowie.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe kierunkowe. Doświadczenie zawodowe w lekkim szyciu lub osoba mająca małe doświadczenie chętna do przyuczenia. Wymagana odrobina chęci do pracy i weny twórczej w tworzeniu nowych wzorów. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (667-830-404).
SUPERFIRANKI.PL PAWEŁ RADCZUK - 2017-10-02 - Chorzów (śląskie)

TOROMISTRZ - od 1 850 PLN

prowadzenie robót na torach.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Mysłowice (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (S, 1 K) - 1 017,4 PLN

1. Zapoznanie z przepisami: ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 07 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.2. Obsługa i informacja klientów stanowiska świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych, w tym zakresie świadczenia wychowawczego (Program Rodzina 500 Plus)- wydawanie, przyjmowanie wniosków.3. Wstępna weryfikacja przyjętych wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych (Program Rodzina 500 Plus), rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.4. Wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego, rodzinnego, z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów.5. Zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych EZAR oraz funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL.6. Wykonywanie innych poleceń służbowych, w tym w szczególności związanych z ustawą pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Tarnów (małopolskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - do 2 000 PLN

obsługa lakierni proszkowej,inne prace zlecone przez pracodawce (praca na produkcji)
ARK JOBS Sp. z o.o. - 2015-10-28 - Sławków (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - 997,4 PLN

sprawdzanie wyrobów pod kątem jakości wykonania, godz. pracy 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)

MONTER MEBLI - od 2 100 PLN

Monter mebli
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Góra Motyczna (podkarpackie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Dobromierz (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY R34/4410-1671/17 - 3 000 - 5 000 PLN

- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),- pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami,- praca w prgramie, pakiecie Office (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

prace związane z pracą biurową
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - 2 400 - 3 100 PLN

Przewóz towaru według zleceń
SARMATA II Dariusz Kościński - 2017-03-20 - Tur Górny (świętokrzyskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-ORGANIZATORSKA - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Nędza (śląskie)

FRYZJER - od 1 200 PLN

Strzyżenie damskie oraz męskie, układanie fryzur, farbowanie, trwała ondulacja, przestrzeganie przepisów BHP, dbanie o stanowisko pracy.
Salon Fryzjerski PRESTIŻ Bożena Świercz - 2019-02-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Świdnica (dolnośląskie)

KONSERWATOR UTRZYMANIA ZIELENI - 1 017,4 PLN

Porządkowanie terenów zielonych, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenie 2 punktów w Gnojniku. Oferta stażu w ramach programu KONSERWATOR.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Gnojnik (małopolskie)


Wybierz powiat