POMOC ADMINISTRACYJNA Radzyń Chełmiński oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: zgodny

Data publikacji: 2016-03-23

Lokalizacja: Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Radzyń Chełmiński, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: zgodny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: RP 79.16

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Chełmiński

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grudziądzki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016

Data zakończenia pracy: 03.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca na terenie gm.Radzyń chełmioński

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Grudziądz

Gmina pracodawcy: Grudziądz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grudziądz

Ulica pracodawcy: Parkowa

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy:
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2016

Data dodania oferty pracy: 23.03.2016

Oferta pracy ważna do: 23.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS.HR - od 3 500 PLN

REKRUTACJA,SZKOLENIA,ROZWÓJ KOMPETENCJI,PROWADZENIE POLITYKI PERSONALNEJ,BUDOWA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2016-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - 1 017,4 PLN

....
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Dęby Szlacheckie (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNE - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (28 S EFS) - 997,4 PLN

Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.Wydział Administracyjny: prowadzenie budżetu Wydziału Administracyjnego, prowadzenie rejestru upoważnień, opisywanie faktur, prowadzenie rejestru faktur wydziału, archiwizowanie dokumentacji z prowadzonych spraw, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych zadańWydział Środowiska i Nieruchomości: regulacja stanów prawnych nieruchomości, weryfikacja danych, przygptowanie wniosków o komunalizację gruntów, prowadzenie spraw z zakresu ustalenia opłat w związku ze wzrotem wartości nieruchomości, obsługa systemu elektronicznego wspomagającego gospodarkę odpadami, sprawy związane z wycinką drzewWydział Inwestycji: opracowanie i kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej wniosków o dofinansowanie inwestycji ze źródeł zwenętrznych krajowych oraz unijnych, opracowywanie raportów i analiz, sprawozdań z realizacji projektów objętych dofinansowaniem, przygotowywanie zapytań ofertowych i prezentacji, bieżące monitorowanie rynku dofinansowań i analiza możliwości aplikowania przez urząd.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wiązowna (mazowieckie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

Prace wykończeniowe na terenie Polski - głównie Krakowa
ARIAN - Paweł Lipiec - 2017-05-29 - Biłgoraj (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

współudziałw prowadzeniu eweidencji korespondencji wpływającej do Wydziału AB, przygotowywanie do wysłania korespondencji wychodzącej z Wydziału AB, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-10 - Gostynin (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 13,8 PLN

Dozorowanie mienia wskazanego przez pracodawcę
TOMMAX Spółka z o.o. - 2016-09-01 - Koluszki (łódzkie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

Wyrabianie pizzy, przygotowywanie posiłków, kuchnia polsko-włoska.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

utrzymywanie w czystości obiektów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Radom (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (KONKURS: ZSPS.111.1.2017) - od 2 000 PLN

- Znak sprawy: ZSPS.111.01.2017. Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: pomoc administracyjna (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1 etat.- Oferuję: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Zatrudnienie od: 3 kwiecień 2017 r.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników,2. sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy3. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi4. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi5. opracowywanie kalendarza urlopów taryfowych dla pracowników obsługi i administracji6. prowadzenie kartotek czasu pracy7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników oraz książeczek zdrowia8. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych9. prowadzenie kontroli pracowników obsługi w ciągu tygodnia i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym względzie.10. archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów prowadzonych w ramach zajmowanego stanowiska11. organizacja szkoleń pracowników szkoły w zakresie BHP i p.poż12. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników (GUS, SIO)13. prowadzenie spraw socjalno-bytowych dla pracowników szkoły przydział dla nauczycieli środków czystości wg Karty Nauczyciela ( dokonywanie obliczeń wydatków na ten cel w ramach posiadanych przez szkołę środków finansowych).14. przygotowywanie tekstów umów z kontrahentami szkoły i przedkładanie do zaopiniowania radcy prawnemu oraz sporządzanie ich aneksów wg potrzeb.15. prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu16. prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego praz BHP budynku szkoły17. okresowe przeglądy stanu technicznego budynku szkoły i składanie informacji Dyrektorowi szkoły18. opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja19. sukcesywny zakup sprzętu szkolnego i pomocy naukowych, zakup i zabezpieczenie szkoły w środki czystości, materiały piśmienne i biurowe, nadzór nad naprawami sprzętu szkolnego20. właściwe zabezpieczenie i rozprowadzenie wśród pracowników obsługi środków czystości21. prowadzenie spisów inwentarza szkoły i materialna odpowiedzialność za jego zabezpieczenie22. przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji majątku szkoły:- pod koniec każdego roku kalendarzowego,- raz na dwa lata spis inwentaryzacyjny wewnętrzny.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (w tym wysługa lat pracy). Umowa na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:a) wykształcenie co najmniej średnieb) bardzo dobra znajomość obsługi komputerac) znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy- Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowejb) obowiązkowość,c) operatywność,d) komunikatywność,e) odporność na stres,f) umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej,g) dyspozycyjność
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)

645S - PIEKARZ - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Trablice (mazowieckie)

KELNER - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Siemiatycze (podlaskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych oraz specjalistycznych programów komputerowych,przygotowywanie pism,obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Lipno (wielkopolskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 650 PLN

Utrzymanie czystości w obiekcie. Praca na umowę zleceniw w godz. 6-10, 15-19 w Centrum Albatros (ul. Koszalińska 36) w Kołobrzegu. Wynagrodzenie 1650 zł brutto.
Dussmann Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

staż w Urzędzie Miejskim
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cieszyn (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 450 PLN

- Kontrola gotowych produktów,Kontakt: telefoniczny 601-963-293; e-mail: karolina.dirda (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-13 - Tczew (pomorskie)

MŁODSZY MANAGER PROCESU (NR 6083) - 4 700 - 6 300 PLN

- koordynacja i zarządzanie wszelkimi aktywności związanymi Change Managementem zgodnie z ITIL i lokalnymi oraz globalnymi standardami- egzekwowanie zadań z zakresu Change Managementu wraz z definiowaniem procesu- rozwój i podnoszenie jakości procesów wraz z definiowaniem procesu- koordynacja procesu zarządzania zmianą we współpracy z wewnętrznymi zespołami technicznymi, dostawcami, partnerami i zarządem- implementacja standardów procesów i sposobów ich egzekwowania- raportowanie KPI i SLA, tworzenie raportów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INWENTARYZATOR - od 12 PLN

zliczanie towarów sklepowych
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Katowice (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA/STAŻ - 997,4 PLN

Rejestracja oraz rozdział podań i wniosków
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)

PRACOWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO - od 462,5 PLN

- bieżąca obsługa przeprowadzanych pogrzebów
Firma Pogrzebowa Adam i Paweł Krupa s.c. - 2016-10-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

PRACOWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ - DOCZYSZCZANIE(NR 6219) - od 13 PLN

Doczyszczanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych,sprzątanie pasaży handlowych
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 000 PLN

obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, pomoc w obsłudze sekretariatu urzedu oraz w prowadzeniu dokumentacji na stanowisku oswiaty oraz w Referacie RozwojuGminy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

LABORANT - od 2 100 PLN

Rejestracja pacjentów, obsługa aparatów, wykonywanie badań, wprowadzanie danych do laboratoryjnego systemu informatycznego.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "DILAB"- Diagnostyka Medyczna Robert szewc - 2018-06-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST FP (33) - 997,4 PLN

-Wykonywanie prac związanych z merytoryczną i techniczną obsługa bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem Wydziału,- Pozyskiwanie informacji o potencjlanych możliwościach uzyskania dofinansowania w ramach programów wspólnotowych,- Pomoc podmiotom z regionu w zidentyfikowaniu właściwego programu współnotowego i pozyskiwaniu śrokdów UE,- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami projektów międzynarodowych z innych krajów UE,- Wykonywanie prac pomocniczych związanych z tworzeniem i realziacją projektów własnych realizowanych w ramach RBWŁ,- Obsługa mediów społecznościowych - wyszukiwanie , edycja i zamieszczanie informacji istotnych z punktu widzenia zadań realizowanych przez Wydział, -Bieząca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UMWŁ w zakresie zadań Wydziału.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

PR/ SPRZĄTACZKA, PRACOWNIK GOSPODARCZY - ON - od 1 850 PLN

Sprzątanie hal, biur, terenów zewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MONTAŻYSTA LAMP - do 2 300 PLN

Montaż lamp oświetleniowych, pakowanie lamp, oznakownie produktów, sprawdzanie lamp pod względem jakościowym.
CHRISTIAN ORTLIEB FIRMA "SPOT-LIGHT" - 2017-08-04 - Bierawa (opolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 2 000 - 2 500 PLN

Koszenie trawników, cięcie krzewów oraz mycie garaży. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 (w zależności od warunków atmosferycznych) od poniedziałku do piątku (możliwe również soboty) na terenie Bielska-Białej.
FIRMA USŁUGOWA BARBARA OLCHOWY - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)


Wybierz powiat