POMOC ADMINISTRACYJNA Radzyń Chełmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radzyń Chełmiński, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: RP 79.16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Chełmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grudziądzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Data zakończenia pracy: 03.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca na terenie gm.Radzyń chełmioński
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2016
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 23.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
REKRUTACJA,SZKOLENIA,ROZWÓJ KOMPETENCJI,PROWADZENIE POLITYKI PERSONALNEJ,BUDOWA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2016-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Dęby Szlacheckie (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.Wydział Administracyjny: prowadzenie budżetu Wydziału Administracyjnego, prowadzenie rejestru upoważnień, opisywanie faktur, prowadzenie rejestru faktur wydziału, archiwizowanie dokumentacji z prowadzonych spraw, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych zadańWydział Środowiska i Nieruchomości: regulacja stanów prawnych nieruchomości, weryfikacja danych, przygptowanie wniosków o komunalizację gruntów, prowadzenie spraw z zakresu ustalenia opłat w związku ze wzrotem wartości nieruchomości, obsługa systemu elektronicznego wspomagającego gospodarkę odpadami, sprawy związane z wycinką drzewWydział Inwestycji: opracowanie i kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej wniosków o dofinansowanie inwestycji ze źródeł zwenętrznych krajowych oraz unijnych, opracowywanie raportów i analiz, sprawozdań z realizacji projektów objętych dofinansowaniem, przygotowywanie zapytań ofertowych i prezentacji, bieżące monitorowanie rynku dofinansowań i analiza możliwości aplikowania przez urząd.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wiązowna (mazowieckie)
Prace wykończeniowe na terenie Polski - głównie Krakowa
ARIAN - Paweł Lipiec - 2017-05-29 - Biłgoraj (lubelskie)
prace porządkowe
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
współudziałw prowadzeniu eweidencji korespondencji wpływającej do Wydziału AB, przygotowywanie do wysłania korespondencji wychodzącej z Wydziału AB, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-10 - Gostynin (mazowieckie)
Dozorowanie mienia wskazanego przez pracodawcę
TOMMAX Spółka z o.o. - 2016-09-01 - Koluszki (łódzkie)
Wyrabianie pizzy, przygotowywanie posiłków, kuchnia polsko-włoska.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie w czystości obiektów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Radom (mazowieckie)
- Znak sprawy: ZSPS.111.01.2017. Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: pomoc administracyjna (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1 etat.- Oferuję: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Zatrudnienie od: 3 kwiecień 2017 r.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników,2. sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy3. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi4. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi5. opracowywanie kalendarza urlopów taryfowych dla pracowników obsługi i administracji6. prowadzenie kartotek czasu pracy7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników oraz książeczek zdrowia8. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych9. prowadzenie kontroli pracowników obsługi w ciągu tygodnia i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym względzie.10. archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów prowadzonych w ramach zajmowanego stanowiska11. organizacja szkoleń pracowników szkoły w zakresie BHP i p.poż12. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników (GUS, SIO)13. prowadzenie spraw socjalno-bytowych dla pracowników szkoły przydział dla nauczycieli środków czystości wg Karty Nauczyciela ( dokonywanie obliczeń wydatków na ten cel w ramach posiadanych przez szkołę środków finansowych).14. przygotowywanie tekstów umów z kontrahentami szkoły i przedkładanie do zaopiniowania radcy prawnemu oraz sporządzanie ich aneksów wg potrzeb.15. prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu16. prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego praz BHP budynku szkoły17. okresowe przeglądy stanu technicznego budynku szkoły i składanie informacji Dyrektorowi szkoły18. opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja19. sukcesywny zakup sprzętu szkolnego i pomocy naukowych, zakup i zabezpieczenie szkoły w środki czystości, materiały piśmienne i biurowe, nadzór nad naprawami sprzętu szkolnego20. właściwe zabezpieczenie i rozprowadzenie wśród pracowników obsługi środków czystości21. prowadzenie spisów inwentarza szkoły i materialna odpowiedzialność za jego zabezpieczenie22. przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji majątku szkoły:- pod koniec każdego roku kalendarzowego,- raz na dwa lata spis inwentaryzacyjny wewnętrzny.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (w tym wysługa lat pracy). Umowa na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:a) wykształcenie co najmniej średnieb) bardzo dobra znajomość obsługi komputerac) znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy- Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowejb) obowiązkowość,c) operatywność,d) komunikatywność,e) odporność na stres,f) umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej,g) dyspozycyjność
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Trablice (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Siemiatycze (podlaskie)
Obsługa urządzeń biurowych oraz specjalistycznych programów komputerowych,przygotowywanie pism,obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Lipno (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie. Praca na umowę zleceniw w godz. 6-10, 15-19 w Centrum Albatros (ul. Koszalińska 36) w Kołobrzegu. Wynagrodzenie 1650 zł brutto.
Dussmann Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
staż w Urzędzie Miejskim
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cieszyn (śląskie)
- Kontrola gotowych produktów,Kontakt: telefoniczny 601-963-293; e-mail: karolina.dirda (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-13 - Tczew (pomorskie)
- koordynacja i zarządzanie wszelkimi aktywności związanymi Change Managementem zgodnie z ITIL i lokalnymi oraz globalnymi standardami- egzekwowanie zadań z zakresu Change Managementu wraz z definiowaniem procesu- rozwój i podnoszenie jakości procesów wraz z definiowaniem procesu- koordynacja procesu zarządzania zmianą we współpracy z wewnętrznymi zespołami technicznymi, dostawcami, partnerami i zarządem- implementacja standardów procesów i sposobów ich egzekwowania- raportowanie KPI i SLA, tworzenie raportów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zliczanie towarów sklepowych
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Katowice (śląskie)
Rejestracja oraz rozdział podań i wniosków
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
- bieżąca obsługa przeprowadzanych pogrzebów
Firma Pogrzebowa Adam i Paweł Krupa s.c. - 2016-10-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Doczyszczanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych,sprzątanie pasaży handlowych
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, pomoc w obsłudze sekretariatu urzedu oraz w prowadzeniu dokumentacji na stanowisku oswiaty oraz w Referacie RozwojuGminy
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Rejestracja pacjentów, obsługa aparatów, wykonywanie badań, wprowadzanie danych do laboratoryjnego systemu informatycznego.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "DILAB"- Diagnostyka Medyczna Robert szewc - 2018-06-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-Wykonywanie prac związanych z merytoryczną i techniczną obsługa bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem Wydziału,- Pozyskiwanie informacji o potencjlanych możliwościach uzyskania dofinansowania w ramach programów wspólnotowych,- Pomoc podmiotom z regionu w zidentyfikowaniu właściwego programu współnotowego i pozyskiwaniu śrokdów UE,- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami projektów międzynarodowych z innych krajów UE,- Wykonywanie prac pomocniczych związanych z tworzeniem i realziacją projektów własnych realizowanych w ramach RBWŁ,- Obsługa mediów społecznościowych - wyszukiwanie , edycja i zamieszczanie informacji istotnych z punktu widzenia zadań realizowanych przez Wydział, -Bieząca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UMWŁ w zakresie zadań Wydziału.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Sprzątanie hal, biur, terenów zewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Montaż lamp oświetleniowych, pakowanie lamp, oznakownie produktów, sprawdzanie lamp pod względem jakościowym.
CHRISTIAN ORTLIEB FIRMA "SPOT-LIGHT" - 2017-08-04 - Bierawa (opolskie)
Koszenie trawników, cięcie krzewów oraz mycie garaży. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 (w zależności od warunków atmosferycznych) od poniedziałku do piątku (możliwe również soboty) na terenie Bielska-Białej.
FIRMA USŁUGOWA BARBARA OLCHOWY - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)