POMOC ADMINISTRACYJNA (PO STA呕U) Opole Lubelskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA (PO STA呕U)

Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: pomoc w archiwizacji dokument贸w, segregowanie dokument贸w

Data publikacji: 2017-07-27

Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
pomoc w archiwizacji dokument贸w, segregowanie dokument贸w

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA (PO STA呕U)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole Lubelskie

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolski

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: odbyty sta偶

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 6

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim

Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do parcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: opolski

Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole Lubelskie

Ulica pracodawcy: Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 14/16

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 28.07.2017

Oferta pracy wa偶na do: 31.07.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.07.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 27.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTA呕YSTA - od 17 PLN

monta偶 element贸w meblowych - drewnianych, transport, stolarka,
P.P.H.U. NICOL Joanna Skrodzka - 2016-06-28 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

NAUCZYCIEL PLASTYKI I SZTUKI - 2聽399 - 4聽136 PLN

zaj臋cia dydaktyczne z dzie膰mi niepe艂nosprawnymi intelektualnie w stopniu lekkim
Specjalny O艣rodek Szkolno-Wychowawczy - 2016-12-01 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 13,38 PLN

OKLEJANIE TOWAR脫W, PRZYGOTOWYWANIE TOWAR脫W DO WYSY艁KI, PALETYZOWANIE ZGODNIE Z WYMAGANIAMI KLIENTA, SPORZ膭DZANIE RAPORT脫W Z PRZYJ臉膯 I WYSY艁EK;WYMAGANIA: MIN. 6 MIESI臉CY DO艢WIADCZENIA W ZAWODZIE, SPRAWNO艢膯 FIZYCZNA;GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. KNIEWSKA;KONTAKT Z PRACODAWC膭: OSOBISTY OD PONIEDZIA艁KU DO PI膭TKU W GODZINACH 10.00 - 16.00 AL.PIAST脫W 30, TEL 723190048 LUB C.V I LIST MOTYWACYJNY NA MAIL sylwia.chalupczynska (at) adecco.pl;
ADECCO POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPIEKUN W 呕艁OBKU / NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA PRZEDSZKOLNY - 2聽100 - 2聽300 PLN

opieka nad 8 dzieci w prywatnym 偶艂obku, w przedszkolu wychowawca dla 15 dzieci
KASAGA Katarzyna Kami艅ska 呕艁OBEK TOMCIO PALUCH - 2017-03-09 - Pozna艅 (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 1聽850 PLN

praca w sekretariacie i ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Babki Oleckie (warmi艅sko-mazurskie)

DYREKTOR DEPARTAMENTU JAKO艢CI - 3聽000 - 6聽000 PLN

Zarzadz膮nie zespo艂em, planowanie polityki jako艣ciowej firmy, nadzorowanie prac departamentu.
Gremi Personal Sp z o.o. - 2018-03-29 - Gda艅sk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5 T - od 2聽000 PLN

Kierowanie samochodeeem dostawczym do 3,5 t, rozwo偶enie zam贸wionego towaru na terenie Polski i Europy, za艂adunek i roz艂adunek samochodu, prowadzenie dokumentacji przewozowej, kontakt z klientami z Ukrainy.
DVS LOGISTIC SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Wrzosowa (艣l膮skie)

SPRZEDAWCA - od 1聽850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obs艂uga komputera; obs艂uga kasy; obs艂uga ksera; obs艂uga bindownicy, laminatora; wyk艂adanie towaru; wyjazdy po towar - pod nadzorem opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - B臋dzin (艣l膮skie)

KONTROLER JAKO艢CI DZIANIN - od 2聽300 PLN

Obs艂uga maszyny, przegl膮darki dzianin, wyrywkowa kontrola belek pobranych z bie偶膮cej produkcji, kontorla odbiorcza wyrob贸w gotowych, kontrola poprawno艣ci pakowania tub w kartony, paletowanie oraz znakowania karton贸w i palet.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

M艁ODSZY REFERENT - 997,4 PLN

wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPRZ膭TACZKA W SZKOLE - od 1聽077 PLN

Sprz膮tanie pomieszcze艅 szkolnych. Praca na umow臋 o prac臋 na 3/4 etatu od pon. do pt. w godz. 7:00-15:00.Kontakt z pracodawc膮 tel. 71 717 54 27 w.17 w godz. 7:00-15:00.Oferta dost臋pna w sali B.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 23 - 2016-07-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKA艃 B2B - od 2聽400 PLN

Umawianie spotka艅 handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzeda偶y w艂asnej), realizacja za艂o偶onych plan贸w, raportowanie wynik贸w, praca zdalna w dogodnych godzinach. Miejsce wykonywania pracy teren powiatu jaroci艅skiego
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)

KUCHARZ/KELNER - od 1聽850 PLN

KUCHARZ/KELNERMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : "OAZA" PUSTYNIA
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE "PEPER" S.C. JOLANTA OCHAB, WOJCIECH OCHAB - 2016-12-13 - Pustynia (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO KAT. B - od 2聽300 PLN

Praca na hurtowni owocowo-warzywnej. Rozwo偶enie owoc贸w i warzyw na sklepy na terenie woj. podkarpackiego.
CENTRUM PLUS Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2聽000 PLN

pomoc w przygotowywaniu posi艂k贸w dla go艣ci hotelowych
"LEDER" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-22 - Duszniki-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)

OPERTATOR MYJNI SAMOCHODOWEJ - PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2聽300 PLN

praca na myjni samochodowej: mycie aut klient贸w po zako艅czonej us艂udze serwisowej, mycie aut nowych, zast臋pczych i demonstracyjnych; utrzymanie czysto艣ci na myjni samochodowej; prace porz膮dkowe: zamiatanie, grabienie li艣ci, koszenie trawy, pielenie, przycinanie krzew贸w, od艣nie偶anie i inne prace porz膮dkowe, sumienno艣膰 i odpowiedzialno艣膰,
Polski Zwi膮zek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2聽100 PLN

ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: prowadzenie dziennika korespondencji wewn臋trznej, sporz膮dzanie pism, archiwizacja dokumentacji; WYMAGANIA: wyksz. min 艣rednie preferowane 艣rednie techniczne, zdolno艣膰 poprawnego pisania, obs艂uga komputera, sumienno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Lubliniec (艣l膮skie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1聽850 PLN

Dbanie o porz膮dek wok贸艂 hotelu, drobne prace remontowe, konserwacyjne.
MAKSIMUM Sp. z o.o. Holding S.K.A. - 2016-06-03 - Tychy (艣l膮skie)

PRACOWNIK FIZYCZNY-WULKANIZATOR - od 2聽500 PLN

praca w serwisie samochodowym przy monta偶u i demonta偶u opon, felg i k贸艂 (mo偶liwo艣膰 przyuczenia)
Firma Us艂ugowo-Handlowa-Wulkanizacja Robert Trela - 2016-10-04 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (20) ST(FP) - 997,4 PLN

- zapoznanie z przepisami BHP i PPo偶- zapoznanie si臋 z organizacj膮 wewn臋trzn膮 UM艁zapoznanie si臋 z z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organizacyjn膮- pomoc w prowadzeniu bie偶膮cych spraw wybranej kom贸rki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej kom贸rki organizacyjnej- pomoc w obs艂udze klient贸w wybranej kom贸rki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokument贸w sk艂adanych przez klient贸w w wybranej kom贸rce organizacyjnej- pomoc w czynno艣ciach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej kom贸rki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

sporzadzanie pism, um贸w, zlece艅, archiwizacja dokument贸w, wysy艂ka korespondencji, obsluga kancelaryjna, , przygotowywanie postepowa艅 przetargowych, weryfikacja dokumentacji techniczno-projektowej, koswztorysy na dostawy, uslugi i roboty budowlane, przygotowywanie projekt贸w zmian sta艂ej organizacji ruchu, przygotowywanie uzgodnie艅 lokalizacji zjazd贸w, sieci bran偶owych, przygotowywanie wnioskow dot. uzyskania zgody na wycinke drzew, prowadzenie spraw dot. ewidencji mostow i dr贸g, obsluga urz膮dzde艅 biurowyxch
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - G贸rzykowo (lubuskie)

TECHNIK TELEKOMUNIKACJI - od 3聽300 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

POMOC W POST臉POWANIACH W SPRAWIE USTALENIA I WERYFIKACJI UPRAWNIE艃 DO 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH, 艢WIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO, 艢WIADCZE艃 Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO I 艢WIADCZENIA "ZA 呕YCIEM", WPROWADZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ SPRAW BENEFICJENT脫W DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, ARCHIWIZACJA AKT, OBS艁UGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZ膭CEJ I WYCHODZ膭CEJ DZIA艁U, PRZYGOTOWANIE PISM I DECYZJI DO WYSY艁KI
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)

TYNKARZ - od 1聽850 PLN

j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA CI膭GNIKA SIOD艁OWEGO - od 3聽000 PLN

Przew贸z towar贸w na terenie kraju, sprawdzanie za艂adunku przed transportem
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA LIPKON - 2016-06-01 - Belsk Du偶y (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI I PRZYJMOWANIA WNIOSK脫W W DZIALE PORADNICTWA I INFORMACJI (DS. 14001.43.2018) - od 2聽100 PLN

- Zakres obowi膮zk贸w1) przyjmowanie i rejestrowanie wniosk贸w w zakresie 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 艣wiadczenia wychowawczego i 艣wiadczenia z tytu艂u urodzenia dziecka, u kt贸rego zdiagnozowano ci臋偶kie i nieodwracalne upo艣ledzenie labo nieuleczaln膮 chorob臋 zagra偶aj膮c膮 偶yciu, kt贸re powsta艂y w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu, 2) przyjmowanie i rejestrowanie protoko艂贸w dotycz膮cych zmiany sytuacji finansowej i rodzinnej klient贸w O艣rodka, maj膮cej wp艂yw na zmiany decyzji administracyjnych,3) przygotowywanie wezwa艅 do klient贸w,4) przyjmowanie i rejestrowanie protoko艂贸w zmiany formy wyp艂aty 艣wiadcze艅,5) udzielanie informacji klientom O艣rodka w zakresie 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 艣wiadczenia wychowawczego, 艣wiadczenia z tytu艂u urodzenia dziecka, u kt贸rego zdiagnozowano ci臋偶kie i nieodwracalne upo艣ledzenie labo nieuleczaln膮 chorob臋 zagra偶aj膮c膮 偶yciu, kt贸re powsta艂y w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu, 6) dost臋p do dziedzinowych program贸w komputerowych,7) prowadzenie monitoringu,8) dor臋czanie decyzji w sprawach 艣wiadcze艅.9) weryfikacja danych osobowych i systemowych w systemie teleinformatycznym oraz przygotowywanie korespondencji,10) porz膮dkowanie dokumentacji, kompletowanie teczek, sk艂adanie i wydawanie druk贸w wniosk贸w.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony od 22.06.2018r. do 30.09.2018r. z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia o jeden miesi膮c. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca na terenie miasta Katowice.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania: 1) wykszta艂cenie: 艣rednie lub wy偶sze, 2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,4) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy i rozporz膮dze艅 o 艣wiadczeniach rodzinnych,5) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o pomocy osobom uprawnionym do aliment贸w,6) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci oraz rozporz膮dzenia w sprawie sposobu i trybu post臋powania w sprawach o 艣wiadczenia wychowawcze,7) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy i rozporz膮dze艅 o pomocy osobom uprawnionym do aliment贸w,8) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Za 偶yciem,9) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) komunikatywno艣膰,11) opanowanie,12) samodzielno艣膰,13) dyspozycyjno艣膰,14) mobilno艣膰,15) umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy,16) umiej臋tno艣膰 pracy w stresie i pod presj膮 czasu,17) umiej臋tno艣ci zwi膮zane ze sprawn膮 obs艂ug膮 trudnego klienta.II. Wymagania dodatkowe-pozosta艂e, pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danym stanowisku:1) co najmniej p贸艂roczny sta偶, pracy przy obs艂udze klienta lub w instytucjach/jednostkach/ kom贸rkach pomocy spo艂ecznej w tematyce 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego lub dodatk贸w mieszkaniowych, energetycznych lub zwi膮zany z prac膮 socjaln膮,2) znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity- 艢wiadczenia Rodzinne, PROTON3) znajomo艣膰 przepis贸w KPA.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W KATOWICACH - 2018-04-27 - Katowice (艣l膮skie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1聽017,4 PLN

obs艂uga administracyjno techniczna, archiwizacja dokumentacji za lata ubieg艂e, prowadzenie ewidencji przychodz膮cych faktur i rachunk贸w, przygotowywanie polece艅 przelew贸w w systemie bankowo艣ci elektronicznej
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Cieszyn (艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSI臉GOWYCH - do 1聽900 PLN

DOKONYWANIE KONTROLI DOWOD脫W KSI臉GOWYCH POD WZGL臉DEM FORMALNO-RACHUNKOWYM; GROMADZENIE UM脫W, DECYZJI I INNYCH POSTANOWIE艃, KT脫RE B臉D膭 REALIZOWANE I SPOWODUJ膭 KONIECZNO艢膯 DOKONANIA WYDATK脫W BUD呕ETOWYCH; WERYFIKACJA OTRZYMANYCH DOKUMENT脫W POD WZGL臉DEM POPRAWNO艢CI ICH UJ臉CIA WYNIKAJ膭CEGO Z KLASYFIKACJI BUD呕ETOWEJ; PROWADZENIE ANALITYKI 艢RODK脫W WYDATKOWANYCH W RAMACH PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE 艢RODK脫W KOMISJI EUROPEJSKIEJ (WG KATEGORII KOSZT脫W, 殴R脫DE艁 FINANSOWANIA ORAZ PARAGRAF脫W BUD呕ETOWYCH); WERYFIKACJA URUCHAMIANYCH ZADA艃 POD WZGL臉DEM ZGODNO艢CI Z PLANEM FINANSOWYM PROJEKTU; SPRAWDZANIE ZGODNO艢CI PODPISYWANYCH UM脫W Z PLANEM FINANSOWYM PROJEKTU; PROWADZENIE REJESTRU UM脫W; OPISYWANIE LIST P艁AC; WYLICZANIE KOSZT脫W KWALIFIKOWALNYCH KOSZT脫W OSOBOWYCH W POSZCZEG脫LNYCH MIESI膭CACH REALIZACJI PROJEKTU; WYSTAWIANIE DOWOD脫W PK UMO呕LIWIAJ膭CYCH ZAKSI臉GOWANIE WYDATK脫W PONOSZONYCH W RAMACH PROJEKTU W POSZCZEG脫LNYCH MIESI膭CACH; WYSTAWIANIE DOWOD脫W PK UMO呕LIWIAJ膭CYCH PRZEKSI臉GOWANIE WYDATK脫W PONOSZONYCH Z TYTU艁U WYP艁ATY WYNAGRODZE艃 POMI臉DZY 殴R脫D艁AMI FINANSOWANIA; ZAPOTRZEBOWANIE 艢RODK脫W POTRZEBNYCH DO REALIZACJI PROJEKTU W POSZCZEG脫LNYCH MIESI膭CACH; BIE呕膭CA ZNAJOMO艢膯 PRZEPIS脫W PRAWA; DBA艁O艢膯 O POWIERZONE MIENIE; PRZESTRZEGANIE PRZEPIS脫W PPO呕. I WARUNK脫W PRACY OBOWIAZUJ膭CYCH W BIURZE ZESPO艁U PARK脫W (W TYM WARUNK脫W BHP) ORAZ PRZESTRZEGANIE REGULAMIN脫W WEWN臉TRZNYCH ZESPO艁U I DYSCYPLINY PRACY; PROWADZENIE POST臉POWA艃 O UDZIELENIA ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH NA DOSTAWY TOWAR脫W I US艁UG ZGODNIE Z WYMOGAMI USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I USTAWU PRAWO ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH; WYKONYWANIE INNYCH POLECE艃 PRZE艁O呕ONYCH ZWI膭ZANYCH Z REALIZACJ膭 DZIA艁A艃 WYNIKAJ膭CYCH Z ZAKRESU OBOWI膭ZK脫W, R脫WNIE呕 POZA TERENEM ZESPO艁U.
Zesp贸艂 Park贸w Kraj. Woj. 艢l膮skiego - 2016-05-24 - B臋dzin (艣l膮skie)


Wybierz powiat