POMOC ADMINISTRACYJNA Łęczyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. Pomoc w obsłudze kancelaryjno - technicznej Rady, 2. Pomoc w organizowaniu i obsłudze spotkań i posiedzeń odbywanych w ramach pracy Rady i jej komisji, 3. Pomoc w sporządzaniu protokołów i innej dokumentacji z posiedzeń Rady i jej komisji oraz przekazywanie wyciągów z tych protokołów odpowiednim adresatom, 4. Pomoc w prowadzeniu rejestru uchwał komisji, 5. Pomoc w prowadzeniu rejestru interpelacji i wniosków radnych, wniosków mieszkańców złożonych za pośrednictwem radnych oraz terminowości udzielanych odpowiedzi, 6. Pomoc w terminowym przekazywaniu w imieniu Burmistrza uchwał Rady do właściwych organów nadzoru, w tym do Regionalnej Izby Obrachunkowej, właściwym Kierownikom/Wydziałów oraz jednostkom organizacyjnym Miasta, 7. Pomoc w prowadzeniu organizacyjno - technicznym spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych oraz oświadczeń lustracyjnych - osób, które zobowiązane są do ich składania Przewodniczącemu Rady, 8. Pomoc w przygotowaniu projektów aktów prawa miejscowego i pozostałych regulacji w zakresie funkcjonowania Rady i jej komisji, 9. Pomoc w prowadzeniu zbioru aktów prawnych uchwalonych przez Radę.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w obsłudze kancelaryjno - technicznej Rady, 2. Pomoc w organizowaniu i obsłudze spotkań i posiedzeń odbywanych w ramach pracy Rady i jej komisji, 3. Pomoc w sporządzaniu protokołów i innej dokumentacji z posiedzeń Rady i jej komisji oraz przekazywanie wyciągów z tych protokołów odpowiednim adresatom, 4. Pomoc w prowadzeniu rejestru uchwał komisji, 5. Pomoc w prowadzeniu rejestru interpelacji i wniosków radnych, wniosków mieszkańców złożonych za pośrednictwem radnych oraz terminowości udzielanych odpowiedzi, 6. Pomoc w terminowym przekazywaniu w imieniu Burmistrza uchwał Rady do właściwych organów nadzoru, w tym do Regionalnej Izby Obrachunkowej, właściwym Kierownikom/Wydziałów oraz jednostkom organizacyjnym Miasta, 7. Pomoc w prowadzeniu organizacyjno - technicznym spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych oraz oświadczeń lustracyjnych - osób, które zobowiązane są do ich składania Przewodniczącemu Rady, 8. Pomoc w przygotowaniu projektów aktów prawa miejscowego i pozostałych regulacji w zakresie funkcjonowania Rady i jej komisji, 9. Pomoc w prowadzeniu zbioru aktów prawnych uchwalonych przez Radę.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f499915a294aba7c9213cb9b8ba95fc6
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Głogów (dolnośląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
praca na hali produkcyjnej (branża spożywcza)
ManpowerGroup - 2015-12-17 - Zabierzów (małopolskie)
- prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Karnice (zachodniopomorskie)
- aktualizacja rejestrów w segregatorach- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- obsługa urządzeń biurowych- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Świebodzin (lubuskie)
Doradztwo techniczne nt. obsługi kotła. Wprowadzanie danych do systemu.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-12-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie badań ankietowych;badań społecznych w gospodarstwach domowych, baań rolniczych w gospodarstwach rolnych; realizacja wywiadów w gospodarstwach za pomocą udządzeń elektronicznych(tablet), wstepne opracowywanie zebranego materiału; komputerowa rejestracja formularzy
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2019-02-13 - Gubin (lubuskie)
archiwizowanie dokumentów, wydawanie wypisów z plany zagospodarowanie przedstrzennego, udziałw przygotowaniu dokumentów przetargowych, pomoc w wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, prowadzenie ewidencji dróg gminnych, pomoc w przygotowaniu materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospododarowania przestrzennego
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Huszlew (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe; min. rok doświadczenia; prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane; uprawnienia eksploatacyjne urządzeń i sieci gazowych, samodzielność; zakres obowiązków: wykonywanie prac wod.-kan., c.o., gazowych, instalacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
bieżąca obsługa biurowa wydziału,wykonywanie czynności pomocniczych-zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
ochrona obiektów na terenie Lubina
ZWIĄZKOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY EMPOL ZPCH - 2016-05-18 - Lubin (dolnośląskie)
pomoc w obsłudze urządzeń biurowych, kserowanie, drukowanie, wysyłanie korespondencji/ NABÓR staż do 30 r. ż. PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Dłutów (łódzkie)
zamawianie towaru,eksponowanie towaru na półkach,obsługa kasy fiskalnej i klientów.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Zambrów (podlaskie)
przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa interesantów, weryfikacja deklaracji, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Płock (mazowieckie)
monter wod-kan zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnychPraca w delegacji
Marek Franczak Zakład Robót Inżynieryjnych FRAKOP - 2018-07-02 - Sławno (łódzkie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabrze (śląskie)
administrowanie oraz całościowa obsługa biura
Biuro Rachunkowe i Pośrednictwo Finansowe Agnieszka Sochocka - 2017-04-13 - Sierpc (mazowieckie)
-
gdpm Grzegorz Zabłotny USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE - 2019-04-05 - Bytom (śląskie)
praca z dziećmi
STOWARZYSZENIE ROZWOJU WSI - 2019-10-03 - Warszawiaki (lubelskie)
Praca przy organizacji procesów transportowych, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami i przewoźnikami, negocjacje cen i kosztów, nadzór nad przepływem dokumentów.
A. M. TRANSPORT Marek Pajda, Andrzej Jackowicz Sp. J. - 2016-09-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
rozbiór mięsa drobiowego, pakowanie produktów, ważenie, etykietowanie
Zakład Mięsny "KABO" A. Borowik, W. Karpieszuk Spółka Jawna - 2018-10-22 - Choroszcz (podlaskie)
Kontrola zgodności produktu z dokumentacją, Rozwiązywanie pojawiających się problemów natury technicznej, Wykonywanie podstawowych czynności serwisowych użytkowanych maszyn i urządzeń, Praca w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do piątku w godz. 06.00-14.00. Umowa na czas określony 1 rok.
REM SERWIS CZECHOWICE - DZIEDZICE SP. Z O.O. - 2018-08-30 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa osób bezrobotnych i pracodawców w zakresie wieloosobowego stanowiska ds programów; monitoring dokumentacji; obsługa programów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Kartuzach, Regulaminem Pracy, instrukcją bezpieczeństwa, ustawą o ochronie danych osobowych oraz przepisami wewnętrznymi Zapoznanie się z obiegiem dokumentacjiObsługa kserokopiarki i komputera w zakresie właściwości Wydziału RozwojuKompletowanie dokumentacji do załatwiania sprawZapoznanie się z procedurą wysyłki korespondencji Organizacją spotkań i naradFormułowanie pism urzędowychKontakty z klientami UrzęduWykonywanie prac administracyjnych Pisanie pismObsługa petentów Kompletowanie dokumentacji do archiwizowania zgodnie z instrukcją kancelaryjnąWysyłka korespondencji w zakresie właściwości Wydziału Rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kartuzy (pomorskie)
Wykonywanie prac tynkarskich, tynków maszynowych, innych prac budowlanych.
SEW BUD Seweryn Zaboroś - 2018-05-10 - Łodwigowo (warmińsko-mazurskie)
bronowanie, konserwowanie maszyn, prace załadunkowe, transportowe
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Kwiecewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu informacji geoinformatycznej.
Żak Krystian Blue Education - 2018-08-22 - Wadowice (małopolskie)