POMOC ADMINISTRACYJNA Łagiewniki oferta pracy Urząd Gminy Łagiewniki
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w prowadzeniu i porzadkowaniu dokumentacji urzędowej; pomoc w sporządzaniu umów, pism urzędowych; pomoc w załatwieniu spraw w programie obiegu dokumentów, pomoc w ogólnej kontroli terminowości spraw
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Łagiewniki (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Łagiewniki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w prowadzeniu i porzadkowaniu dokumentacji urzędowej; pomoc w sporządzaniu umów, pism urzędowych; pomoc w załatwieniu spraw w programie obiegu dokumentów, pomoc w ogólnej kontroli terminowości spraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łagiewniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łagiewniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Data zakończenia pracy: 28.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie, umiejętnośc obsługa komputera w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Łagiewniki
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Rykalska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d581022906527b44788a5077523c778
Podobne oferty pracy
jakościowa kontrola dostaw za pomoca przyrządów pomiarowych, załadunek i rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji magazynowej, kontrola i raportowanie stanów magazynowych, utrzymanie porzadku w magazynie, kierowanie wózkami widłowymi
CANEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Komorowo (mazowieckie)
pomoc w archiwizowaniu dokumentów, przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Świętochłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Bogdaniec (lubuskie)
- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółdzielni,- sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej i innych dokumentacji przewidzianych prawem (dla banków, GUS, ZUS itp.),- obsługa płatności,- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych,- rozliczanie mediówOferujemy możliwość awansu na stanowisko głównego księgowegoWymagania: Niekaralność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność; znajomość pakietu MS Office, minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość przepisów prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokalu, wykształcenie średnie ogólnokształcące, zdolności analityczne, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa POLITECHNIK - 2019-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca jako sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym.Znajmość obsługi komputera, dyspozycyjność, znajomość branży motoryzacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Racibórz (śląskie)
1. Zapoznanie z organizacja urzędu oraz z wewnętrzna pracą wydziału,2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego,3. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej,4. Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania kart wędkarskich, rejestracji sprzętu służącego do połowu ryb,5. Rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb,6. Wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego,7. Prowadzenie publiczne dostępnego wykazu o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,8. Pomoc w przygotowaniu decyzji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziału9. Pomoc w wypełnianiu metryk spraw,10. Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału,11. Przygotowywanie informacji do BIP oraz ich bieżąca aktualizacja,12. Obsługa i udzielanie informacji petentom,13. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Gryfino (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
PRACE ADMINISTRACYJNE, BIUROWE, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, REJESTRACJA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Dębica (podkarpackie)
Przyjmowanie towaru, segregacja, wykładanie na półki, wydawanie. Wystawianie faktur, obsługa komputera i kasy fiskalnej. Zamawianie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Przytyki (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
prace kelnerskie
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Miechów (małopolskie)
pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa maszyny, doświadczenie w pracy introligatorskiej, dbałość o stanowisko pracy, gotowość do pracy na 3 – zmiany, odpowiedzialność , punktualność sumienność, uczciwość.
WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ - 2019-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Montaż tras kablowych, montaż okablowania, montaż opraw oświetleniowych, montaż gniazd oraz łączników.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami;
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów restauracji. Praca w systemie 1 dzień pracy/1 dzień wolny. Restauracja jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 12.00-22.00.
Restauracja U GREKA s.c. Anna Maciulewicz, Robert Maciulewicz - 2018-01-08 - Zabrze (śląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Transport Handel Spedycja Ewa Janusz - 2016-06-24 - Skarszewy (pomorskie)
przygotowywanie projektów postanowień, decyzji i zaświadczeń, obsługa maszyn biurowych: komputera, kserokopiarki, faksu itp, obsługa interesantów: wydawanie wniosków, druków, formularzy, prowadzenie rejestru korespondecnji przychodzącej, przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakladowego, przygotowywanie pism do wysyłki, pomoc w obsłudze sekretariatu, obsługa i organizacja sesji RM, narad i sołtysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tuliszków (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
bezpośrednia opieka medyczno-pielęgnierska nad Mieszkańcami DPS; Informacje dotyczące naboru: www.bip.dps.tarnogorski.pl, zakładka nabór do pracy
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-01-04 - Łubie (śląskie)
Składanie i montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentacji księgowej, dekretowanie dokumentów, przestrzeganie terminów platności faktur, terminowe i rzetelne prowadzenie ewidencji księgowej.
Dom Pomocy Społecznej - 2017-01-12 - Żabów (zachodniopomorskie)
Magazynier, wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Limanowa (małopolskie)
Nadzór nad powierzonym mieniem, obchody.
Solid Security Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Legionowo (mazowieckie)
szycie odzieży
BOGUSŁAWA PIERNIK - 2019-05-22 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracach administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bytom (śląskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
AUTO - SERWIS Sp. C M. Thal i A. Grzegorczyk - 2019-07-04 - Będzin (śląskie)
sporządzanie i prowadzenie listy obecności i kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji , załatwianie wszelkich formalności związanych z przyjmowaniem do pracy pracowników, sporządzanie umów o pracę i przedkładanie ich specjaliście ds. kadr a następnie do podpisu, załatwianie wszelkich formalności związanych z rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami i przekazywanie do archiwum akt pracowników zwolnionych ze szkoły, przekazywanie do działu płac wszelkich zmian danych osobowych i innych w ustalonym terminie, zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników administracyjnych i obsługi, prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych i zwolnionych, stażu pracy, zwolnień lekarskich, nagród jubileuszowych i ocen pracowniczych, załatwianie wszelkich formalności związanych z przechodzeniem pracowników na rentę i emeryturę, wykonywanie potrzebnych odpisów i potwierdzanie za zgodność z oryginałem potrzebnych dokumentów w zakresie zatrudnienia, opracowywanie sprawozdań GUS i danych statystycznych dotyczących spraw osobowych, sporządzanie w ustalonym terminie planów urlopowych pracowników administracji i obsługi oraz przekazywanie ich do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, prowadzenie nadzoru nad terminowym przeprowadzaniem badań lekarskich, szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ., wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzenie oraz wystawianie innych zaświadczeń dla pracowników szkoły, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, prowadzenie wniosków o nagrody i nadzór nad terminowością występowania o nagrody i oznaczenia
Zespół Szkół Edukacyjnych nr 9 - 2017-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)