POMOC ADMINISTRACYJNA Kurzętnik oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ IM WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wynikający ze stanowiska pracy.
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 37, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wynikający ze stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik administracji*
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
danePracodawcy_nip: 8771456831
danePracodawcy_regon: 870497550
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 37, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0845654
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?069f26e67360d7c75b36a7db1499ba21
Podobne oferty pracy
Obsługa toalet na targowisku, sprzątanie. Praca we wtorki i piątki w godzinach otwarcia targowiska.
PHU PA-KO s.c. Kozioł Bogusław Partyka Władysława - 2020-01-07 - Siedlce (mazowieckie)
obsłuka kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, składanie zamówień, inwentaryzacja
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Murowanie ścian na budowie w budynkach mieszkalnych pow. 100 m2. Szpachlowanie 250 m2.
Andkor Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Obsługę maszyn ślusarskich,- Obróbkę metalu,- Czynny udział w procesach produkcyjnych.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-przyjecie towaru na magazyn -sprawdzenie towaru-wydawanie towaru-rozwożenie
CHLE-MAR Sp.z.o.o Sp.k - 2019-01-29 - Rzeszotary (małopolskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż, szlifowanie, pakowanie elementów drewnianych lub praca przy obrabiarkach do drewna (zależnie od predyspozycji)
"STOLAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-16 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie maszyny do cyklu produkcji,- monitorowanie działania maszyny,- wykonywanie konserwacji,- sprawdzanie jakości gotowego produktu,- utrzymanie czystości miejsca pracy.
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Rychłowice (łódzkie)
sprzedaż oraz przygotowywanie posiłków w lokalu gastronomicznym
BLACHARSTWO, LAKIERNICTWO I MECHANIKA POJAZDOWA Marcin Mąkowski - 2018-04-11 - Police (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prostych prac pomocniczych przy produkcji: składanie katedr, podgrzewaczy i zniczy, ręczne malowanie, sortowanie, pakowanie, streczowanie, układanie na paletach, etykietowanie, przygotowywanie do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Górki Wielkie (śląskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Zbieranie pieczarek.
Rodzinne Gospodarstwo Rolne Uprawa Pieczarek Tenderenda Magdalena i Wojciech Tenderenda, Eugenia i Jerzy Małuszyńscy. - 2020-07-23 - Łask (łódzkie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ZAKŁAD MECHANICZNY "HANIA" HANNA WYCINKA - 2018-02-27 - Gniew (pomorskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w malowaniu elementów metalowych
PHP Eko-Mal S.C. - 2015-12-01 - Czempiń (wielkopolskie)
1. Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji technologii wody, usuwanie wszystkich awarii w instalacji orazkontrola i utrzymywanie wymaganych przepisami parametrów wody. 2. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie naobiekcie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych oraz węzła c.o. 3. Obsługa i analiza wszelkich sygnałów dostarczanychprzez systemy monitoringu technologii wody, c.o. i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych. 4. Prowadzeniedokumentacji sanitarnej i podejmowanie odpowiednich działań w tym zakresie. 5. Inne czynności zlecone przezprzełożonego.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2020-04-06 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa klientów w restauracji
WIKTOR KAJETANOWICZ - 2018-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług, koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, opracowywanie i realizacja, strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Luboń (wielkopolskie)
Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (Agencjami lub Reklamodawcami) za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań dla ich celów biznesowych. Doskonalenie jakości obsługi klientów poprzez optymalne i odpowiednie wykorzystanie produktów. W ramach zakresu i obszaru wiedzy, zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży dla wszystkich odpowiednich produktów. Tworzenie opisu sukcesów reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwoju swojego biznesu dzięki wykorzystaniu produktów. Korzystanie z różnych narzędzi, aby móc właściwie komunikować się i prowadzić biznes reklamodawcy do sukcesu.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gdańsk (pomorskie)